quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
Mag niet van Apple.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel af waarom SBSettings een Cydia-app moet zijn. Als je hem tegen betaling in de App Store zet verdien je goud geld volgens mij. En zo zijn er meer Cydia-apps.
Er mogen geen apps op die manier op de achtergrond draaien. Hoewel, met iOS4 zal er vast wel een app komen die op de achtergrond draait en waarmee alle SBSettingszaken ook te regelen zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel af waarom SBSettings een Cydia-app moet zijn. Als je hem tegen betaling in de App Store zet verdien je goud geld volgens mij. En zo zijn er meer Cydia-apps.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-ios-4-jailbreak/quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor spirit jb 3.1.3 iphones is er nog geen ios 4.0 jb. Alleen als ie een redsnow jb had kan 4.0 ook worden gejailbreakt.
Gewoon, even offtopic.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef fransbreda het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-op-ios-4-jailbreak/
Ik kan uit bovenstaand artikel niet halen dat je met een spirit jb 3.1.3 niet kunt updaten naar iOS4.
Het is omslachtig maar lees niet dat er verschil is tussen spirit of redsnow.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gewoon, even offtopic.
[ afbeelding ]
Nee, zijn geen publieke API's voorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Er mogen geen apps op die manier op de achtergrond draaien. Hoewel, met iOS4 zal er vast wel een app komen die op de achtergrond draait en waarmee alle SBSettingszaken ook te regelen zijn.
maar is het in de toekomst wel mogelijk om skype op de achtergrond te draaien, zodat je bereikbaar bent via skype en mobiel? Dat zou best handig zijn namelijk. Wat betekent API trouwens?quote:
API = application programming interface en ja, is al mogelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef kadeya het volgende:
[..]
maar is het in de toekomst wel mogelijk om skype op de achtergrond te draaien, zodat je bereikbaar bent via skype en mobiel? Dat zou best handig zijn namelijk. Wat betekent API trouwens?
Je gebruikt geen bluetooth carkit of iets in die trant? Meest ideale van SBSettings vond ik wel het bluetooth aan/uit zetten. Dat Apple dit zover weg stopt in de instellingen snap ik tot op de dag van vandaag nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik mis mijn JB echt niet. Alleen 3G Unrestrictor vond ik handig. SB Settings was gewoon een leuke aanvulling, maar echt essentieel vond ik het niet.
Zijn inderdaad ook apps die ik erg veel gebruikte. Plus nog wat handige tweaks als het ingedrukt houden van je volumeknop om te skippen naar het volgende/vorige nummer en wat overige ongein.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
Ik weet niet eens wat het allemaal is.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl.
De Apple fanboys hebben er ook 1:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef kadeya het volgende:
Deze is echt geniaal!
"Not are you so bad shit stupid"
"you are also so retarded"
"I think i need to go chop off my own dick now"
"dipshits like you"
Misschien ook wel 4 maar ik moet ook even naar het financiële plaatje kijken. 3GS zal wel een stukje goedkoper zijn dan 4. Maar ik wilde even weten hoe het met de abonnementen zit, maar dat blijft dus hetzelfde.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef nelisb het volgende:
Abo's zullen vast hetzelfde blijven. Toestel 3GS zal wat goedkoper worden.
Waarom geen 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |