Dat doe ik zelf dus momenteel

Mijn iPhone wil momenteel geen muziek meer syncen, zie:
iTunes crasht bij syncen iPhoneTijdens mijn lange en tergende treinreizen wil ik uiteraard wel knijterharde muziek horen, ook om mensen zoals de TS uit
Hard, harder, hardst te irriteren
Nu wilde ik tijdens mijn dodelijke saaie reis een spelletje spelen, dus koos ik Eliminate op de iPhone, een gratis ( ! ) offline en online first person shooter:
![]()
Uiteraard een bazenspel voor de baas die ik ben
Uiteraard had ik mijn geluid uitgezet op de iPhone door het daarvoor bestemde knopje om te schakelen:
![]()
De game startte op en ik was lekker bezig, ik heb T-Mobile dus kutverbinding, waardoor ik heerlijk offline bots aan het fraggen was met mijn machine gun
Op de achtergrond hoorde ik het bazennummer Welcome to the jungle van Guns 'n Roses
Een goede setting zal je denken ?
Dat dacht ik ook, ik zat er lekker in en de treinreis ging rap voorbij.
Alleen toen kwam het, vlak voor station Amsterdam Sloterdijk kreeg ik plotseling een stomp tegen mijn schouder

Uiteraard dacht ik "wtf

? " en keek naar links, waar de klap vandaan kwam.
Toen ik keek zag ik dat er een gefrustreerde man van middelbare leeftijd op het bankje naast mij zat.
Ik deed mijn oordopjes uit om te vragen wat de rede was waarom hij mij een stoot tegen mijn schouders moest geven.
Nadat ik mijn oordopjes uitdeed hoorde ik zelf wat de rede was: mijn iPhone was helemaal niet gemute, ik stond een paar minuten lang een shooter te spelen over de speakers van mijn telefoon

Deze klacht ligt dus deels bij mijzelf en bij iTunes wat gewoon kut is

Klacht: iTunes wat niet werkt waardoor ik een klap gekregen heb.
Subklacht: een vriend vroeg laatst of ik mijn iPhone 3gs 16gb wilde ruilen tegen zijn HTC Desire

ben je gek ofzo killa

?!?!