Want zelf op Veteran is de game nog een fucking piece of cakequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Zoveel makkelijker is natuurlijk gewoon zoals CoD een trainingsmissie waarna de game kan aangeven welk niveau bij je past (om hem vervolgens gewoon op Veteran te zetten, want CoD speel je gewoon op Veteran...)
Same here hoor, weinig games die ik op echt hoge moeilijkheidsgraden speel. Mass Effect 2 was een van de uitzonderingen en om nu te zeggen dat het legendarisch moeilijk was, mwoah. In twee pogingen de boss neerhalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik speel alles op normal , ik ben dan ook geen hardcore gamer
Ik ook meestal normalquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Enchanter het volgende:
Ik speel alles op normal , ik ben dan ook geen hardcore gamer
Op hard moet je vaker dingen over doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik was ook ooit van het op normal spelen, maar merk de laatste jaren dat ik hard eigenlijk wel leuker vind, wat meer uitdaging in de game zodat ik er vaak wat langer van kan genieten
(op strategie-games na, daar heb ik op normal al mn handen vol!)
Eens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik eenmaal een game op 'normal' heb uitgespeeld , heb ik ook geen behoefte om het op een moeilijker niveau nog een keer te doen.
Puur spelen voor achievements is gewoon vrij sneu in mijn ogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Document1 het volgende:
Niet veel achievement spelers hier dan? Ik speel verder altijd normal en soms bij een tweede playthrough gaat ie op hard maar daar krijg ik meestal spijt van.
Meestal wel ja, maar het ligt denk ik ook wel aan de game of die nog leuk is om te spelen voor de 2de of 3de keer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Als ik eenmaal een game op 'normal' heb uitgespeeld , heb ik ook geen behoefte om het op een moeilijker niveau nog een keer te doen.
Achievements boeien me totaal niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Document1 het volgende:
Niet veel achievement spelers hier dan? Ik speel verder altijd normal en soms bij een tweede playthrough gaat ie op hard maar daar krijg ik meestal spijt van.
Ik wil een game altijd uitspelen voordat ik aan een nieuwe begin dus speel wel veel uit. Of het moet tergend worden op het einde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel games op normal vaak al niet eens uit, niet omdat het te moeilijk is, maar omdat ik tegenwoordig snel mijn interesse verlies, dus op hard ga ik sowieso nooit spelen omdat het dan waarschijnlijk zoals AQ zegt betekent dat je dingen vaak opnieuw moet doen, en dan verlies ik de interesse al heel erg snel.
Zo gaaf ben ik nou. Zelfs als ik suck kunnen mensen uren over me pratenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een hele discussie omdat Morthill suckt in Dead Space![]()
Def Leppard - Pour some sugar one mequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Morthill, eindelijk Sultans of Swing in Guitar Hero
Moet wel zeggen, de animaties zien er echt tof uit, check de Stones en vooral Bohemian Rhapsody, leuk gedaan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef jpg97 het volgende:
Waarom zit er bij de SE van Dead Rising zo'n hoofdje bij van The Misadventures of Tron Bonne?
Ik heb dat spel wel nog ergens... ooit 1 of 2 levels gespeeld...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb je Dead Rising 1 nooit gespeeld?
Die hoofden kan je oppakken en op het hoofd van een zombie zetten en dan blijft ie verdwaasd rondlopenwas het mooiste onderdeel van het spel! Voor de rest was het kut namelijk
http://www.eurogamer.net/(...)o-down-review?page=2quote:And that's Blacklight in a nutshell, fine with broad strokes and bold announcements, not so great at the little details that really matter in the long term. If you're in the market for yet another grim dystopian Soviet-styled shooter, and haven't had your itch scratched by Metro 2033 or Singularity or S.T.A.L.K.E.R. or Killzone 2 - or if you're an FPS fan on a budget and have already downloaded Battlefield 1943 and Serious Sam 2 and Perfect Dark and Doom 2 - then Blacklight's unvarnished meat-grinder may hold some appeal.
Those lists of similar, often better, rivals reveal the game's true weakness: it's just not that special. With a few patches and some better maps, it could be an adequate diversion, but the world simply doesn't need another passable multiplayer shooter whose only selling point is how little it costs compared to "real" games.
Gisteren de demo gespeeld en ik vond er ook echt geen ene hol aan... Dat terwijl de gameplayfilmpjes er toch best veelbelovend uitzagen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)o-down-review?page=2
5/10
eindelijk? dat nummer zat al lang in GH5quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Moet wel zeggen, de animaties zien er echt tof uit, check de Stones en vooral Bohemian Rhapsody, leuk gedaan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
eindelijk? dat nummer zat al lang in GH5
Er is inderdaad niet zoiets als het internet waar je dat had kunnen opzoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ow...
die heb ik nooit gespeeld dus dat kon ik ook niet weten he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Omdat Kiss en Twisted Sisterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Innovatie in dit deel: 0%
Innovatie in Rock Ban 3, stukken meer. Waarom zou je nog GH11512525 halen in godsnaam.
Dead Rising was zo vetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb je Dead Rising 1 nooit gespeeld?
Die hoofden kan je oppakken en op het hoofd van een zombie zetten en dan blijft ie verdwaasd rondlopenwas het mooiste onderdeel van het spel! Voor de rest was het kut namelijk
QFTquote:
Zo'n soort game wou ik toen altijd al en toen ineens was hij erquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens rap kwaliteitsgames spelen, schavuit.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens rap kwaliteitsgames spelen, schavuit.
Weinig slechtere games gespeeld als Dead Rising... het zombies afslachten is op het begin nog wel grappig, maar na 20 min wordt dat ook saai. Verder zijn die eindbazen belachelijk irritant, de mensen die je ontmoet ook en de savefunctie was ook gewoon lomp.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dead Rising is de definitie van kwaliteit, opzouteeeeeeeeeeeeeen cyb.
De save functie was niks lomps aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weinig slechtere games gespeeld als Dead Rising... het zombies afslachten is op het begin nog wel grappig, maar na 20 min wordt dat ook saai. Verder zijn die eindbazen belachelijk irritant, de mensen die je ontmoet ook en de savefunctie was ook gewoon lomp.
De eerste keer wel, de tweede keer (een jaar later ofzo) niet. Maar het is toch ook dom dat je niet eens direct fatsoenlijk storymissions moet/kan doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De save functie was niks lomps aan. Dead Rising is 1 van de beste games die ik OOIT heb gespeeld. Het klinkt mij alsof je gewoon met de game bent begonnen en gelijk aan het verhaal bent begonnen met lvl 1. Mja, slechte keuze
.
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Guitar Hero
Rock Band
DJ Hero
Sowieso muziek games
Headbangers
Same herequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, kan wel maar dan moet je wel erg pro zijn. De stijl van de game is gewoon gemaakt voor meerdere playthroughs.. en ik bedoel de eerste x gewoon een beetje aankloten totdat je lvl 12 bent ofzo dat is zo gedaan. Dan kun je natuurlijk met die geweldige save functie opnieuw beginnen met je huidige level en dan loop je zo door dat verhaal heen.. Heb de game wel 3x uitgespeeld ofzo, heeft me nooit verveeld.
http://www.mediaoffer.nl/1jaarquote:Mediaoffer bestaat 1 jaar en dat willen wij vieren! Daarom tot en met donderdag 22 juli, de beste pre-orders voor nog lagere prijzen!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel weer waar natuurlijk
Mooie prijzen zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediaoffer.nl/1jaar
Met o.a. Crysis 2, New Vegas, AC: Brotherhood & Halo Reach. En dan ook nog excl. addiscount!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:31 schreef Captain_Zappa het volgende:
Jullie hadden gelijk Sniper Ghost Warrior suckt !
Slecht leven design, veel te makkelijk, slap verhaal.
Veel kleine foutjes, zoals zien hoeveel kills je gemaakt hebt in multiplayer. dat kan niet maar je kan wel zien hoeveel kills je per uur maakt![]()
http://www.eurogamer.net/(...)arrior-review?page=2quote:Low-budget games can be charming experiences, given the right mix of inspiration and passion. Just look at DarkStar One if you need a recent example of a title that overcomes its surface limitations by offering solid gameplay to a neglected niche. Yet Sniper Ghost Warrior can't even manage to hit that easy target. By favouring tired run-and-gun scenarios over actual sniping gameplay, you're left with a technically inept entry in the most over-populated gaming genre around. Show some mercy, put one in the back of its head, and leave it for the vultures.
80 euro (quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoppa, 3 rode lampjes, en garantie verlopen.....
80 euro ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
80 euro () of een Arcade aanschaffen.
Keuze lijkt me snel gemaakt.
je mag mijn arcade wel kopen, is 1 jaar oudquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
80 euro ?
Dan haal ik idd. wel een arcade, mijn HDD kan daar zonder problemen in toch ?
Uhu.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
80 euro ?
Dan haal ik idd. wel een arcade, mijn HDD kan daar zonder problemen in toch ?
ja maar echt treurig, heb hem dezelfde dag weer terug gebrachtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)arrior-review?page=2
2/10
Thanks man!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediaoffer.nl/1jaar
Met o.a. Crysis 2, New Vegas, AC: Brotherhood & Halo Reach. En dan ook nog excl. addiscount!
Zitten we in het pc topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hold your horses! Die is momenteel in ontwikkeling bij Davilex heb ik vernomen.
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb 1 maand xbox live omdat er 1 maand voor 1 euro was en Trials HD maar 560 punten was, maar die maand loopt 17 juli af, en ik heb nog 1140 punten zal ik Megaman 10 kopen ? want ik kan alleen volgende week dan nog de deals of the week kopen
Als het goed is wel, ben benieuwd of er wat bij zit.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?
Ben wel blij dat ze nu steeds meerdere games hebben. Maar toch zat er nog niet echt iets bij wat ik wouquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ben benieuwd of er wat bij zit.
Davilex heeft wel een contract met MS afgesloten voor 360 exclusive games hoor!quote:
weet ik maar misschien zit er wel niks voor me bij en dan weet ik niet wat ik zou moeten kopen dus zal ik Megaman 10 kopen is het een leuk spel ?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?
probeer de trialquote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef Sporttv het volgende:
[..]
weet ik maar misschien zit er wel niks voor me bij en dan weet ik niet wat ik zou moeten kopen dus zal ik Megaman 10 kopen is het een leuk spel ?
A2 Racer was tofquote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Davilex heeft wel een contract met MS afgesloten voor 360 exclusive games hoor!![]()
(Mensen die laagdunkend denken over Davilex!)
quote:
quote:
Heb je die code niet gekocht via gamehubs o.i.d. dan krijg je hem diezelfde dag nog. Anders daar een maand of 3 maanden kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef -SG- het volgende:
Heeft er hier iemand nog een 2 daagse xbox live trail over ofzo?
Moet nog een aantal dagen wachten op mijn code, maar heb vakantie en moet de tijd doden.
Ik weet niet waar, heb het via een vriend van mij gekocht. Verdomd goedkoop moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die code niet gekocht via gamehubs o.i.d. dan krijg je hem diezelfde dag nog. Anders daar een maand of 3 maanden kopen
http://www.gamehubs.com/search.php?a=search&platform=&keyword=xbox+livequote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar, heb het via een vriend van mij gekocht. Verdomd goedkoop moet ik zeggen.
Maar moest een weekje wachten zei ie.
Ah ja, zo veel kostte die van mij ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/search.php?a=search&platform=&keyword=xbox+live
Ik haal ze altijd daar
Had een plaatje van de hamer & sikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kutzooi, eigenwijze klootzak die ik ben
Gisteren wezen zwemmen en had zoiets van: "pffft, ik had geen zonnebrand nodig in Indonesië dus nu ook niet".
En nu zit ik hier rechtop, nog nooit zo recht gezeten omdat mijn rug nog roder is dan de chinese vlag. Net ook nog eens mijn duim verbrand tijdens het koken
Edit: kut, 360 controller gebruiken lukt nu al helemaal niet![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had een plaatje van de hamer & snikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat je Ricko wasquote:
Doe ik volgende keer wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had een plaatje van de hamer & sikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!
[ afbeelding ]
Amsterdoom was ook een topperquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik anders regelmatig gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |