Hard werken is soms! ik herhaal soms ook wel lekker !quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft er op het moment ook niks te doen op zijn werk?
eerlijk gezegd ik ben bijna klaar met werken
vandaag heb ik voor een keer echt moeten werken cq geen tijd gehad om fatsoenlijk te kunnen posten op Fok!
Eens, gaat de tijd vaak een stuk snellerquote:Op donderdag 1 juli 2010 06:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Hard werken is soms! ik herhaal soms ook wel lekker !
Hey goldfinger, weer een beetje bijgeslapen?quote:
gelukkig welquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey goldfinger, weer een beetje bijgeslapen?
dus....waar gaan we het over hebben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal vandaag hier maar wat meer posten als oude getrouwe gebruiker
over het feit dat we ons de tering vervelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus....waar gaan we het over hebben?
Dat is in ieder geval waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over het feit dat we ons de tering vervelen
je bedoelt warm makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval waar![]()
Uurtje nog en dan mag ik weer naar huis![]()
Vandaag ga ik lasagne van de Aldi makenMan o man, die is echt goddelijk.
Ja oke, warm maken inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt warm maken![]()
maar je hebt wel gelijk die is heerlijk
Even opgezocht maar dat is met die rode pepers dus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb je idd gelijk in![]()
ze hebben hier nou bij de lidl pizza inferno![]()
die zijn dus echt scherp gekruid
die zijn echt lekker maar wel heet gekruidquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even opgezocht maar dat is met die rode pepers dus?
Normaal niet echt fan van. Maar die zijn wel lekker?
Met een litertje water erbij goed te doen dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn echt lekker maar wel heet gekruid
die heb je idd nodigquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met een litertje water erbij goed te doen dus
Dus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
Trouwens, goldfinger, jij woont in Belgie toch? ?Ben je wel een beetje voor Nederland nu met het WK?
ik ben altijd voor Nederlandquote:
haha oke, goede zaak. Nu ik dat weet kan ik gerust naar huisquote:
tot morgen kerelquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha oke, goede zaak. Nu ik dat weet kan ik gerust naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |