Vanaf het station in Venlo richting de stad rijden, verkeerslichten rechtsaf, rotonde linksaf, eerste straat rechts en je staat voor het regiobureau in de Rijnbeekstraatquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee![]()
werd er helemaal gek van
dat moet je mij niet laten doen, was al nerveus en dan ook nog door een stad die half open ligt zodat ik niet gewoon dom naar tomtom kan luisteren
ik kwam anders aan gereden, heul moeilijk enzeauquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanaf het station in Venlo richting de stad rijden, verkeerslichten rechtsaf, rotonde linksaf, eerste straat rechts en je staat voor het regiobureau in de Rijnbeekstraat
welk kampliedje , ik heb een cd gebrand : alle 13 Kamper + 3 Pauperquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef sproetjes het volgende:![]()
![]()
wel met dat kampliedje op de achtergrond he
en een beetje kankerkachel roepen enzo
Dat probleem had ik toen ik gewoon de bordjes met "Politie" volgde. Helemaal omgeredenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kwam anders aan gereden, heul moeilijk enzeau
heb et wel gevonden hoor! alleen stuurde rot tomtom me bij de rotonde naar rechts, terwijl t gewoon links lag
Mooi beroepquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef postmortum het volgende:
Politie![]()
Sorry was een reflex uit mijn jeugd
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef sproetjes het volgende:![]()
![]()
wel met dat kampliedje op de achtergrond he
en een beetje kankerkachel roepen enzo
ligt eraan , ik heb respect voor de rechercheen de mensen van de zedenpolitie , maar niet voor de agenten die mij bij het voetbal moeten fouilleren tot in mijn sokkenquote:
Dan doe je volgens mij iets verkeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
ligt eraan , ik heb respect voor de rechercheen de mensen van de zedenpolitie , maar niet voor de agenten die mij bij het voetbal moeten fouilleren tot in mijn sokken
handuuuuugquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat probleem had ik toen ik gewoon de bordjes met "Politie" volgde. Helemaal omgereden
Proficiat trouwensAls je nog opdrachten van kwartiel 1 t/m 6 moet hebben, roep maar
Alles staat nog op mijn harde schijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
handuuuuug
word wel pas 2011 v oor mij he
bewaren! of alvast oversturen naar mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alles staat nog op mijn harde schijf
Waarom deel je dat nu mede, snap et eff nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef postmortum het volgende:
Een IDMUOEBSEDEFVM is een "Iemand-die-mijn-username-op-een-briefje-schrijft-en-daar-een-foto-van-maakt"
verkeerde topic hahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom deel je dat nu mede, snap et eff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |