quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:21 schreef Gitank2 het volgende:
Ingezonden, hopelijk zit ik bij vraag 2 goed..
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
Hoe zien we wanneer ronde 2 komt of is die er al?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik hoop dat er ook wat niet-googlebare vragen tussen komen te zitten, want tot dusver zijn ze wat flauw (al wist ik deze drie uit m'n hoofd).
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik hoop dat er ook wat niet-googlebare vragen tussen komen te zitten, want tot dusver zijn ze wat flauw (al wist ik deze drie uit m'n hoofd).
Ik kreeg eerst ook 1968 maar die renner zei me niet veel, zodat ik verder ging zoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan ook een nadeel zijn. Zo zou ik de lapjestruivraag wel goed gehad hebben als ik 'm niet had gecontroleerd. Ik dacht zelf 1985/1986, maar Google leerde 1968, wat me vreemd leek, maar toch maar gedaan.
Ik kreeg uit Google meteen 1986quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan ook een nadeel zijn. Zo zou ik de lapjestruivraag wel goed gehad hebben als ik 'm niet had gecontroleerd. Ik dacht zelf 1985/1986, maar Google leerde 1968, wat me vreemd leek, maar toch maar gedaan.
Tweede hit als je zoekt op eerste lapjestrui: http://www.cyclingstory.nl/2009/10/29/special-de-lapjestrui/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lapjestrui
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:55 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij staat er een fout in vraag 1, zijn Spanjaarden toch?
Dit, wel jammer. Maak nu sowieso geen kans meer.quote:
quote:
De tekst moet nog aangepast worden? Er staat er 10 man alles goed hadden na de tweede ronde.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tekst moet nog aangepast worden? Er staat er 10 man alles goed hadden na de tweede ronde.
Eens, zeker als ie zo onscherp is als deze. Het is nog net geen loterij.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Gitank2 het volgende:
Hopelijk hoor ik nog bij de tien man na deze ronde (ik ga eeuwig twijfelen bij een foto van een renner)
Dat heb ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef Gitank2 het volgende:
Hopelijk hoor ik nog bij de tien man na deze ronde (ik ga eeuwig twijfelen bij een foto van een renner)
De foto's zijn van mij, de goede en te bekende renners had ik wel scherp, en deze was nog vrij duidelijk te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef Rucebo het volgende:
Pfff, die foto's zijn ook niet al te duidelijk. Maar goed, zal wel de bedoeling zijn ook.
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag 2 is wel multi-interpretabel, maar waarschijnlijk denk ik gewoon weer te moeilijk
Nou als het degene is, die ik denk dat het is, dan vraag ik me af hoe letterlijk we 'dragen' op moeten vattenquote:
Same here.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Nog steeds alles goed.
Gaat vraag 1 trouwens over alle raborenners allertijden of alleen over de huidige tourploeg?
Sorry, maar het staat toch echt in de crew-policy.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, dacht dat je als crew gewoon mee kon dingen naar de prijzen, maar goed.
Ja, zie het ook, helaas. Volgende keer dus ook maar niet meer meedoen, want het voegt verder niet zoveel toequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Sorry, maar het staat toch echt in de crew-policy.
Daar moet ik me ook aan houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |