Ik wel. Daarom heb ik in-ears waarbij niemand het hoort. Veertienpuntgif.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef rond1203 het volgende:
Geniet je meer als de muziek keihard in plaats van op een normaal niveau?
in-earsquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wel. Daarom heb ik in-ears waarbij niemand het hoort. Veertienpuntgif.
dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Bass moet je niet horen, die moet je voelen.
In-ears zijn de uitvindingquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wel. Daarom heb ik in-ears waarbij niemand het hoort. Veertienpuntgif.
Alleen jammer dat je de conducteur dan pas opmerkt als ie voor je ogen begint te zwaaienquote:
Ja, dat zijn van die kostbare momentjes dat je aan dat soort dingen gaat denken. Jij nooit last van?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Genius-F het volgende:
Jij denkt wel aan interessante dingen tijdens het schijten.
Mwah, ik zie het probleem niet zo.. kan je alsnog je kaartje pakken toch? Of zit jij altijd al 10 minuten klaar met je kaartje voordat de conducteur bij je is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je de conducteur dan pas opmerkt als ie voor je ogen begint te zwaaien
Ik neem aan dat je toen die telefoon even door zn strot geduwd hebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:49 schreef Dinthe het volgende:
Terechte klacht.
Het enige wat ik me meer aan stoor zijn die "stoere jongens" die niet eens de moeite nemen dopjes in te doen, maar gewoon op vol volume hun telefoon laten loeien op openbaar terrein.
Toevallig gisteren nog gehad in het zwembad. Zo'n patsertje(Een eckte, met tribal tatoeage!) moest even laten horen wat een "hardstyle" fan hij wel niet is. Sta je daar voor de spiegels, lekker het net-uit-het-zwembad gevoel, komt meneer even met zijn kutmuziek.
Ziekelijk irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |