abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84336946
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?

Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Heb je soms iets op hikers tegen dan?
Je zegt het alsof we gespuis zijn... fijn voor je audis maar die rijden we ook... en ook mercedes...
pi_84337020
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Heb je soms iets op hikers tegen dan?
Je zegt het alsof we gespuis zijn... fijn voor je audis maar die rijden we ook... en ook mercedes...
Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.
pi_84337027
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen mijn eerste twee ritjes, eerst een BWM 5 serie van Papendrecht naar Athlon in Almere, vervolgens naar Huizen om daar een Toyota Corolla op te halen en naar Arval te rijden in Meerkerk. Nog tips voor mijn eerste werkdag of ervaringen met de bedrijven en deze locaties?
Doe voorzichtig met die beemer in de buffer van athlon want het is soms wat krapjes daar...
Verder geniet ervan..
pi_84337047
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.
Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..
pi_84337145
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..
Gast..
pi_84337321
Ik weet niet of je een beetje meegelezen hebt maar we hebben hier al vier keer de afweging tussen prive-chauffeur en hiker gemaakt en het heeft beide zijn voor en zijn nadelen... Beide heeft ook zijn uitdagingen en lastige dingen... Nogmaals, doe niet vanuit de hoogte..
pi_84337420
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik weet niet of je een beetje meegelezen hebben maar we hebben hier al vier keer de afweging tussen prive-chauffeur en hiker gemaakt en het heeft beide zijn voor en zijn nadelen... Beide heeft ook zijn uitdagingen en lastige dingen... Nogmaals, doe niet vanuit de hoogte..
Gast, ik vroeg enkel of er nog meer privé-chauffeurs zijn die hier posten. Vervolgens interpreteer jij dat alsof ik hikers minacht en uit de hoogte doe

Natuurlijk heeft hiker zijn ook z'n voordelen en het zullen best vette gasten zijn allemaal, alleen als privé-chauffeur heb je ook met andere zaken als klanten te maken.
pi_84337550
'of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?'

Klinkt vanuit de hoogte, en ja er zijn er nog een paar die prive chauffeuren..
pi_84337605
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Keuzer het volgende:
'of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?'

Klinkt vanuit de hoogte, en ja er zijn er nog een paar die prive chauffeuren..
Dat heb ik nooit gezegd.
pi_84337788
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?

Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...
pi_84337817
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...
Haha je hapt nog ook
pi_84338095
Zoals ik al zei, je bent vervelend...
pi_84343638
Ik vind de telefonisten van Easy Way best aardig!

Heb tot nu toe weinig mooie auto's moeten rijden. Een keertje een mooie audi a6 en vw passat cc.
Voor de rest vind ik dieseltjes en automaten heerlijk om in te rijden.
Soms baal ik er van dat ik een dag heb ingepland, maar dan niet wordt gebeld.

Maar chillen in de trein met je i-pod, half slapend, maar toch geld verdienen is toch echt heerlijk..

En godverdomme, waarom ben ik nog wakker....
Waarheid is tijdsgebonden
pi_84349039
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:55 schreef Keuzer het volgende:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84353107
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:55 schreef Keuzer het volgende:
Ik hoop echt dat ik morgen nog mag rijden. Heb er wel ff zin in.
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:15:46 #266
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84355446
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
pi_84356637
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
Ja wen er maar aan.. Hikers moeten heel vaak naar Meerkerk. On the plus side heb je natuurlijk wel de plus (ghehe) supermarkt waar je langskomt of de cafétaria naast de bushalte! Dat is op heel wat plekken in Nederland minder goed voor elkaar!
pi_84358135
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Wacht maar tot je naar Oosterhout moet. Ik vind Meerkerk wel relaxed.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:49:27 #269
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84359129
Net gebeld morgen gelijk weer twee ritten, ook gelijk weer naar meerkerk . Eerst een Renault Scénic en daarna een Citroën C5.

[ Bericht 41% gewijzigd door About2Break1 op 22-07-2010 22:49:19 ]
pi_84359929
Hoe bevalt jullie het reizen op de ovkaart nu dat je moet betalen? Ik heb nu deze week niet gewerkt maar wil wel weer, maar kijk een beetje op tegen dat voorschieten. Hoe hebben dat geregeld?
pi_84360845
Ik heb morgen ook 2 ritten! Astra & Polo. Ben al blij dat het geen bedrijfswagens zijn.

@ McNick..
Ja dat is wel een beetje minder. Ik werk dus maar 1 dag in de week voor Easy Way nu in de vakantie. Vorige week vrijdag heb ik voor zo`n 20 à 25 euro aan ov-kosten moeten voorschieten. Voor al het vervoer behalve NS heb ik gebruik gemaakt van mijn ov-chipkaart. Bij NS moet je namelijk gewoon een kaartje met korting kopen want op saldo reizen op je ov-chipkaart kan nog niet.

Vervolgens heb ik op www.ovchipkaart.nl een account aangemaakt en mijn kaart daaraan gekoppeld. Binnen 7(!!) dagen na de reis komen je overzichten online te staan. Dat overzicht print je uit (de betreffende transacties) en stuur je als bewijs mee met je ritbon waar de kosten voor van toepassing waren.

Het vervelende is dat het dus 7 werkdagen duurt. Bij mij stonden na 6 dagen bijna al mijn transacties online m.u.v. één busrit. Ik verwacht dat die ook niet meer komt. Dat was maar 0,34 cent dus dat laat ik zitten.

Antwoord op je vraag?
pi_84361768
Morgen ook mijn eerste 2ritten voor EasyWay!

eerst een Renault Megane ophalen en later op de dag een Toyota Avensis ophalen.

Ik ben echt bang dat ik allerlei dingen ga vergeten, hoe bereiden jullie je voor op een rit?
Ik ben iig van plan de route met OV m.b.v. 9292OV uit te stippelen en voor de autoritjes de TomTom mee te nemen.
pi_84361969
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Fleauris het volgende:
Morgen ook mijn eerste 2ritten voor EasyWay!

eerst een Renault Megane ophalen en later op de dag een Toyota Avensis ophalen.

Ik ben echt bang dat ik allerlei dingen ga vergeten, hoe bereiden jullie je voor op een rit?
Ik ben iig van plan de route met OV m.b.v. 9292OV uit te stippelen en voor de autoritjes de TomTom mee te nemen.
Welcome to the club.
Ik doe altijd het volgende per rit.. 1) Hoe kom ik er.. Zoek je uit met 9292ov (ook looproute!).. 2) Wat moet ik ophalen en bij wie.. Ik print dan de ritgegevens uit die op internet staan en 3) Welke transportformulieren heb ik nodig.. en als het mijn laatste rit is.. 4) Hoe kom ik weer thuis
Dan komt het eigenlijk altijd goed
pi_84362064
Ja oké zoiets dacht ik ook.

Ik print gewoon de ritgegevens helemaal uit zodat ik ook al de telefoon nummers e.d. bij de hand heb.
En wat moet ik naderhand opsturen naar EasyWay, alle treinkaartjes, transportformulieren (evt. tankbonnetjes) ?
pi_84362073
Vanmiddag in Breda geweest en even langs het kantoor gegaan, belastingformuliertje ingevuld en hopelijk staat vanaf augustus gewoon mijn loonheffingskorting aan.
Ik moest even wachten en toen hoorde ik een paar gesprekken met hikers. De een een boete, de ander verkeer zijn beschikbaarheid ingevuld. En ook een paar die ritten kregen voor morgen.

Ik ben overigens ook net gebeld. Eerst even balen want ik had voor vanavond een avond stappen gepland maarja. Ik moet 2 uur naar mijn startadres reizen voor een Renault Master... Daarentegen een Lexus GS 450H als 2e rit!

@Fleauris
Ik heb altijd een checklist:
-ritgegevens
-klantinformatie
-ritbonnen
-ov-info
-navigatie (tomtom)
-muziek
-zonnebril
-parapul

Alle papierzooi in een mapje zodat je het niet kwijtraakt.
Zet ook de EW telefoonnummers in je telefoon.

Succes morgen!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')