http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655quote:Dead Space Ignition will "reveal the events leading up to Dead Space 2" in an "interactive comic-style story with three unique hacking mini games; Hardware Crack, Trace Route and System Override."
The downloadable title will be released this fall on the PlayStation Network and Xbox Live Arcade ahead of Dead Space 2's January 25, 2011 release date.
"Dead Space Ignition is the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2," said Steve Papoutsis, executive producer on Dead Space franchise in the press release. "The interactive comic-style game will give Dead Space fans a unique perspective on the events leading up to Dead Space 2, but will also introduce the storyline to a brand-new audience of gamers."
Ignition is being co-developed by Visceral Games and Sumo Digital.
Ik meot de eerste nog uitspelen, ik ging op een bepaald stukje drie keer dood en toen gaf ik de moed opquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655Meeeeeeer Dead Space
Had je het kanon al gedaan? Dat is namelijk pas een vervelend stuk, de rest is niet lastig verder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik meot de eerste nog uitspelen, ik ging op een bepaald stukje drie keer dood en toen gaf ik de moed op
Ik suck dan ook vrij hard in de gamequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je het kanon al gedaan? Dat is namelijk pas een vervelend stuk, de rest is niet lastig verder.
Het zou me neit eens verbazen als de game al op easy stondquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet 'm dan een niveau lager? Easymode is geen schande, een toffe game laten liggen wel.
Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet 'm dan een niveau lager? Easymode is geen schande, een toffe game laten liggen wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fout Roy, easymode altijd aan hebben staan is wel een schande.
quote:Charted! - Normal
Finish the game in Normal Mode
Dat je daarvoor een achievement van een andere console bij moet halen zegt toch wel genoeg hoor Royquote:
Ik kon zo snel geen achievements vinden voor uitspelen op Normalquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je daarvoor een achievement van een andere console bij moet halen zegt toch wel genoeg hoor Roy
En 4 speler coopquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen achievements vinden voor uitspelen op NormalGeloof wel dat ik Halo 3 op Normal heb gespeeld. Maar ja, Halo
Apart, en verder kan er ik nog niks op verzinnen. Ja traag met ladenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Blacklight ziet er wel zeer interessant uitVanavond de demo maar eens proberen
Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
de meeste spellen zijn op normal al te makkelijk man
Mario boohooo cry mich ein rivier Royquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.
Luister nou maar naar mijn advies anders koopt niemand jouw games laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mario boohooo cry mich ein rivier Roy
Ik speel natuurlijk alles op ULTRMEGAHAXX0RHARD zoals een eckte baas.
ik ben nu met NIER er achter gekomen dat dat niet altijd zo een goed idee isWaarom moet ik obscure japanse games meteen op hard spelen
WHY WHY WHY
mja dat kost weer veel tijd he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hele idee van moeilijkheidsgraden is onwijs achterhaald. Ze moeten OF een adaptieve manier implementeren zodat de game zich aanpast aan jouw kunsten OF het doen zoals Nintendo met bijvoorbeeld Mario Galaxy. Iedereen kan die game uitspelen maar er zitten zoveel extra challenges in waar je voor beloond wordt dat je genoeg uitdaging erbij kunt krijgen. Ook de super guide is een geniaal gegeven.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luister nou maar naar mijn advies anders koopt niemand jouw games later
Ja, ik had je al gewaarschuwd voor Nier
als dat zo zou zijn dan zouden ze dat wel in elk interview melden denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij doen veel spellen dit al (meer dan je denkt), alleen zeggen ze het niet. Ik verdenk NIER er namelijk ook van
Veel games hanteren kleine foefjes die je niet eens merkt; beetje HP er bij, enemies een beetje HP er af, damage reduction, etc etcquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan zouden ze dat wel in elk interview melden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |