Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik straal ook zelfvertrouwen uit. Alleen een gesprek hebben vind ik lastig.
Ik heb zelf 3e dan jui jitsu en 2e dan hapkido, ik hoef niet beschermd te worden. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom hoe meiden je zien. Je kan getraind zijn tot in je reet, als meiden je niet zo zien bereik je er dus niets mee. Dus doe wat aan je uitstraling. En dus niet kleren die 4x zo duur zijn als die de andere jongen aanheeft, dat bedoel ik dus niet, snap je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef danx-x het volgende:
[..]
Met mijn blauwe band jui jitsu, en derest van mij vechtsport ervaring kan ik heus wel een meisje beschermen. Als iemand er nou breed gezond en sterk uit ziet, dan ga je toch niet denken dat hij zwak is?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS is een GuidoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
![]()
Dus als ik het goed begrijp moet ik dit veranderen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3e dan jui jitsu en 2e dan hapkido, ik hoef niet beschermd te worden. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom hoe meiden je zien. Je kan getraind zijn tot in je reet, als meiden je niet zo zien bereik je er dus niets mee. Dus doe wat aan je uitstraling. En dus niet kleren die 4x zo duur zijn als die de andere jongen aanheeft, dat bedoel ik dus niet, snap je?
Nee. Kleren dragen waarin jij je fijn voelt en dat daadwerkelijk uitstralen zonder constant af te vragen of je vandaag niet beter die blauwe sokken had kunnen dragen ipv deze groene.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik dit veranderen:
Mijn ''timberland schoenen of all stars'' omruilen in ''airmax''
Mijn ''dolce & gabbana spijkerbroek'' veranderen in een ''grijze jogginbroek''
Mijn ''roze V-hals t-shirt'' veranderen in een ''veel te groot XXL vest'''
Ik heb ze al besteld, maar toch vind ik het erg raar dat meisjes dat mooi vinden
Nee, ik ben geen mooiboy die alleenmaar op zijn uiterlijk geeft. Ik vind het gewoon fijn om er netjes en verzorgt uit te zien. Als ik die combinatie van airmax, jogginbroek en XXL vest ga aantrekken voel mij net een junk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Kleren dragen waarin jij je fijn voelt en dat daadwerkelijk uitstralen zonder constant af te vragen of je vandaag niet beter die blauwe sokken had kunnen dragen ipv deze groene.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef danx-x het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen mooiboy die alleenmaar op zijn uiterlijk geeft. Ik vind het gewoon fijn om er netjes en verzorgt uit te zien. Als ik die combinatie van airmax, jogginbroek en XXL vest ga aantrekken voel mij net een junk.
roep gewoon: zuigen voor een flippo!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:43 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik straal ook zelfvertrouwen uit. Alleen een gesprek hebben vind ik lastig.
Ja daarnet toen ik ging voetballen had ik alleen mijn zwembroek aan, maar normaal gesproken trek ik een combinatie aan die er ongeveer zo uit ziet alsdat ik net vertelt heb.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar goed, tijdens voetbal wil je er vooral sportief uitzien denk ik? Of speel je op je lakschoenen en in je pak?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ja daarnet toen ik ging voetballen had ik alleen mijn zwembroek aan, maar normaal gesproken trek ik een combinatie aan die er ongeveer zo uit ziet alsdat ik net vertelt heb.
Ja daarom was het ook zo gek dat die meiden naar die fatboy toe gingen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Daar worden die dames helemaal gek van, in zwembroek voetballen... (Tenzij een strakke Speedo-ballenknijper natuurlijk)
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ja daarom was het ook zo gek dat die meiden naar die fatboy toe gingen.
Eerst was hij echt keihard, en mijn ex zei dat ze daar aan het begin ook een beetje bang voor was. Dus dat wou ik toen een beetje veranderen. Nu heb ik nog wel een platte harde buik, maar je ziet niet echt duidelijk die blokjes meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Misschien worden die meisjes onzeker van jouw wasbordje?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat die wijven gebruikt willen worden door hem, daarom vinden ze hem leuk.
Vervolgens komen ze bij jou uithuilen omdat jij aardig bent
vetrolsnacks en in warme dagen; ijs en andere koelmiddelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef jagga het volgende:
[..]
misschien hadden die meiskes wel honger, en verwachten ze dat hij een snack tussen zijn vetrollen tevoorschijn haalde..
t zou zomaar kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |