Ik zat er ook over te denken. M'n telefoon is een stuk trager. Mail werkt ook voor geen meter zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Keshet het volgende:
Ik heb vorige week OS4 op m'n 3G gezet. Het toestel is nu zo traag dat er nauwelijks mee te werken valt. Na een rondje googlen vind ik wel dat je 'm kan downgraden naar 3.1.
Zijn er hier mensen die dat al geprobeerd hebben? Wat was 't resultaat?
Ik ben destijds teruggegaan van iOS4 beta 4 naar 3.1.3 door een DFU restore en dan 3.1.3 ipsw te selecteren. Als ie dan een error geeft, moet je even proberen om na die error Blackrain te starten. Op de een of andere manier omzeilt die de error en kun je door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Keshet het volgende:
Bij mij werkt alles redelijk, het is alleen baggertraag en regelmatig klappen apps er uit. Wel heb ik het idee dat mijn batterij langer meegaat, maar dat komt wellicht doordat ik 'm nu minder gebruik
Ik ga het er vanavond denk ik maar eens op wagen. Als 't mislukt ga ik heel hard gillen, maar zo valt er ook niet met m'n telefoon te leven.
Magic. Got it.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben destijds teruggegaan van iOS4 beta 4 naar 3.1.3 door een DFU restore en dan 3.1.3 ipsw te selecteren. Als ie dan een error geeft, moet je even proberen om na die error Blackrain te starten. Op de een of andere manier omzeilt die de error en kun je door.
Althans, dat is mij destijds een paar keer gelukt.
idd wat is dat op de achtergrondquote:
Update is er toch nog niet? Gizmodo is wsl. gewoon nog steeds zuur over dat akkefietje met de verloren iPhone 4.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Potver! Ik wist het natuurlijk ook stiekem wel, maar die komende update doet dus niks aan het signaal. Had toch een beetje hoop dat er iets meer aangepast zou worden![]()
Applecare: the iphone4 update wont solve the antenna problem
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Update is er toch nog niet? Gizmodo is wsl. gewoon nog steeds zuur over dat akkefietje met de verloren iPhone 4.
Doe anders even stoer omdat je 1k wil overmaken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er meer mensen die de Rabo-app gebruiken?
Tot vandaag kon ik zonder Rabo-reader geld overboeken tot 1k ofzo.
Nu vragen ze ineens om dat kut ding
Ok weg meerdwaarde van de app
Ik heb het ook geprobeerd,mijn 3GS werkt op alle manieren prima met bellen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb het net even getest, maar als ik mijn iPhone 3GS met iOS4 op dezelfde debiele manier vasthoud als de iPhone 4 in die youtube filmpjes valt mijn signaal ook weg. Als ik hem dan normaal vasthoud komt het signaal weer terug. Het is dus of door de debiele manier van vasthouden. Trouwens nooit problemen met bellen gehad op mijn iPhone.
Hier ik heb er een filmpje van gemaakt:
Leer anders even lezen voordat je dit soort onzin blaat, sjappiequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef ruffian het volgende:
[..]
Doe anders even stoer omdat je 1k wil overmaken.
Rabobank is er gebaat bij jou extra veiligheid te geven over je bankrekening, als iemand door het rade van je inlogcode meer dan 1000 euro over kan maken huil je ook zeker?
Thanks.quote:Rekeningen waar je nog niets naar overgemaakt hebt via de app vraagt die altijd om 1x de reader te gebruiken.
Eenmaal een keer naar die rekening betaald hoef dit niet meer.
Net als ABN, om te janken....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:02 schreef Skv het volgende:
Wees blij dat het überhaupt kan. Die waardeloze app van de ING kan alleen je saldo weergeven. Met MSN.![]()
![]()
Epic fail.
32 GB, ook voor de 4.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het nou echt de moeite waard een 4 aan te schaffen? Ben van plan binnenkort een abo te nemen met een Iphone of ik doe dat eind deze maand en dan de 3gs of ik wacht nog tot de 4..
Wat is de grootste capaciteit GB tot nu toe? 64 toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het nou echt de moeite waard een 4 aan te schaffen? Ben van plan binnenkort een abo te nemen met een Iphone of ik doe dat eind deze maand en dan de 3gs of ik wacht nog tot de 4..
Wat is de grootste capaciteit GB tot nu toe? 64 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |