Ik ook vanochtend: knallen als de neten die dingen, maar ik merk dat die meegeleverde earbuds net niet ideaal zijn voor mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ultimate Ears 5vi binnen ter vervanging van m'n v-moda vibe duo's met kabelbreuk. Erg benieuwd hoe goed ze gaan bevallen.
Ook niet die dingen van foam? Die zouden zicht toch redelijk aan je oor moeten aanpassen..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook vanochtend: knallen als de neten die dingen, maar ik merk dat die meegeleverde earbuds net niet ideaal zijn voor mij.
Geduld, komt vast wel goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef EllaN het volgende:
Hmm mijne loopt nu een half uur en staat nog steeds op een rood streepje..
Ik heb ook een paar van die UE koptelefoons gehad. Opzich was het geluid goed, maar ik moest om de 2 maanden terug naar de winkel om te ruilen wegens een kabelbreuk.. dat gaat ook irriteren na een tijdje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ultimate Ears 5vi binnen ter vervanging van m'n v-moda vibe duo's met kabelbreuk. Erg benieuwd hoe goed ze gaan bevallen.
En wie heeft er nou gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geduld, komt vast wel goed.
Heeft iedereen de open brief gelezen van Apple? Nederlandse versie over het atenne probleem natuurlijk.
NL versie: http://www.apple.com/nl/pr/library/2010/07/02appleletter.html
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar van die UE koptelefoons gehad. Opzich was het geluid goed, maar ik moest om de 2 maanden terug naar de winkel om te ruilen wegens een kabelbreuk.. dat gaat ook irriteren na een tijdje.
Ook had ik geregeld dat de silicone dopjes in m'n oor bleven zitten als ik de koptelefoon eruit trok... over irritant gesproken... kan je gaan pulken
dus.
succes
Gaat alle elektronica stuk in jouw handen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook UE. Eerste setje ook stuk na 2,5 maanden. Heb nu een nieuwe weer.
Valt voor de rest wel mee. Alleen mijn laptop is twee jaar geleden stuk gegaan. Kreeg ik ook een nieuwe voor overigens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat alle elektronica stuk in jouw handen?
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Morgen kan ik de iPhone 4 voor ¤ 50,- reserveren
Dat laatste. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?
Als het dat laatste is: niet doen.
Mja, bij mijn 3G destijds moest ik ook 50 euro van borg ofzo inleggen bij BelCompany. Nog een woordenwisseling over gehad, maar volgens de dude was het zodat hij zeker wist dat ik op zou dagen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar? Is die 50 een aanbetaling alvast of moet je dat gewoon betalen als reserveringskosten?
Als het dat laatste is: niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |