Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Gewoon bij de T-Mobile winkel...quote:
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Top, ga 22 juli op vakantie. Kan ik het dus wel vergeten om hem de 23e op te halen, áls ie de 23 uitkomt.
maar je abo gaat wel meteen in toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Chav het volgende:
[..]
Gewoon bij de T-Mobile winkel...
[..]
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar je abo gaat wel meteen in toch?
Voorbeeld van mijn situatie; mijn abo is in principe al afgelopen. Ik kan dus per maand opzeggen. Als ik morgen naar een t-mobile winkel ga & een iPhone 4 bestel, gaat mijn abo per de volgende maand in?
Bij T-Mobile werd me verteld dat ik moest wachten op webshop en dat ze geen reserveringen aan konden nemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:44 schreef nelisb het volgende:
Wat is er vaag aan? Helemaal niks.
hmm, nutteloos voor mij dus. Ik wacht welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:34 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leverenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?
Mij gaat het niet eens om de iPhone4quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef nelisb het volgende:
Je kan toch naar elke willekeurige winkel, waarom wil je dan perse bij Tmobile webshop?
Vorig jaar werden de bestellingen via de webshop ook later geleverd.
Min of meer. Maar ik ga er van uit dat er net zo veel informatie bekend is over de eventuele nieuwe abo's icm de iPhone4. Heb ook domweg geen tijd gehad om langs een telco te gaan.quote:
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leveren
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Op zich is het creëren van schaarste een strategie die zich wel bewezen heeft, zeker bij Apple. Maar bij de laatste producten (iPad, iPhone 4) lijkt 't zich ook een beetje tegen Apple te keren omdat de vraag simpelweg TE groot is. Ik zou wel es willen weten hoeveel mensen uiteindelijk toch voor een andere telefoon kiezen omdat ze niet op DAT moment een iPhone kunnen kopen (omdat ie niet leverbaar is).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.
Nee heb m gewoon als update geinstalleerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je 'm als nieuwe iPhone geconfigureerd? Zo ja: dom. Zo niet: dan zouden je apps na een sync ook weer gewoon op je iPhone moeten staan.
Ze hadden hier gewoon rekening mee kunnen houden, bij de iPad was dit ook het geval. En kondig hem dan later aan, maar produceer eerst genoeg. Maar het is geen fout, het is zoals Roel_Jewel zegt een strategie en ik vind het een misselijke strategie. Ik zou nu niet voor een andere telefoon kiezen, maar het geeft wel een bijsmaakje en zodra er een alternatief is (en dat is er nu niet) ben ik weg. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nu voor iets anders kiezen. Ik hoop natuurlijk veel, zodat Apple het voelt en dit niet meer flikt. Ik begrijp ook niet wat het idee er achter is. Dat mensen hem kopen omdat er weinig van zijn? Hij is over een tijdje toch overal te koop. Het is geen limited edition.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |