Precies ja. Voor elke rit een aparte ritbon invullen. Als je onkosten hebt gemaakt (treinkaartjes / overzicht ov-chipkaart transacties / tankbonnen), dan niet je die altijd vast aan de betreffende ritbon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Fleauris het volgende:
Ja oké zoiets dacht ik ook.
Ik print gewoon de ritgegevens helemaal uit zodat ik ook al de telefoon nummers e.d. bij de hand heb.
En wat moet ik naderhand opsturen naar EasyWay, alle treinkaartjes, transportformulieren (evt. tankbonnetjes) ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jezus wat een kar die Lexus GS 450H.. Beul van een motor erin natuurlijk.. V6 zeker?
[...]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Mallet het volgende:
Voor zover ik weet moet je gewoon de bus nemen die aan de staat van Alcredis ligt. Die komt dacht ik 2x in het uur (nu misschien 1x). Die gaat naar Utrecht..
Edit: Kamerlingh Onnesweg lijn 63 is dat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Mallet het volgende:
Voor zover ik weet moet je gewoon de bus nemen die aan de staat van Alcredis ligt. Die komt dacht ik 2x in het uur (nu misschien 1x). Die gaat naar Utrecht..
Ja, ik was ook van plan om naar het station van Houten te lopen maar die pendelbus kwam er precies aangereden toen ik er langs liep dus ben maar ingestapt. Dat busje brengt je naar een halte waar lijn 47 naar Utrecht CS wel voorbij komt. Het sloot deze keer goed aan maar kan me voorstellen dat het wat minder goed uitkomt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Mathijz het volgende:
Is er nog iemand van Utrecht naar Houten geweest vandaag? Moet daar morgen namelijk heen.
Die pendelbussen waar ze het over hebben heb ik niet gezien, ben toen maar gaan lopen naar houten station.
Mijn eerste rit werd ook geannuleerd, echt 2minuten voordat ik bij de klant voor de deur stond. Hierdoor werd mijn 2e rit ook overgezet naar een andere chauffeur anders zou het te duur gaan worden met OV kosten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:50 schreef Mathijz het volgende:
Net 2 uur bezig geweest om geen auto op te halenVanmiddag in de herkansing waardoor ik nu slechts 1 rit heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |