Even een kort bondige klacht van je TS in kwestie, SSB

.
Zojuist zat ik even in mijn eentje in de bedrijfskantine te lunchen, uiteraard doe ik dit alleen.
Ik heb geen zin om antwoord te moeten geven op vragen van collega's terwijl ik eten in mijn mond heb en dus overhaast door moet slikken
Maar ik zat dus even te lunchen, toen kwam er een of andere dikke vrouw aanlopen.
Toen ze afgerekend had kon ik pas zien wat ze op haar dienblad had, het was echt HEUL VEEL !
Ik denk dan bij me zelf, als je zo dik bent zie je dat zelf ook wel, ik bedoel, als je je eigen kut al niet meer kan zien lijkt het me toch dat je weet dat je een aantal kilometer terug de grens al gepasseerd bent ?!
Maar goed, zij blijft dus vreten, haar obesitas, haar probleem
Uiteraard weet ik zeker dat dit weer zo'n vrouw is die niet haar eigen vreetgedrag en zelfdiscipline de schuld van haar omvang geeft, maar met allemaal smoesjes zoals een slechte spijsvertering op de proppen komt.
HOU JE BEK GEWOON VUILE KANKER DIKKE, IEDEREEN BEHALVE JIJ ZELF ZIET IN DAT JE GEWOON VEEL TE VEEL VREET !
Toen ze afgerekend had liep ze met haar overvolle dienblad richting het tafeltje waar ze wilde gaan zitten.
Normaal zijn deze dikke mensen niet vooruit te branden, behalve een vooruitzicht op voer, dat deed haar harder lopen hoor !
Ook zag ik gewoon een bepaalde gelukzaligheid in haar ogen, ze glunderde gewoon helemaal toen ze naar haar volle dienblad keek.
Ik bleef in de kantine nog even zitten omdat ik gebeld werd.
Na 10 minuten had die dikke haar voer allemaal weer op en kwam ze haar lege dienblad naar het daarvoor bestemde karretje brengen.
Toen ze voorbij liep zag ik in haar ogen gewoon een gevoel van teleurstelling.
In haar ogen kon ik gewoon aflezen: "Ik heb weer gefaald en heb dus weer te veel gegeten dan goed voor mij is

! "
Ik zag gewoon een gevoel van ongenoegen en schaamte !
Bij mezelf dacht ik toen: "IK HOOP VOOR JE DAT JE DAT VERZADIGDE GEVOEL DE HELE MIDDAG NOG BLIJFT HOUDEN KANKER DIKKE !!! "
Maar in mijn achterhoofd dacht ik bij mezelf: "Rond 6 uur vanavond, wanneer ze bij het avondeten aanschuift bij haar gezin, die tevens ook allemaal overgewicht hebben, zal precies hetzelfde gebeuren

"
Klacht: dikke mensen die maar blijven vreten
Anti-klacht: er zijn nog genoegen meiden / vrouwen die er wel goed uit zien, om jullie een visuele voorstelling te geven heb ik hier onder een fotografische afbeelding geplaatst

:
![]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.