Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet echt niets meer van de rest van het feest en nu ben ik bang dat ik Pv acties heb gedaan
Inderdaad, het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt iemand die als hij dronken is gaat potloodvissen, daar ben je te serieus voor.
Ja, van wat ik mij herinner werd er nog gewoon bier geschonken maar later op de avond hebben ze er blijkbaar malt tegenaan gegooidquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is echt gay beyond all imagination.
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Japsnarsen snap ik, maar wat is Potloodvissen?
Sowieso stap ik halverwege de avond over op Safari-7up, Jägerbomb of Bessen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat jij de verleiding van die andere 75 kan weerstaan.
Ditquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik raak met dit weer ook ontzettend aangeschoten van wijnMaar voel me dan ook heel anders dan als ik sterke drank op heb.
Hoe voel jij je dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik raak met dit weer ook ontzettend aangeschoten van wijnMaar voel me dan ook heel anders dan als ik sterke drank op heb.
En nog was je helemaal crunked up. Kun je nagaan als ze door hadden geschonken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, van wat ik mij herinner werd er nog gewoon bier geschonken maar later op de avond hebben ze er blijkbaar malt tegenaan gegooid
Bessen is ook echt lekker. Maar dat is echt gay homie. Dat drink ik dus alleen als ik van chicks kan tjappenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso stap ik halverwege de avond over op Safari-7up, Jägerbomb of Bessen.
Mensen met een kwade dronkquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heel erg dronken worden, en bijzonder kut doen tegen mensen die je vrienden/vriendin zijn.
Sterke drank slaat pas later aan. Dan voel je je eerder vrolijk van dan aangeschoten. Ik dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |