Want zelf op Veteran is de game nog een fucking piece of cakequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Zoveel makkelijker is natuurlijk gewoon zoals CoD een trainingsmissie waarna de game kan aangeven welk niveau bij je past (om hem vervolgens gewoon op Veteran te zetten, want CoD speel je gewoon op Veteran...)
Same here hoor, weinig games die ik op echt hoge moeilijkheidsgraden speel. Mass Effect 2 was een van de uitzonderingen en om nu te zeggen dat het legendarisch moeilijk was, mwoah. In twee pogingen de boss neerhalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik speel alles op normal , ik ben dan ook geen hardcore gamer
Ik ook meestal normalquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik speel alles op normal , ik ben dan ook geen hardcore gamer
Op hard moet je vaker dingen over doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook ooit van het op normal spelen, maar merk de laatste jaren dat ik hard eigenlijk wel leuker vind, wat meer uitdaging in de game zodat ik er vaak wat langer van kan genieten
(op strategie-games na, daar heb ik op normal al mn handen vol!)
Eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik eenmaal een game op 'normal' heb uitgespeeld , heb ik ook geen behoefte om het op een moeilijker niveau nog een keer te doen.
Puur spelen voor achievements is gewoon vrij sneu in mijn ogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Document1 het volgende:
Niet veel achievement spelers hier dan? Ik speel verder altijd normal en soms bij een tweede playthrough gaat ie op hard maar daar krijg ik meestal spijt van.
Meestal wel ja, maar het ligt denk ik ook wel aan de game of die nog leuk is om te spelen voor de 2de of 3de keer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik eenmaal een game op 'normal' heb uitgespeeld , heb ik ook geen behoefte om het op een moeilijker niveau nog een keer te doen.
Achievements boeien me totaal niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Document1 het volgende:
Niet veel achievement spelers hier dan? Ik speel verder altijd normal en soms bij een tweede playthrough gaat ie op hard maar daar krijg ik meestal spijt van.
Ik wil een game altijd uitspelen voordat ik aan een nieuwe begin dus speel wel veel uit. Of het moet tergend worden op het einde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel games op normal vaak al niet eens uit, niet omdat het te moeilijk is, maar omdat ik tegenwoordig snel mijn interesse verlies, dus op hard ga ik sowieso nooit spelen omdat het dan waarschijnlijk zoals AQ zegt betekent dat je dingen vaak opnieuw moet doen, en dan verlies ik de interesse al heel erg snel.
Zo gaaf ben ik nou. Zelfs als ik suck kunnen mensen uren over me pratenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een hele discussie omdat Morthill suckt in Dead Space![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |