Zitten we in het pc topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hold your horses! Die is momenteel in ontwikkeling bij Davilex heb ik vernomen.
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb 1 maand xbox live omdat er 1 maand voor 1 euro was en Trials HD maar 560 punten was, maar die maand loopt 17 juli af, en ik heb nog 1140 punten zal ik Megaman 10 kopen ? want ik kan alleen volgende week dan nog de deals of the week kopen
Als het goed is wel, ben benieuwd of er wat bij zit.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?
Ben wel blij dat ze nu steeds meerdere games hebben. Maar toch zat er nog niet echt iets bij wat ik wouquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ben benieuwd of er wat bij zit.
Davilex heeft wel een contract met MS afgesloten voor 360 exclusive games hoor!quote:
weet ik maar misschien zit er wel niks voor me bij en dan weet ik niet wat ik zou moeten kopen dus zal ik Megaman 10 kopen is het een leuk spel ?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn vandaag toch weer nieuwe deal's of the week ?
probeer de trialquote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef Sporttv het volgende:
[..]
weet ik maar misschien zit er wel niks voor me bij en dan weet ik niet wat ik zou moeten kopen dus zal ik Megaman 10 kopen is het een leuk spel ?
A2 Racer was tofquote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Davilex heeft wel een contract met MS afgesloten voor 360 exclusive games hoor!![]()
(Mensen die laagdunkend denken over Davilex!)
quote:
quote:
Heb je die code niet gekocht via gamehubs o.i.d. dan krijg je hem diezelfde dag nog. Anders daar een maand of 3 maanden kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef -SG- het volgende:
Heeft er hier iemand nog een 2 daagse xbox live trail over ofzo?
Moet nog een aantal dagen wachten op mijn code, maar heb vakantie en moet de tijd doden.
Ik weet niet waar, heb het via een vriend van mij gekocht. Verdomd goedkoop moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die code niet gekocht via gamehubs o.i.d. dan krijg je hem diezelfde dag nog. Anders daar een maand of 3 maanden kopen
http://www.gamehubs.com/search.php?a=search&platform=&keyword=xbox+livequote:Op maandag 12 juli 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar, heb het via een vriend van mij gekocht. Verdomd goedkoop moet ik zeggen.
Maar moest een weekje wachten zei ie.
Ah ja, zo veel kostte die van mij ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/search.php?a=search&platform=&keyword=xbox+live
Ik haal ze altijd daar
Had een plaatje van de hamer & sikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kutzooi, eigenwijze klootzak die ik ben
Gisteren wezen zwemmen en had zoiets van: "pffft, ik had geen zonnebrand nodig in Indonesië dus nu ook niet".
En nu zit ik hier rechtop, nog nooit zo recht gezeten omdat mijn rug nog roder is dan de chinese vlag. Net ook nog eens mijn duim verbrand tijdens het koken
Edit: kut, 360 controller gebruiken lukt nu al helemaal niet![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had een plaatje van de hamer & snikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat je Ricko wasquote:
Doe ik volgende keer wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had een plaatje van de hamer & sikkel op je rug gedaan en dan laten verbranden dat was VET geweest!
[ afbeelding ]
Amsterdoom was ook een topperquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik anders regelmatig gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |