Wil je vragen of ze hierheen willen komen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef strontboer het volgende:
Ik heb de hele tijd al het gevoel dat ik in Turkije ben, met al die Turken hier
De hele dag kebab eten is geen voorbeeld van een Turk zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef vinnieboy het volgende:
de hele dag in de kebab zaak hangen dan maar
neequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Turkije geweest?
Donequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je vragen of ze hierheen willen komen?
Dan een week niet douchen schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De hele dag kebab eten is geen voorbeeld van een Turk zijn.![]()
![]()
En dan in Poelenburgquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:44 schreef Muridae het volgende:
Picknicken in Zaandam.
Sorry maar Turkije is meer dan etenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef Ludootje het volgende:
Rij even door de Kanaalstraat in Utrecht (en ja, dat is serieus...).
Geniale straat om even je eten te halen of zo
Creatief, je bent er toch niet zo 1 die het verschil tussen Marokkanen en Turken nog niet ziet?quote:
eten (dat ook heerlijk ruikt en zo) geeft wel sfeerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry maar Turkije is meer dan eten
quote:
Dat is meer iets voor kanaleneiland of overvecht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Een posse met scooters en te strakke petjes huren
Turkse feesten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Muridae, je bent dus bekend met picknicken in Zaandam? Het heeft wel iets, maar het is toch niet 100% Turkije.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:39 schreef strontboer het volgende:
Ik heb de hele tijd al het gevoel dat ik in Turkije ben, met al die Turken hier
Jawel hoor! Marokkanen zijn kei aardigquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Creatief, je bent er toch niet zo 1 die het verschil tussen Marokkanen en Turken nog niet ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Ga naar een typische turkse zaak aan een waterpijp zitten lurken, bijvoorbeeld topkapi ofz in scheveningen
Verder natuurlijk in een kebabzaak hangen, dikke aanrader ook
Maar weet je hoe je de echte turkse sensatie incasseert?Hehehe je hebt bananen in je UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
barbecue @ twiske met hele familiequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Turkse feesten?![]()
Nederland blijft helaas Nederland.
Als je echt turkse sfeer wilt zul je het helaas bij de familie/vrienden moeten zoeken.
Een BBQ ergens in een park/tuin of iets dergelijks.
Ik ben overigens niet turks, maar wel met een paar bevriend.
De Koerden die ik uit Turkije ken zijn heel chill tegen mij. Niet zoals hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Of ga je hierin verdiepen Turks-Koerdisch conflict #4
en laat zelf je snor staan omdat je op je moeder wil lijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Nog een gouden tip:
Vraag alle vrouwen in je omgeving om hun snor te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |