Zot!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's over het algemeen wel het geval, trouwens.
speaking of wich waar blijft die cam van jou trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?
Nee ik moet ze eerst zelf onderzoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook geven
je kan zo bij de WTAquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was het benauwd op de tennisbaan... en wat een prutskuttenwedstrijd
Uiteindelijk verloren met 6-1 0-6en 5-7
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebtquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"
Ik moet gewoon op zoek naar betere dubbelpartners... niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik tennis gewoon beter als mijn partner ook wat beter is....quote:
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastischquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebt
Hoe is het met je kamer Erik?quote:
Jij noemt em je neukertje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastisch
Gewoon mijn "vriend"....quote:
nee hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een filmpje waar ik zing... maar da's achterhaald nu he? *toch maar niet post*
Hopelijk goedquote:
Haha.... ga je morgen verder?quote:
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.quote:
Laat hem wel opschieten voor het voetbal hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.
Mja, misschien gaan we pas na de wedstrijd naar Utrecht rijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
we gaan winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon mijn "vriend"....
"neukertjes" zijn altijd een benaming voor niet-relatie-materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |