helpt niet. als hij zover komt dat de telefoon helemaal opgestart is (wat ook niet altijd gebeurd) kan ik gewoon doen wat ik wil. als het scherm uit gaat omdat ik er tijdje niets mee heb gedaan en ik wil hem weer aanzetten middels de powerknop bovenaan dan lichten alleen de knoppen onderaan kort op. als ik nu weer de powerknop indruk start het toestel op alsof het uitstond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je hem nu weer opnieuw aandoet? .
als je hem bij de winkel hebt gehaald gewoon ff langsgaan.
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef bbfakir het volgende:
Mailtje gehad.
bedankt voor je mail over de nieuwe versie van Appie op Android. Vandaag hebben we deze update aangeboden, maar ook wij zien dat de download nog niet lukt.
Het probleem lijkt een Android Market probleem, we monitoren de situatie en hopen dat de update snel te downloaden is.
Houd onze website of de Nieuws sectie in Appie in de gaten, wij communiceren actief over de update zodra wij bevestigd hebben dat de update te downloaden is uit de Market.
Excuus voor het ongemak,
Volgens mij waren dat je meest gebruikte programma'squote:Op zondag 11 juli 2010 08:47 schreef Holy_Goat het volgende:
weer wat ontdekt
als je de home knop ingedrukt houdt heb je een task switcher
quote:Houd de knop ingedrukt om het venster met recent gebruikte toepassingen te openen.
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:Op zondag 11 juli 2010 08:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:
Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:
Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.
Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
Screenshot:
[ afbeelding ]
hoe dat dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.
Als het bestand op je pc staat gewoon kopieeren naar de sd kaart, of direct downloaden naar je telefoon (dus ook naar sd) en dan openen.quote:
Dus alsnog een programma ervoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Boswachter het volgende:
Ja, dat klopt. Overigens zal je, wanneer je een apk vanaf je pc kopieert, een file manager moeten gebruiken voor toegang naar je sd kaart.
Niet wanneer je het bestand direct op je telefoon download.quote:
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.
Radio.nl, app om internetradio te luisteren. Geeft een flinle lijst waar je ook in kan zoeken.
Retrocamera. Naam zegt het al, leuke app om mee te spelen.
GalaxIR en Robo Defense, leuke spellen
Dolphin HD browser, vind il zelf fijner dan de standaard browser.
My Tracks. App om via gps tracks te maken op kaart, je kan ze dan uploaden naar 'mijn kaarten' op je gmail/google account.
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :pquote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |