Dat kan ie wel, hij zit toch in de speedboot met zijn zoon?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Neelke het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Ik heb dat interview gelezen, maar snap nog steeds niet waarom hij niet met zijn oudere zoon om kan gaan ofzo.
Misschien kun je dit in de gaten houden:quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
FF offtopic: Nederland-Brazilie wordt toch door de NOS online uitgezonden morgen, toch?
Ik heb dit nog nooit gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef rub3n het volgende:
Lees ik hier nu dat VI Oranje straks eenmaal per dag gaat? Was dat al vanaf het begin zo gepland? Of veranderd dat?
in dit topic...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gehoord eigenlijk.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:09 schreef -Willempie- het volgende:
Volgende week dus nog maar 1 aflevering per dag?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Merkie het volgende:
Vanwege het vervallen van de vroege uitzendingen gaat de BBQ ook niet meer door. Voordeel is wel dat entree nu gratis is
.
Ok, dat wist ik niet. Ik begrijp het wel, aangezien er volgende week maar weinig wedstrijden zijn. Dan liever 1x per dag een goede uitzending en hopelijk met fatsoenlijke gasten (75% vd gasten vond ik geen fuck toevoegen en helaas vaak wel storend, met als dieptepunt die Jackhalsquote:
wel raar want in de papieren VI staat vandaag dat ook na een evt uitschakeling van Nederland er nog steds 2 uitzendingen komen per dagquote:
zoiets dagt ik al, thxquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Misschien kun je dit in de gaten houden:
http://nos.nl/wk2010/live/
http://nieeeq.hyves.nl/quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog een hoogtepuntje:
[ afbeelding ]
Ik zou 'em voor de zekerheid wel een flinke tijd voor de wedstrijd opstarten.quote:
ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
FF offtopic: Nederland-Brazilie wordt toch door de NOS online uitgezonden morgen, toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er wat hoogtepuntjes bijgezet, wat was nog meer grappig?
omgquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog een hoogtepuntje:
[ afbeelding ]
Scoringsdrift.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet er in ieder antwoord van die Tijl een geforceerd grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |