iPhoneclub.nlquote:
Hiermee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er trouwens een manier om met een 3G ook video op te nemen?
Kortom: binnenkort de iPhone 4 bij Vodafonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef nelisb het volgende:
iPhone en T-Mobile. De ideale combinatie.
Beste Nelisb,
Sinds juli 2008 is de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile verkrijgbaar met het unieke iPhone abonnement. Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.
iPhone abonnement
Om iPhone gebruikers optimaal gebruik te laten maken van alle mogelijkheden die de iPhone biedt, hebben we vier speciale abonnementen voor de iPhone. Je belt, sms’t en internet supersnel op je iPhone uit één abonnement. Bovendien kun je ook gratis onbeperkt en snel mobiel internetten via alle Hotspots binnen Nederland.
Visual Voicemail
Om nog eenvoudiger je voicemails te kunnen beheren, worden met Visual Voicemail op je iPhone je berichten in een overzichtelijke lijst getoond. Je kunt ze dan in elke gewenste volgorde beluisteren of verwijderen. Visual Voicemail is een unieke functionaliteit die alleen in combinatie met een iPhone abonnement bij T-Mobile te gebruiken is.
Kortom, bestel binnenkort iPhone 4 in combinatie met een iPhone abonnement zodat je profiteert van alle voordelen die dit abonnement te bieden heeft.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile
Bron: nieuwsbrief T-Mobile
Heel scherp. Dus toch september/oktober/november/december/2011 bij Vodafone?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kortom: binnenkort de iPhone 4 bij VodafoneEn voor mensen die mijn reactie niet snappen. Er staat introductie. Niet contract.
quote:Op 06-08-2010 schreef Skv:
Ik heb mijn nieuwe iPhone vier net terug gebracht, ik haalde hem uit de doos en merkte meteen vier haarscheurtjes op.
quote:
Nee, die zitten totaal niet. Inmiddels ingespeeld met pinknoise, maar dat heeft natuurlijk niet zo heel veel van doen met de pasvorm van die dopjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook niet die dingen van foam? Die zouden zicht toch redelijk aan je oor moeten aanpassen..
En vergeet die oordopjes niet in te spelen. Uurtje of 24 op meer dan gemiddeld volume met verschillende soorten muziek.
Waar heb je m gereserveerd dan? In de T-Mobile winkel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:23 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 3 op de lijst. Nummers en 1 en 2 waren medewerkers.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403500quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, dat Appletrack heb je ook geen zak aan: vier verschillende codes, maar niks werkt bij de veronderstellende carrier (TNT).
Zo kan ik mijn shipment toch nooit bijhouden...
Ja, die tracker widget heb ik al: verder vond ik daar geen nuttige info.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |