abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83516588
Mijn iPhone crasht steeds wanneer ik mijn muziek binnen iTunes probeer te syncen.
Dit gebeurt niet met apps, deze heeft hij gewoon overgezet.

Zie screenshot voor de error:

Wat ik al gedaan heb:

• de iPhone een herstel gegeven + restore vanaf een reservekopie
  • de iPhone een herstel gegeven + aan laten maken als nieuwe iPhone
  • iTunes opnieuw geïnstalleerd
  • al mijn muziek verwijderd uit de bibliotheek en opnieuw er in gezet
  • de machtiging van mijn computer binnen iTunes ingetrokken en opnieuw gemachtigd.

Dit heeft allemaal geen zin, ik blijf die error krijgen
    Hebben jullie enig idee wat ik hier aan kan doen, of hebben jullie hier ook last van ?

Zal het misschien zijn omdat ik geen legale versie van Windows 7 heb ? (zie waarschuwing rechtsonder op het bureaublad)

Bedankt alvast !
  • pi_83516832
    Probeer het volgende eens:
    quote:
    You say it crashes "half way through".... try in the music tab selecting "sync only selected items", and select perhaps a few hundred tunes. Then sync... If it works than your problem could be a rogue music file.... that happened to me some years ago syncing to an iPod.... just a thought....
    quote:
    Yes! You were absolutely right!
    I ticked ten folders (i.e. previousely copied CD's) at a time for updating to the iPad and, when ITunes crashed, I "unticked" the folder in question and restarted iTunes and the update. I found a total of five incompatible folders, so I shall have to be happy to listen to them on the iPhone, since they don't seem to cause any trouble there...
    Thank you very much to all of you helpful people!
    Niet al je muziek syncen, maar een paar. Werkt dit, zou dit kunnen betekenen dat je ergens een bestand hebt dat problemen veroorzaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 00:17:22 ]
    pi_83516999
    Thnx ik ga er morgen avond even naar kijken !
    pi_83524062
    Welk OS draai je op je iPhone?
    Welk type iPhone heb je?
    Welke versie van iTunes heb je opnieuw geinstalleerd? Ik neem aan de laatste...

Heb je ook al eens muziek erop gezet zonder de sync functie dat werkt ook prima.
    pi_83524553
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef funrider het volgende:
    Welk OS draai je op je iPhone?
    Welk type iPhone heb je?
    Welke versie van iTunes heb je opnieuw geinstalleerd? Ik neem aan de laatste...

Heb je ook al eens muziek erop gezet zonder de sync functie dat werkt ook prima.
    Iphone draait op 4.0
    Iphone 3gs 16gb
    iTunes is de nieuwste van de website, ik geloof 9.2 ?

Hoe doe je dat dan, muziek er op knallen zonder iTunes ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')