abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90621787
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef fetss het volgende:

[..]

We zaten zelf te denken aan Millwall of West ham.. hoe duur heeft het jou gekost pp?
Geef eens wat info? ben je met het vliegtuig gegaan? slaap plaats? enz.
Kaarten voor waren Fulham £49, Millwall was volgens mij ongeveer £29 pp. Fulham is gewoon een oud traditioneel stadion wat een geweldige sfeer uitademt. Millwall is ookheel gaaf. Midden in een pauperbuurt in de industrie een stadion neergezet met geweldige sfeer: bijna continu zingen en schelden op de tegenstander.

We zijn zelf met de auto gereden, hotel in Earl's Court. Naar Fulham zijn we te voet gegaan omdat de er een tube staking was, Millwall ligt wat afgelegen en zijn we met metro en bus geraakt! Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel..
pi_90622200
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Kaarten voor waren Fulham £49, Millwall was volgens mij ongeveer £29 pp. Fulham is gewoon een oud traditioneel stadion wat een geweldige sfeer uitademt. Millwall is ookheel gaaf. Midden in een pauperbuurt in de industrie een stadion neergezet met geweldige sfeer: bijna continu zingen en schelden op de tegenstander.

We zijn zelf met de auto gereden, hotel in Earl's Court. Naar Fulham zijn we te voet gegaan omdat de er een tube staking was, Millwall ligt wat afgelegen en zijn we met metro en bus geraakt! Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel..
Hoe ben je aan de kaartjes gekomen? bestelt via de club-websites? moet je dan member zijn?
pi_90622348
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef fetss het volgende:

[..]

Hoe ben je aan de kaartjes gekomen? bestelt via de club-websites? moet je dan member zijn?
Zie mijn eerste post. Gewoon even op de clubsites kijken wanneer de general sale begint. En eventueel lid worden, kost bij Fulham circa £30.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Ik ben net teruggekomen uit Londen en heb Fulham-West Ham en Millwall-Leicester bezocht. Bestellen van kaartjes kun je gewoon via de clubsite doen. Bij Fulham ben ik wel lid geworden omdat je dan sneller aan de kaarten kan komen, anders moet je wachten tot de general sale start. Bij Millwall gewoon geregisteerd en besteld! Welke wedstrijden wil je heen?
  donderdag 30 december 2010 @ 12:32:56 #279
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_90623144
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef RicoSteinmann het volgende:
Afgelopen vrijdag naar Gladbach - HSV geweest. Met 42.000 bezoekende toeschouwers niet verkeerd voor een nummer laatst. Wel enorm koud en een beetje tam thuispubliek..

[ afbeelding ]
De harde kern was grotendeels afwezig;ze staakten vanwege het mooie voetbal dat we dit seizoen te zien hebben gekregen...
  zondag 2 januari 2011 @ 12:30:24 #280
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_90740201
Prijzen in Engeland gaan helemaal nergens meer over. 49 pond voor Fulham :')
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_90743731
In februari weer eens op pad.

Sowieso aanwezig bij BVB v Schalke (4/2) en Club Brugge v Kortrijk (26/2) maar ben midden februari ook nog eens een paar dagen voor werk in Londen. Kijken of ik daar ook een potje kan meepakken. Al is het doordeweeks en is er volgens mij interlandvoetbal... :(
pi_90884992
Ik ben van plan om ook een keer naar een buitenlandse wedstrijd te gaan.
maar zit nog te twijfelen of ik een georganiseerde voetbal reis ga doen, of een die ik zelf regel.
een georganiseerde reis kan volgens mij ruim 2 keer zo duur worden, maar je hebt dan wel zekerheid.
wat raden jullie me aan?
regelen jullie zelf ook jullie eigen reizen?

ik zit nog te twijfelen van welk team ik zou gaan, inter, real madrid en chelsea lijken me wel leuk.
welke zouden jullie me aanraden
pi_90886023
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef snellehenk het volgende:
Ik ben van plan om ook een keer naar een buitenlandse wedstrijd te gaan.
maar zit nog te twijfelen of ik een georganiseerde voetbal reis ga doen, of een die ik zelf regel.
een georganiseerde reis kan volgens mij ruim 2 keer zo duur worden, maar je hebt dan wel zekerheid.
wat raden jullie me aan?
regelen jullie zelf ook jullie eigen reizen?

ik zit nog te twijfelen van welk team ik zou gaan, inter, real madrid en chelsea lijken me wel leuk.
welke zouden jullie me aanraden
Ik ben 3 weken terug bij Real Madrid geweest. Ik zou gewoon alles zelf boeken :) Heb hier kaarten gekocht http://www.madrid-tickets.net/

Hotel gewoon geboekt, kaartjes daarheen laten zenden, waren keurig afgeleverd! Betaalde wel ¤130 terwijl het kaartje zelf eigenlijk maar ¤75 was.. Maar ja, dat is wel een beetje logisch! ;)
pi_90886315
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ik ben 3 weken terug bij Real Madrid geweest. Ik zou gewoon alles zelf boeken :) Heb hier kaarten gekocht http://www.madrid-tickets.net/

Hotel gewoon geboekt, kaartjes daarheen laten zenden, waren keurig afgeleverd! Betaalde wel ¤130 terwijl het kaartje zelf eigenlijk maar ¤75 was.. Maar ja, dat is wel een beetje logisch! ;)
hoezo bedoel je dat het logisch is dat het 130 euro was?
of zat daar ook de kosten van het hotel erbij in?
en mag ik vragen hoeveel je totaal kwijt was?, dus inclusief vlieg/reiskosten dit dat
pi_90887193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef snellehenk het volgende:

[..]

hoezo bedoel je dat het logisch is dat het 130 euro was?
of zat daar ook de kosten van het hotel erbij in?
en mag ik vragen hoeveel je totaal kwijt was?, dus inclusief vlieg/reiskosten dit dat
Als je het bij een onofficiële website koopt dan is het logisch dat zij de prijs verhogen om er (dik) op te verdienen ;)

Het hotel, pff.. ik geloof 60/70 per nacht voor een 2 persoonskamer, inclusief ontbijt. Vlucht was iets van 130 met KLM ;) Afhankelijk van hoe lang je gaat, reken op een flink bedrag voor eten/drinken. Het zal vast allemaal goedkoop kunnen, maar wij hebben flink in wat cafe'tjes gezeten en lekker gegeten ;) Wat het in Spanje is, je betaalt bijv. ¤1,30 voor een koffie aan de bar, ga je in de zaak zitten of op het terras zitten, betaal je zo ¤2,50..
pi_90887499
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef LeNick het volgende:

[..]

Als je het bij een onofficiële website koopt dan is het logisch dat zij de prijs verhogen om er (dik) op te verdienen ;)

Het hotel, pff.. ik geloof 60/70 per nacht voor een 2 persoonskamer, inclusief ontbijt. Vlucht was iets van 130 met KLM ;) Afhankelijk van hoe lang je gaat, reken op een flink bedrag voor eten/drinken. Het zal vast allemaal goedkoop kunnen, maar wij hebben flink in wat cafe'tjes gezeten en lekker gegeten ;) Wat het in Spanje is, je betaalt bijv. ¤1,30 voor een koffie aan de bar, ga je in de zaak zitten of op het terras zitten, betaal je zo ¤2,50..
Oke, maar het was wel de moeite/geld waard?
hoe was de sfeer in het stadion zelf, en het zicht?
pi_90889649
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef snellehenk het volgende:

[..]

Oke, maar het was wel de moeite/geld waard?
hoe was de sfeer in het stadion zelf, en het zicht?
Ik vond van wel, de stad zelf heeft me erg positief verrast! Was echt heel mooi. Goed openbaar vervoer, en niet duur.

De sfeer was goed, niet BIJZONDER, maar gewoon goed. Het stadion zelf is ook echt fantastisch! Groot verschil met de Kuip / Arena qua grootte natuurlijk.. :P
pi_90899516
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ik vond van wel, de stad zelf heeft me erg positief verrast! Was echt heel mooi. Goed openbaar vervoer, en niet duur.

De sfeer was goed, niet BIJZONDER, maar gewoon goed. Het stadion zelf is ook echt fantastisch! Groot verschil met de Kuip / Arena qua grootte natuurlijk.. :P
klinkt allemaal mooi, binnenkort maar eens kijken of iemand in mijn vriendenkring mee wilt
en dan reisje boeken :)
pi_90899618
Komend weekend ben ik bij FA cup match West Ham United vs. Barnsley van de partij :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:59:24 #290
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_90929928
Real Madrid is echt een aanrader. Tickets in Spanje zijn nog niet zo achtelijk duur als in Engeland.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_91211231
Als je naar Craven Cottage komt raad ik aan dat je probeert een plaats te bemachtigen in het Hammersmith End, wat eigenlijk veruit de leukste kant is van het stadion. Er wordt het meest gezongen en er is het meeste sfeer.

Als dat niet mogelijk is, ga voor de Johnny Haynes tribune - ook erg leuk, en bovendien de oudste tribune ter wereld die nog steeds in gebruik is! Gebouwd in 1905. Het is nog steeds een houten tribune en erg leuk.

Putney Bridge is het dichtstbijzijnde station maar kan erg druk zijn - ik raad je aan om dan de trein vanuit Waterloo te pakken naar Putney Rail Station (National Rail) - vaak is dat een stuk sneller.

[ Bericht 13% gewijzigd door Monopoly_Man op 12-01-2011 14:37:13 ]
pi_91213499
Hammersmith Stand is inderdaad de leukste tribune bij Fulham. De tribune aan de overkant (korte zijde) zit meestal vol met uitfans en/of toeristen. Als er dan een club met weinig uitfans op bezoek komt is de sfeer ook ver te zoeken op die tribune. Ik heb daar tijdens Fulham v Blackburn gezeten en dat viel toch behoorlijk tegen. Johnny Haynes tribune is natuurlijk een en al historie. Daar tijdens Fulham v Newcastle gezeten en hoewel de westrijd ruk was maakte de tribune een hoop goed.

Hammersmith stand een paar keer gezeten, aangezien het bedrijf waarvoor ik werk daar seizoenskaarten heeft, zeker een aanrader.

Wat betreft vervoer, Putney Bridge kan inderdaad druk zijn op wedstrijddagen maar is zeker te doen. Putney Rail Station is toch ook een stukje verder lopen...

Fulham *O*
pi_91216928
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef DUK het volgende:
Hammersmith Stand is inderdaad de leukste tribune bij Fulham. De tribune aan de overkant (korte zijde) zit meestal vol met uitfans en/of toeristen. Als er dan een club met weinig uitfans op bezoek komt is de sfeer ook ver te zoeken op die tribune. Ik heb daar tijdens Fulham v Blackburn gezeten en dat viel toch behoorlijk tegen. Johnny Haynes tribune is natuurlijk een en al historie. Daar tijdens Fulham v Newcastle gezeten en hoewel de westrijd ruk was maakte de tribune een hoop goed.

Hammersmith stand een paar keer gezeten, aangezien het bedrijf waarvoor ik werk daar seizoenskaarten heeft, zeker een aanrader.

Wat betreft vervoer, Putney Bridge kan inderdaad druk zijn op wedstrijddagen maar is zeker te doen. Putney Rail Station is toch ook een stukje verder lopen...

Fulham *O*
*O*
Putney Rail heeft ook als voordeel dat er veel meer pubs in Putney zijn waar je voor en na de wedstrijd naartoe kan gaan, als de wandeling dan toch net iets te lang is. ;) Bricklayer's Arms bijvoorbeeld is een heel erg oude pub met real ales etc.

Wij hebben ook seizoenskaarten op het werk en zitten dan in de Johnny Haynes, vak L. Voor alle Europese wedstrijden vorig seizoen zat ik wel in het Hammersmith End. :)
pi_91217189
En maak niet de fout die veel toeristen maken door een van de laagste rijen te kiezen als je de wedstrijd ook fatsoenlijk wil zien :)
pi_91221577
Hahaha...een van de laagste rijen kiezen is echt killing inderdaad.
pi_91222490
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef zeebeschuit het volgende:
En maak niet de fout die veel toeristen maken door een van de laagste rijen te kiezen als je de wedstrijd ook fatsoenlijk wil zien :)
pi_91223262
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef DUK het volgende:
In februari weer eens op pad.

Sowieso aanwezig bij BVB v Schalke (4/2) en Club Brugge v Kortrijk (26/2) maar ben midden februari ook nog eens een paar dagen voor werk in Londen. Kijken of ik daar ook een potje kan meepakken. Al is het doordeweeks en is er volgens mij interlandvoetbal... :(
Het wordt helaas geen BVB v Schalke. Was te laat met kaarten kopen...uitverkocht.
Dan maar naar BMG v Stuttgart een dag later. Heus degradatieduel ook. Brugge v Kortrijk gaat dan wel weer door... :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:58:42 #298
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_91231563
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef DUK het volgende:

[..]

Het wordt helaas geen BVB v Schalke. Was te laat met kaarten kopen...uitverkocht.
Dan maar naar BMG v Stuttgart een dag later. Heus degradatieduel ook. Brugge v Kortrijk gaat dan wel weer door... :)
raar, dat BVB-Schalke snel uitverkocht was :+
pi_91245465
Hahaha...dit was wel HEEL snel uitverkocht he. VVK begon om 0830. Ik werd om 1000 wakker (op dezelfde dag ;)).... uitverkocht....
pi_91260846
Hey allemaal.
Komend weekend ben ik Milaan en wordt de wedstrijd Inter - Bologna gespeeld. Iemand die weet of ik aan het stadion nog kaarten kan kopen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')