quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat nee man, ik zit al een paar weken op het werk te bikkelen mang.
Nou:quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij is het vanaf hier ook nog een uur hoor.
quote:Routebeschrijving naar Nijmegen
108 km – ca. 1 uur 9 min.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Meer als 2 uur met de Getz. Nijmegen is voor mij 1h15m.
quote:
Waar ligt nijmegen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nijmegen is vanuit mijn ouderlijk huis 30 minuten als je doorrijdt. Met de trein ruim 1,5u.
Echt hè. Dit klotetrein wordt altijd stoptrein daar. Naar Eindhoven is het via Utrecht nog het snelst, maar qua afstand is dat veel langer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nijmegen is vanuit mijn ouderlijk huis 30 minuten als je doorrijdt. Met de trein ruim 1,5u.
Hm hier 49 minuten en 75 km.quote:
Uitercourse, in Twente is dat allemaal spik en spang geregeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja, jij kan gelijk de autobaan op, dat kent men hier niet in de Achterhoek.
dit klotetrein, wolla..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè. Dit klotetrein wordt altijd stoptrein daar. Naar Eindhoven is het via Utrecht nog het snelst, maar qua afstand is dat veel langer.
Als ik via nimegen ga, stopt mijn trein op 13 plaatsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè. Dit klotetrein wordt altijd stoptrein daar. Naar Eindhoven is het via Utrecht nog het snelst, maar qua afstand is dat veel langer.
waarom die attitude danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |