Ik zat hier te kijken, maar naar die met lunch. Dan valt de normale prijs inderdaad meequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef RD4 het volgende:
[..]
Jij bent gek, Stamford Bridge heb ik 12 pond betaald aan de deur. (is inmiddels 15 euro)
Stadium Tours cost £15 for adults, £9 for children and £10 for concessions (students with valid ID and senior citizens).
http://www.chelseafc.com/(...)0268~2091722,00.html
Het is het geld dubbel en dwars waard, je komt in alle ruimtes en tot op het veld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zat hier te kijken, maar naar die met lunch. Dan valt de normale prijs inderdaad mee
quote:Heb zelfs kaarten voor 30 euro kunnen bemachtigen!Op zaterdag 16 oktober 2010 18:11 schreef Gutz het volgende:
[..]
45 onderin, aan de middenlijn tegenover de hoofdtribune (Ganay)
Als de wedstrijd van vandaag (Newcastle - Sunderland) een voorbode is, word dat een leuke wedstrijd voor jequote:Op maandag 25 oktober 2010 11:04 schreef Happel het volgende:
Ga naar Liverpool - Napoli volgende week. De zaterdag Celtic - Aberdeen en de zondag Hibernian - Hearts.
In januari naar Sunderland - Newcastle.
Zal naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Rucebo het volgende:
Celtic - Aberdeen zaterdag, vanuit het uitvak.
cool man! na het verlies tegen Auxerre in eigen huis heb ik er weinig vertrouwen meer in in....de cruciale duels worden echt nooit gewonnen door Paris.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef psv-gomes het volgende:
vanavond naar psg-borussia dortmund
was erg gezellig!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
cool man! na het verlies tegen Auxerre in eigen huis heb ik er weinig vertrouwen meer in in....de cruciale duels worden echt nooit gewonnen door Paris.
benieuwd naar de sfeer vanavond! laat ff weten of de boulogne side en auteuil nog in leven zijn, wil je?!
Gewoon uploaden en posten die handel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:24 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
was erg gezellig!!!
stond op de ( lange) tribune met alleen maar borussia dortmund supporters!!! paar enkele verdwaalde psg'ers
Helaas was het niet uit verkocht , alleen het uit vak was vol, en de vakken van de 2 harde kernen
Heb een mooie match gezien
Mocht je wat foto's + filmpje willen zien kan ik je ze mailen als je je email adres pm't
Een potje was het inderdaad, totaal geen wedstrijd. Nog nooit zoiets slechts en ongeinspireerds gezien. Sfeer van Aberdeen voor de wedstrijd was nochthans goed. Mooi stadion dat Celtic Park, alleen een beetje jammer van de Nike-logo's overal...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
Happel en Rucebo hebben een leuk potje gezien denk ik.
Celtic-Aberdeen 9-0.
Vond het anders geen reet aan. Wat een suffe club dat Celtic. Liverpool viel ook al zwaar tegen donderdag.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
Happel en Rucebo hebben een leuk potje gezien denk ik.
Celtic-Hearts 9-0.
Neequote:Op zondag 7 november 2010 00:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond het anders geen reet aan. Wat een suffe club dat Celtic. Liverpool viel ook al zwaar tegen donderdag.
Morgen Hibernian - Hearts. Schijnt gezellig te worden.
Had je toevallig een witte pet op Rucebo.
thanks voor de foto's man! wel erg stuitend om tezien hoe de boulogne side en Auteuil er tegenworden bijstaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef psv-gomes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uitvak vol met duitsers, net als het vak waar ik zat, helemaal vol
[ afbeelding ]
erg leeg, zoals enkele andere vakken
[ afbeelding ]
en de vakken van de harde kernen zaten vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |