quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef timbob het volgende:
suggestief plaatje....
ik zei er al niks vanquote:
Dat vind ik linke soep, want je kan het fout hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zullen we de regel instellen dat als je het zeker weet, je gelijk een pic post? Want nu zit je heel vaak onnodig te wachten op een ""
goed idee, toegevoegd in de OPquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat vind ik linke soep, want je kan het fout hebben natuurlijk.
We kunnen misschien beter afspreken dat anderen in plaats van de vraagsteller ook mogen zeggen of het goed is.
Dat idd, en er komt dan ook nog eens bij dat er zoveel games zijn die een tigtal vervolgen danwel add-ons hebben dat je het niet zeker kan weten (zie bijvoorbeeld street rod in het vorige topic).quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan lastig worden in het geval van meerdere delen etc, je zou wel een tijdlimiet kunnen afspreken waarbinnen een vraag beantwoord moet worden (een uur bijvoorbeeld), word het antwoord niet gegeven mag de vraagsteller haet antwoord geven en een nieuwe pic posten.quote:We kunnen misschien beter afspreken dat anderen in plaats van de vraagsteller ook mogen zeggen of het goed is.
Nee, deze kwam op de tegenstander uit.quote:
Uiteraard als je het alleen zeker weet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
We kunnen misschien beter afspreken dat anderen in plaats van de vraagsteller ook mogen zeggen of het goed is.
Och, de gemiddelde vraagsteller doet niet zo moeilijk over een verkeerd deel of de verkeerde uitbreiding. Als de naam er een beetje op lijkt wordt het al gauw goed gerekend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat idd, en er komt dan ook nog eens bij dat er zoveel games zijn die een tigtal vervolgen danwel add-ons hebben dat je het niet zeker kan weten (zie bijvoorbeeld street rod in het vorige topic).
[..]
Dat kan lastig worden in het geval van meerdere delen etc, je zou wel een tijdlimiet kunnen afspreken waarbinnen een vraag beantwoord moet worden (een uur bijvoorbeeld), word het antwoord niet gegeven mag de vraagsteller haet antwoord geven en een nieuwe pic posten.
Die Salamando is toch uit Secret of Mana?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:29 schreef Salamando het volgende:
nu gaan we natuurlijk door tot deeltje honderd jongens, ik heb een pareltje aangemaakt, ik voel het!
dat klopt, maar dat stond niet een screenshot toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die Salamando is toch uit Secret of Mana?
deze moet beantwoord worden jongens en meisjesquote:
Nee, dat niet inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat stond niet een screenshot toch?
Komt wel in de buurt maar is hem niet, deze is nog ouder.quote:
Alleen heet hij daar 'Salamander'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die Salamando is toch uit Secret of Mana?
niet in de versies die ik gespeeld heb, en dat zijn gewoon de europese/engelse versiesquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen heet hij daar 'Salamander'.
Ah ok, ik had vroeger de Amerikaanse versie met converter op SNES.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
niet in de versies die ik gespeeld heb, en dat zijn gewoon de europese/engelse versies
OK, komt eraan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:15 schreef Salamando het volgende:
Solique mag een nieuwe posten aangezien hij niet geraden is trouwens
Klopt, uw beurt.quote:
in de eu versie van sword of mana heet is salamander, ook in de US versie van Dawn of mana trouwens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
niet in de versies die ik gespeeld heb, en dat zijn gewoon de europese/engelse versies
wat voor versie heb ik dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in de eu versie van sword of mana heet is salamander, ook in de US versie van Dawn of mana trouwens.
en dat klopt, uiteraardquote:
Baldurs gate 1 of 2quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef Salamando het volgende:
ik heb hier weinig inspiratie voor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |