Heb je soms iets op hikers tegen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?
Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Heb je soms iets op hikers tegen dan?![]()
Je zegt het alsof we gespuis zijn... fijn voor je audis maar die rijden we ook... en ook mercedes...
Doe voorzichtig met die beemer in de buffer van athlon want het is soms wat krapjes daar...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen mijn eerste twee ritjes, eerst een BWM 5 serie van Papendrecht naar Athlon in Almere, vervolgens naar Huizen om daar een Toyota Corolla op te halen en naar Arval te rijden in Meerkerk. Nog tips voor mijn eerste werkdag of ervaringen met de bedrijven en deze locaties?
Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.
Gast..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..
Gast, ik vroeg enkel of er nog meer privé-chauffeurs zijn die hier posten. Vervolgens interpreteer jij dat alsof ik hikers minacht en uit de hoogte doequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik weet niet of je een beetje meegelezen hebben maar we hebben hier al vier keer de afweging tussen prive-chauffeur en hiker gemaakt en het heeft beide zijn voor en zijn nadelen... Beide heeft ook zijn uitdagingen en lastige dingen... Nogmaals, doe niet vanuit de hoogte..
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Keuzer het volgende:
'of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?'
Klinkt vanuit de hoogte, en ja er zijn er nog een paar die prive chauffeuren..
Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?
Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Haha je hapt nog ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...
Ja wen er maar aan.. Hikers moeten heel vaak naar Meerkerk. On the plus side heb je natuurlijk wel de plus (ghehe) supermarkt waar je langskomt of de cafétaria naast de bushalte! Dat is op heel wat plekken in Nederland minder goed voor elkaar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
Wacht maar tot je naar Oosterhout moet. Ik vind Meerkerk wel relaxed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
Welcome to the club.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Fleauris het volgende:
Morgen ook mijn eerste 2ritten voor EasyWay!
eerst een Renault Megane ophalen en later op de dag een Toyota Avensis ophalen.
Ik ben echt bang dat ik allerlei dingen ga vergeten, hoe bereiden jullie je voor op een rit?
Ik ben iig van plan de route met OV m.b.v. 9292OV uit te stippelen en voor de autoritjes de TomTom mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |