quote:Reminder: Xbox LIVE-A-PALOOZA kicks off today. Save big on select music game add-ons: http://mjr.mn/aCQtty
Arcade games dus ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Content wise ziet het er meer dan goed uit. Ik wacht nog even de reviews af.
quote:
het staat er zelfs bovenquote:releasing on Xbox Live Arcade
quote:Summer of Arcade titles for 1200 MSP:
* Limbo -July 21
* Hydro Thunder Hurricane – July 28
* Castlevania: Harmony of Despair – August 4
* Monday Night Combat – August 11
* Lara Croft and the Guardian of Light – August 18
Ze worden steeds duurder, 1200 nu al standaardquote:
Waar je eerst UNO kon kopen voor 800, koop je nu een vrijwel volwaardige game voor 1200. Vind ik niet zo heel gek eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze worden steeds duurder, 1200 nu al standaard
Heb overigens al een jaar geen XBLA meer gekocht, retail > XBLA
Volgens mij heeft niemand 800 betaald voor UNO, die kreeg je overal gratis bij en ging vrij snel naar 400.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar je eerst UNO kon kopen voor 800, koop je nu een vrijwel volwaardige game voor 1200. Vind ik niet zo heel gek eigenlijk
Paar filmpjes van gezien, lijkt me wel tof, maar dan moet je wel eerst een userbase hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Content wise ziet het er meer dan goed uit. Ik wacht nog even de reviews af.
Leuk hierbij is dit:quote:
quote:Buy three or more of the Summer of Arcade games and Microsoft will refund 400 of your Microsoft Points.
Dat is nietsquote:
Vanavond maar eens binnen halen danquote:
Viel mij mee dat ik ze nog kreegquote:
Niet in NL volgens mijquote:
Het staat op Eurogamer, hopelijk dus wel in NLquote:
Oh, ik zag het op NeoGAF en dacht dat het weer enkel een US actie was (net als zoveel op XBLA). Als het op Eurogamer ook staat is het misschien wel in NL inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het staat op Eurogamer, hopelijk dus wel in NL
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef Morthill het volgende:
Kortom, het is sowieso in EL en gevoelsmatig zeggen we dat het wel/niet (doorhalen wat niet van toepassing is) in NL komt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand 800 betaald voor UNO, die kreeg je overal gratis bij en ging vrij snel naar 400.
Verder is het voor mij ook een psychologische grens, 10 euro voor een download prima, maar niet meer. Ik koop retail voor 10-15 euro vaak en dan krijg je er een disc, hoesje en handleiding bij.
Dat klopt wessiej alleen kun je ze niet verkopen of ruilen dat is het nadeelquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je goed inkoopt koop je die 5 spellen voor 50 euro. Dan krijg je er nog 5 terug. Ik denk dat ik met die 5 spellen meer plezier heb dan met 1 retailgame. Ze worden steeds groter en mooier
Ik wil hem ook, maar dan moet ik eerst eens verder komen met deel 1quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je goed inkoopt koop je die 5 spellen voor 50 euro. Dan krijg je er nog 5 terug. Ik denk dat ik met die 5 spellen meer plezier heb dan met 1 retailgame. Ze worden steeds groter en mooier
Vandaag Monkey Island 2 voor 800 punten, ook direct gehaald.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wil hem ook, maar dan moet ik eerst eens verder komen met deel 1
Oh ja, ik moet gewoon werkenquote:
quote:Xbox Live Arcade krijgt nieuwe browser
Xbox Live Arcade heeft ons al vele interessante titels voorgeschoteld, maar het is lastig om in dit doolhof de voor jou interessante titels terug te vinden.
Gelukkig heeft Microsoft een oplossing bedacht onder de naam Destination Arcade. Het betreft een programma die vanaf 14 juli beschikbaar is binnen Amerika die geheel draait om de XBLA games. In het programma zijn games makkelijk te selecteren op zaken als prijs en rating.
Onduidelijk is nog of, en zo ja wanneer, Destination Arcade naar Europa komt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halo Reach gaat echt vet worden. Moet ook wel!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Jezus, Halo Reach gaat volgens mij zo'n tof spel worden dat het stiekem eigenlijk niet meer leuk is
waarom dan weer een apart programma , bouw de store gewoon zo op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baalde er alleen van dat teammates zo ontiegelijk kut waren tijdens de Beta. Heb echt vaak in mijn eentje telkens moeten verdedigen of de vlag moeten jatten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo Reach gaat echt vet worden. Moet ook wel!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:
die toy soldiers uitbreiding is wel erg kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |