abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 00:56:36 #176
167923 appelsjap
All the above
pi_83791869
iemand nog een trial voor mij? XBL?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  donderdag 8 juli 2010 @ 01:22:01 #177
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_83792456
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blacklight is toch een apart spel
Is het de punten waar denk je? Kijk namelijk meer uit naar Limbo
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:53:10 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83795115
Blacklight ziet er wel zeer interessant uit Vanavond de demo maar eens proberen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83795609
Ik mis mijn xbox

Nou ja het is nu toch te warm, we hebben nog het WK en Volgende week krijg ik mijn 360 S
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:34:09 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83797618
quote:
Dead Space Ignition will "reveal the events leading up to Dead Space 2" in an "interactive comic-style story with three unique hacking mini games; Hardware Crack, Trace Route and System Override."


The downloadable title will be released this fall on the PlayStation Network and Xbox Live Arcade ahead of Dead Space 2's January 25, 2011 release date.

"Dead Space Ignition is the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2," said Steve Papoutsis, executive producer on Dead Space franchise in the press release. "The interactive comic-style game will give Dead Space fans a unique perspective on the events leading up to Dead Space 2, but will also introduce the storyline to a brand-new audience of gamers."

Ignition is being co-developed by Visceral Games and Sumo Digital.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655

Meeeeeeer Dead Space
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83797774
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655

Meeeeeeer Dead Space
Ik meot de eerste nog uitspelen, ik ging op een bepaald stukje drie keer dood en toen gaf ik de moed op
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:42:51 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83797843
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik meot de eerste nog uitspelen, ik ging op een bepaald stukje drie keer dood en toen gaf ik de moed op
Had je het kanon al gedaan? Dat is namelijk pas een vervelend stuk, de rest is niet lastig verder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83797860
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had je het kanon al gedaan? Dat is namelijk pas een vervelend stuk, de rest is niet lastig verder.
Ik suck dan ook vrij hard in de game
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:46:16 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83797937
Zet 'm dan een niveau lager? Easymode is geen schande, een toffe game laten liggen wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83798073
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet 'm dan een niveau lager? Easymode is geen schande, een toffe game laten liggen wel.
Het zou me neit eens verbazen als de game al op easy stond Maar goed, dat komt wel een keer. Eerst RDR maar eens uitspelen en dat gaat nog wel even duren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:11:21 #186
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83798813
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet 'm dan een niveau lager? Easymode is geen schande, een toffe game laten liggen wel.
Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:20:33 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83799189
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.
Woord
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:01:26 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83800933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.
quote:
Charted! - Normal
Finish the game in Normal Mode


Eat THAT!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:04:48 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83801088
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]

Eat THAT!
Dat je daarvoor een achievement van een andere console bij moet halen zegt toch wel genoeg hoor Roy
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:08:17 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83801252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat je daarvoor een achievement van een andere console bij moet halen zegt toch wel genoeg hoor Roy
Ik kon zo snel geen achievements vinden voor uitspelen op Normal Geloof wel dat ik Halo 3 op Normal heb gespeeld. Maar ja, Halo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:24:00 #191
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83801842
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik kon zo snel geen achievements vinden voor uitspelen op Normal Geloof wel dat ik Halo 3 op Normal heb gespeeld. Maar ja, Halo
En 4 speler coop
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83802144
de meeste spellen zijn op normal al te makkelijk man
pi_83802222
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Blacklight ziet er wel zeer interessant uit Vanavond de demo maar eens proberen
Apart, en verder kan er ik nog niks op verzinnen. Ja traag met laden .

Je hebt wel een uur speeltijd als demo, en die loopt pas als je ook echt aant spelen bent, ik twijfel nog of ik hem haal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:38:15 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83802363
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
de meeste spellen zijn op normal al te makkelijk man
Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83802511
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.
Mario boohooo cry mich ein rivier Roy

Ik speel natuurlijk alles op ULTRMEGAHAXX0RHARD zoals een eckte baas.

ik ben nu met NIER er achter gekomen dat dat niet altijd zo een goed idee is Waarom moet ik obscure japanse games meteen op hard spelen WHY WHY WHY
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:43:52 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83802586
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Mario boohooo cry mich ein rivier Roy

Ik speel natuurlijk alles op ULTRMEGAHAXX0RHARD zoals een eckte baas.

ik ben nu met NIER er achter gekomen dat dat niet altijd zo een goed idee is Waarom moet ik obscure japanse games meteen op hard spelen WHY WHY WHY
Luister nou maar naar mijn advies anders koopt niemand jouw games later

Ja, ik had je al gewaarschuwd voor Nier
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83802649
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.
mja dat kost weer veel tijd he.
ze moeten spellen eens niet zo verdomd toegankelijk maken. dat zou mooi zijn.
pi_83802837
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Luister nou maar naar mijn advies anders koopt niemand jouw games later

Ja, ik had je al gewaarschuwd voor Nier
! !

Ik moet eerst nog eens 11k tevoorschijn toveren ergens

Maar ik ben het wel enigszins met je eens hoor. Je moet tot op zekere hoogte een adaptieve schaal in je moeilijkheidsgraad inbouwen (adaptive difficulty). Volgens mij doen veel spellen dit al (meer dan je denkt), alleen zeggen ze het niet. Ik verdenk NIER er namelijk ook van

Ik denk persoonlijk niet dat je de Easy-Normal-Hard schaal kan wegcijferen, aangezien een pure adaptive difficulty bijna niet op te zetten is. Vooral in het begin ren je dan zo door de game heen (hoe ga je bepalen of iemand erg goed is de eerste 30 minuten bijvoorbeeld?). De speler past zijn speelwijze namelijk ook aan, aan de moeilijkheidsgraad van de game wat dus ook niet bevorderlijk is voor het toetsen van zijn skills.

Tricky tricky.
pi_83803182
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij doen veel spellen dit al (meer dan je denkt), alleen zeggen ze het niet. Ik verdenk NIER er namelijk ook van

als dat zo zou zijn dan zouden ze dat wel in elk interview melden denk ik.
pi_83803557
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als dat zo zou zijn dan zouden ze dat wel in elk interview melden denk ik.
Veel games hanteren kleine foefjes die je niet eens merkt; beetje HP er bij, enemies een beetje HP er af, damage reduction, etc etc

Al die kleine dingen ga je niet melden in interviews natuurlijk (net zoals je niks gaat zeggen over de finetuning van je code of iets in die richting). Die kleine dingetjes vallen natuurlijk ook onder adaptieve moeilijkheid. Het veranderen van deze kleine dingen kan wel dergelijk een invloed hebben op de moeilijkheidsgraad.

Ik denk wat Roy bedoeld is dat je nergens een moeilijkheidsgraad kan kiezen (zoals bij Mario ) en dat het spel, aan de hand van hoe je het speelt, zich aanpast. Probleem hier bij is dat je een benchmark moet hebben van de skills van de speler, wat je dus niet krijgt als je zomaar ergens begint. Daarentegen past de speler zich ook altijd aan aan het niveau van het spel (het is een wisselwerking).

De beste oplossing ligt zoals gebruikelijk in het midden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')