abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83542440
Hoewel het natuurlijk erg slecht is dat die chauffeur dat meisje was vergeten, vind ik ontslag wel een erg overdreven actie. Hij realiseerde zich dat hij dat meisje nog in het busje had, reed haar toen alsnog naar school en hij was al 12 jaar in dienst zonder problemen. Schors die man dan een weekje ofzo, maar ontsla hem niet. Hysterisch schaapvolk dat meteen moord en brand roept...
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_83542442
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Hou je bek dan over abortus idioot. Die ouders hebben een kind, ja. Met je je had abortus moeten plegen... Dwaas.
Ik zeg niet dat ze dat hadden moeten doen.

Ik wil alleen maar aangeven dat als je in een dergelijke situatie je kind totaal afhankelijk laat zijn van anderen dat dat vragen om problemen is.

Achteraf met je vingertje wijzen lost dan niets op.
Beter had je zelf de verantwoordelijkheid genomen.

En natuurlijk bedoel ik niet dat ze abortus had moeten doen, dat floepte er even uit.
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat mensen allerhande zaken afschuiven op anderen en dan met een vingertje gaan wijzen.

Doe het dan zelf denk ik dan. Dan weet je ook zeker dat het goed gebeurd.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83542477
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

wtf?
Tja, ik kan het me wel voorstellen. Vind het een zeer ongeloofwaardig verhaal. Wie vergeet er nou een afhankelijk kind?

Het is alleen niet slim om dat van dat onderzoek zo in de media te brengen.
pi_83542491
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef vosss het volgende:

Doe het dan zelf denk ik dan. Dan weet je ook zeker dat het goed gebeurd.
Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen. Maar dat je je niet kunt verplaatsen in dergelijke omstandigheden leek me wel duidelijk ja.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:22:39 #30
87694 Robin__
letitredno
pi_83542504
ik weet zeker dat het juist déze chauffeur NOOIT meer overkomt.. in dat opzicht is ontslag wel beetje gortig.

Zeker een HUGE fuck-up maar ik zie niet echt in wat dit oplost. Ben ook beetje benieuwt naar de leeftijd van dit 'verstandelijk beperkte' meisje. Is dat nieuw taalgebruik of is dat een gradatie tussen 'normaal' en (geestelijk) gehandicapt? Heeft zo'n meisje dan werkelijk geen enkel hulpmiddel om enig geluid te kunnen maken (buiten haar handen en het raam van de bus)
pi_83542517
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zeg niet bla bla bla

Als je gebruik maakt van een dienst, dan mag je eisen dat dat goed gebeurt. Dat is met jou zo als je een loodgieter inhuurt, dat is met die ouders zo als ze een busje opbellen voor hun kind.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:22:53 #32
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83542518
Alle mensen die erover vallen..

Foutje, kan gebeuren, gelukkig is het goed afgelopen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:23:33 #33
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_83542538
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Tunafish het volgende:
Hoewel het natuurlijk erg slecht is dat die chauffeur dat meisje was vergeten, vind ik ontslag wel een erg overdreven actie. Hij realiseerde zich dat hij dat meisje nog in het busje had, reed haar toen alsnog naar school en hij was al 12 jaar in dienst zonder problemen. Schors die man dan een weekje ofzo, maar ontsla hem niet. Hysterisch schaapvolk dat meteen moord en brand roept...
Inderdaad helemaal met je eens. Die chauffeur is ook maar een mens, kom op zeg.
En toen was er niets!
pi_83542539
quote:
Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen.
Overal is een mouw aan te passen.

Maargoed, sorry voor het misverstand en dergelijke en ik bedoelde er niks mee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83542568
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Als je gebruik maakt van een dienst, dan mag je eisen dat dat goed gebeurt. Dat is met jou zo als je een loodgieter inhuurt, dat is met die ouders zo als ze een busje opbellen voor hun kind.
Ja, alleen betalen hun het niet, maar de belastingdienst
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:24:37 #36
3542 Gia
User under construction
pi_83542576
Vind het wel een vreemd verhaal. Mijn neefje en nichtje gaan ook met dergelijk vervoer en het is dan gebruikelijk dat kinderen boven de 12 gewoon voorin, naast de chauffeur mogen zitten.
Dit meisje was 16. Als zij voorin zat, lijkt het me ongeloofwaardig dat de chauffeur haar 'vergeten' is.

Maar goed, dat weten we uiteraard (nog) niet.
pi_83542624
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Ja, alleen betalen hun het niet, maar de belastingdienst
Wat maakt dat nou uit?
pi_83542649
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit?
Als je ergens niet voor betaald heb je ook weinig recht om te zeiken.
pi_83542670
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:26 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Als je ergens niet voor betaald heb je ook weinig recht om te zeiken.
Wat een onzin. Dus als de overheid iets naars bij jou flikt, dan ga jij niet klagen?
pi_83542715
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dus als de overheid iets naars bij jou flikt, dan ga jij niet klagen?
Het is gewoon overtrokken, ja er is iets mis gegaan, maar zo erg is het toch allemaal niet?
pi_83542744
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen. Maar dat je je niet kunt verplaatsen in dergelijke omstandigheden leek me wel duidelijk ja.
Precies, ik heb 2 kids waarvan er een naar Speciaal Onderwijs (ivm ASS) gaat, ja hij wordt met een taxi opgehaald, zijn school ligt niet in het dorp.
Graag zou ik hem ook zelf brengen maar ik heb nog een kind wat ook naar school moet op het zelfde tijdstip, dit kind heeft geen beperking en moet naar een gewone basisschool (dus in ons dorp)

Wat moet ik anders doen? 1 vd 2 steevast te laat laten komen?

Helaas ik kan mezelf niet splitsen, als dit zou kunnen zou ik het zo doen, ik wil allebei mijn kids dezelfde zorg kunnen geven, helaas is dit niet altijd mogelijk....
pi_83542750
Kopie-pasta:

Zo heej, de chauffeur is een mens die fouten maakt?
Hij deed het niet met opzet, natuurlijk is het niet goed te praten maar zo iets kan gebeuren.

Een straf was op zijn plaats, maar ontslag vind ik wel ver gaan.
pi_83542759
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef ThomasD het volgende:

[..]

Ook afhankelijke mensen zijn 'gewone mensen hoor'.....
Hetzelfde vlees en bloed, gevoel, en kans op oververhitting....
maar wel met een beperking. dat het voor de rest gewoon mensen zijn ontken ik nergens.
pi_83542787
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:29 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Het is gewoon overtrokken, ja er is iets mis gegaan, maar zo erg is het toch allemaal niet?
Nee, maar dan mag je nog wel klagen bij Connexxion.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:33:53 #45
111260 Charmian
a little joy
pi_83542847
Ik snap niet zo goed hoe het van 'vergeten in de hitte' naar 'sexueel misbruik' kan gaan. Heb ik iets gemist?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_83542877
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:29 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Dat is het wél.
En dan nog ongeacht de hoge temperatuur, je hebt als chauffeur de verantwoording over iemand die dat zelf niet kan.
Vind jij het leuk om 3 uur alleen in een busje te zitten en geen idee te hebben van hoe of wat?
Wel eens gehoord van angst?
Afhankelijkheid?
Niet weten wat te doen?
Probeer je eens te verplaatsen in de gedachten van het meisje én haar ouders.
pi_83542902
Wat een overdreven reactie inderdaad. Dat hij nou de pech heeft om een meisje in de bus te hebben die op geen enkele manier haar aanwezigheid laat blijken, tja.
pi_83542967
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Dat hij nou de pech heeft om een meisje in de bus te hebben die op geen enkele manier haar aanwezigheid laat blijken, tja.
Dat is geen "pech", dat is een verantwoordelijkheid die je neemt als chauffeur.
pi_83542969
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Wat een overdreven reactie inderdaad. Dat hij nou de pech heeft om een meisje in de bus te hebben die op geen enkele manier haar aanwezigheid laat blijken, tja.
Mag aannemen dat de man ook ogen heeft...
Een 16-jarige zie je niet zomaar over het hoofd.....
pi_83542972
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Gia het volgende:
Vind het wel een vreemd verhaal. Mijn neefje en nichtje gaan ook met dergelijk vervoer en het is dan gebruikelijk dat kinderen boven de 12 gewoon voorin, naast de chauffeur mogen zitten.
Dit meisje was 16. Als zij voorin zat, lijkt het me ongeloofwaardig dat de chauffeur haar 'vergeten' is.

Maar goed, dat weten we uiteraard (nog) niet.
Ik vermoed dat ze in een rolstoel zat en daarom niet voorin zat en zelf de bus kon verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')