Jij hebt toch geen zwart haar en rode poes?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had mezelf al ooit voor werk gemaakt. Maar ik weet niet oftie nou wel echt zo lijkt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik zie m in die eerdere post raar!![]()
Nog een keer maar dan:
[..]
Ik heb mezelf ook gemaakt
[ afbeelding ]
Nee ik moet een nieuwe maken hé. Misschien vanavondquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen zwart haar en rode poes?
Ja doe maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik moet een nieuwe maken hé. Misschien vanavond
Printscreen, plakken in paint, opslaan als .jpg, openen in bijvoorbeeld photobucket en dan hier postenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
Ik heb hem gemaakt maar hoe krijg ik dat plaatje hier
Owwjjjjjaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Printscreen, plakken in paint, opslaan als .jpg, openen in bijvoorbeeld photobucket en dan hier posten
Ook al blond!quote:
En een glas wijn in mijn handquote:
Champagnequote:
quote:
Ja nou ja alcoholquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Champagne
Ik heb 2 katten dus ik doe er geen kat bij, kan niet kiezen
Kallyquote:
En als je eerst de kat doet en dan de hamster?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja alcohol![]()
Ik heb 2 rode katten dus ze kunnen het beide zijn, ik wou ook de hamsters erbij maar die vielen weg achter de kat
En nu moet ik koken voor je ofzo?quote:
Ja.quote:
Ja dat lukte dus nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je eerst de kat doet en dan de hamster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |