Leuke interpretatie, maar ik weet zeker dat Microsoft daar niet mee akkoord gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef zatoichi het volgende:
Hmm reactie van Microsoft:
Bij een reparatie van een xbox voor de RROD (goed die term gebruiken ze zelf niet), komt er twaalf maanden extra garantie op de 360. Aangezien mijn xbox van oktober 2005 is, maar twee keer kapot is gegaan; zou ik dus de standaard drie jaar + 2 extra hebben moeten hebben en dus een gratis reparatie...
Nu eens kijken wat hun reactie is
oude laten repareren en verkopenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef zatoichi het volgende:
Vandaar mijnIk heb me al voorgenomen om een nieuwe te gaan kopen, maar kan het op zo'n moment gewoon niet laten om te reageren
Hij moet hem eerst uitspelen hequote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Aquila doe jouw FF13 tegen mijn Skate3 ruilen dan!!!
AQ speelt nooit spellen uit, in het begin hypte die ze allemaal op dan speelt die ze 5 uur ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft hem al op de Xbazaar staan, dus dan gaat die hem wss niet meer uitspelen lijkt me :p
Ik speel ELK spel uit (nouja bijna elke spel maar zeker 90%) Alleen FF13 trek ik niet meer dankzij die tering eindbaasquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
AQ speelt nooit spellen uit, in het begin hypte die ze allemaal op dan speelt die ze 5 uur ofzo
en dan vind die ze kut en gaan ze weer de deur uit
Ik wil ruilen tegen >quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
Aquila wil FF13 niet ruilen tegen mijn RDR limited.
Misschien maar beter ook aangezien ik hoor dat FF13 tegenvalt :p.
quote:Geachte nieuwsbrieflezer,
Tijdens de periode 01-07-2010 / 10-07-2010 houdt Gamecardwinkel.nl een Xbox promotie!
Gedurende de actieperiode houdt Gamecardwinkel.nl een spetterende actie betreffende Xbox Live Points en Xbox Live Gold. In deze e-mail is een overzicht toegevoegd van de tijdelijke prijzen. Tijdens de gehele actie periode geldt Op = Op ! Wees er snel bij en ben zeker van een exemplaar.
Xbox Live Gold - 12 Maanden : nu voor 36,-
Xbox Live Gold - 3 Maanden : nu voor 16,-
Xbox Live Points - 2100 Points : nu voor 21,-
Xbox Live Points - 4200 Points : nu voor 40,-
Tja helaas geen van die gamesquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ruilen tegen >
Alpha Protocol
Blur
Lego Harry Potter: Years 1 – 4
Transformers: War for Cybertron
En Final Fantasy 13 is super vet alleen die eindbaas he![]()
Live is wel duurder masr points zijn wel redelijk ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien zien jullie het als spam, ik zie het meer als tip
[..]
ZEG!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja helaas geen van die games. Je hebt mn lijstje gezien @ XBW neem ik aan :p.
Jullie lullen hier over alles wat met en wat niet met de 360 te maken heeftquote:
Oktober pas weer: Dead Rising 2, Fable 3 en Fallout New Vegas. Tot die tijd hou ik me bezig met oudere games als Alan Wake en Prince of Persia. Crackdown 2 is een overbodige game blijkt nu en verder is het vrij rustig in X-land.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef speknek het volgende:
ME2.
Duss... naast eventueel Mafia 2 nog iets op de horizon? Of gaat de wereld op z'n kop staan en m'n x360 stof happen terwijl de Wii op volle toeren draait?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan niet vinden wat de deal van de week is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |