Ik zeg niet dat ze dat hadden moeten doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou je bek dan over abortus idioot. Die ouders hebben een kind, ja. Met je je had abortus moeten plegen... Dwaas.
Tja, ik kan het me wel voorstellen. Vind het een zeer ongeloofwaardig verhaal. Wie vergeet er nou een afhankelijk kind?quote:
Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen. Maar dat je je niet kunt verplaatsen in dergelijke omstandigheden leek me wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef vosss het volgende:
Doe het dan zelf denk ik dan. Dan weet je ook zeker dat het goed gebeurd.
Als je gebruik maakt van een dienst, dan mag je eisen dat dat goed gebeurt. Dat is met jou zo als je een loodgieter inhuurt, dat is met die ouders zo als ze een busje opbellen voor hun kind.quote:
Inderdaad helemaal met je eens. Die chauffeur is ook maar een mens, kom op zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef Tunafish het volgende:
Hoewel het natuurlijk erg slecht is dat die chauffeur dat meisje was vergeten, vind ik ontslag wel een erg overdreven actie. Hij realiseerde zich dat hij dat meisje nog in het busje had, reed haar toen alsnog naar school en hij was al 12 jaar in dienst zonder problemen. Schors die man dan een weekje ofzo, maar ontsla hem niet. Hysterisch schaapvolk dat meteen moord en brand roept...
Overal is een mouw aan te passen.quote:Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen.
Ja, alleen betalen hun het niet, maar de belastingdienstquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van een dienst, dan mag je eisen dat dat goed gebeurt. Dat is met jou zo als je een loodgieter inhuurt, dat is met die ouders zo als ze een busje opbellen voor hun kind.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ja, alleen betalen hun het niet, maar de belastingdienst
Wat een onzin. Dus als de overheid iets naars bij jou flikt, dan ga jij niet klagen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Als je ergens niet voor betaald heb je ook weinig recht om te zeiken.
Het is gewoon overtrokken, ja er is iets mis gegaan, maar zo erg is het toch allemaal niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus als de overheid iets naars bij jou flikt, dan ga jij niet klagen?
Precies, ik heb 2 kids waarvan er een naar Speciaal Onderwijs (ivm ASS) gaat, ja hij wordt met een taxi opgehaald, zijn school ligt niet in het dorp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat deze mensen maar wat graag hun eigen kind van en naar school zouden willen brengen. Maar dat je je niet kunt verplaatsen in dergelijke omstandigheden leek me wel duidelijk ja.
maar wel met een beperking. dat het voor de rest gewoon mensen zijn ontken ik nergens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:20 schreef ThomasD het volgende:
[..]
Ook afhankelijke mensen zijn 'gewone mensen hoor'.....
Hetzelfde vlees en bloed, gevoel, en kans op oververhitting....
Nee, maar dan mag je nog wel klagen bij Connexxion.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:29 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het is gewoon overtrokken, ja er is iets mis gegaan, maar zo erg is het toch allemaal niet?
Dat is het wél.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:29 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het is gewoon overtrokken, ja er is iets mis gegaan, maar zo erg is het toch allemaal niet?
Dat is geen "pech", dat is een verantwoordelijkheid die je neemt als chauffeur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Dat hij nou de pech heeft om een meisje in de bus te hebben die op geen enkele manier haar aanwezigheid laat blijken, tja.
Mag aannemen dat de man ook ogen heeft...quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Wat een overdreven reactie inderdaad. Dat hij nou de pech heeft om een meisje in de bus te hebben die op geen enkele manier haar aanwezigheid laat blijken, tja.
Ik vermoed dat ze in een rolstoel zat en daarom niet voorin zat en zelf de bus kon verlaten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef Gia het volgende:
Vind het wel een vreemd verhaal. Mijn neefje en nichtje gaan ook met dergelijk vervoer en het is dan gebruikelijk dat kinderen boven de 12 gewoon voorin, naast de chauffeur mogen zitten.
Dit meisje was 16. Als zij voorin zat, lijkt het me ongeloofwaardig dat de chauffeur haar 'vergeten' is.
Maar goed, dat weten we uiteraard (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |