Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Gewoon bij de T-Mobile winkel...quote:
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Top, ga 22 juli op vakantie. Kan ik het dus wel vergeten om hem de 23e op te halen, áls ie de 23 uitkomt.
maar je abo gaat wel meteen in toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Chav het volgende:
[..]
Gewoon bij de T-Mobile winkel...
[..]
Hier zeiden ze augustus, Rotterdam zei zelfs september...
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar je abo gaat wel meteen in toch?
Voorbeeld van mijn situatie; mijn abo is in principe al afgelopen. Ik kan dus per maand opzeggen. Als ik morgen naar een t-mobile winkel ga & een iPhone 4 bestel, gaat mijn abo per de volgende maand in?
Bij T-Mobile werd me verteld dat ik moest wachten op webshop en dat ze geen reserveringen aan konden nemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:44 schreef nelisb het volgende:
Wat is er vaag aan? Helemaal niks.
hmm, nutteloos voor mij dus. Ik wacht welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:34 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik kan ook al heel lang verlengen (heb mn huidige iPhone los gekocht) maar heb met reserveren niet mn abonnement verlengd. Dat gebeurd pas als je je iPhone krijgt. Heb nu dus nog gewoon mn oude abbo.
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leverenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom doe je uberhaupt de moeite om hier te posten?
Mij gaat het niet eens om de iPhone4quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef nelisb het volgende:
Je kan toch naar elke willekeurige winkel, waarom wil je dan perse bij Tmobile webshop?
Vorig jaar werden de bestellingen via de webshop ook later geleverd.
Min of meer. Maar ik ga er van uit dat er net zo veel informatie bekend is over de eventuele nieuwe abo's icm de iPhone4. Heb ook domweg geen tijd gehad om langs een telco te gaan.quote:
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij wil hij er graag eentje maar geeft hij zijn mening over het leveren
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef kadeya het volgende:
Apple. Ik vind dit zo hatelijk en arrogant wat ze doen met die iPhone 4, maak er gewoon genoeg, kondig hem dan aan en lever hem gelijk overal uit. Nu staan mensen nog in de rij, maar er komt een dag dat een ander bedrijf ze inhaalt. En dan ben ik de eerste die overstapt.
Op zich is het creëren van schaarste een strategie die zich wel bewezen heeft, zeker bij Apple. Maar bij de laatste producten (iPad, iPhone 4) lijkt 't zich ook een beetje tegen Apple te keren omdat de vraag simpelweg TE groot is. Ik zou wel es willen weten hoeveel mensen uiteindelijk toch voor een andere telefoon kiezen omdat ze niet op DAT moment een iPhone kunnen kopen (omdat ie niet leverbaar is).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
klopt. Ik vind dat Apple fantastische producten maakt, maar de beperkte manier van leveren is een hele irritante en onnodige manier van marketing.
Nee heb m gewoon als update geinstalleerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je 'm als nieuwe iPhone geconfigureerd? Zo ja: dom. Zo niet: dan zouden je apps na een sync ook weer gewoon op je iPhone moeten staan.
Ze hadden hier gewoon rekening mee kunnen houden, bij de iPad was dit ook het geval. En kondig hem dan later aan, maar produceer eerst genoeg. Maar het is geen fout, het is zoals Roel_Jewel zegt een strategie en ik vind het een misselijke strategie. Ik zou nu niet voor een andere telefoon kiezen, maar het geeft wel een bijsmaakje en zodra er een alternatief is (en dat is er nu niet) ben ik weg. Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nu voor iets anders kiezen. Ik hoop natuurlijk veel, zodat Apple het voelt en dit niet meer flikt. Ik begrijp ook niet wat het idee er achter is. Dat mensen hem kopen omdat er weinig van zijn? Hij is over een tijdje toch overal te koop. Het is geen limited edition.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zoveel als ze kunnen uitbrengen, maar kijk ook eens naar de gigantische vraag
Je hoeft niet in de rij, normaal kan je de hele dag langsgaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:53 schreef Charie het volgende:
Nou ja gelukkig kan ik de betaal apps opnieuw downloaden alleen gratis, uiteindelijk wordt alles dus weer zoals t was. Ben nu alleen nog wel ff bezig..
Ben gewoon op me normale pc. Waar staan ze dan precies? Kan je ze in één keer overzetten? (ben niet zo ervaren met dat itunes gedoequote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Heb nog geen sterallures hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.
En een dag later breng je hem terug omdat ie kapot isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/18121420435quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Nogal debiel dat die klotesite van t-mobile nog niet bijgewerkt is met tenminste de prijsschema's. Om moe van te worden.
Maar goed, ik ga ook maar 's aan de reservering dan.
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Lol
iphoneclub.nl/79958/t-mobile-verbiedt-reserveringen-voor-iphone-4/
Shops waren heel goed ingelichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?
Dat is toch het hele principe van reserveren? Iets achteruitleggen en dus niet aan anderen verkopen. En dat helemaal als je al 50¤ aanbetaling hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
Dacht in oktober pas?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef wormtrein het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Vodafone met de iPhone 4 gaat komen, gezien de 'exclusieve introductie' van T-Mobile. En daarbij, zou Vodafone de telefoon ook simlockvrij gaan leveren? Dat is in het buitenland wel het geval toch? Anders ga ik het bij Mobistar proberen, al zal daar wel weer een dramatische voorraad afgeleverd worden per winkel
Hoe gaat dat gefixt worden?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Dat is wel erg jammerquote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Niet echt. De mensen die ken met iphone hebben allemaal al een keer een nieuw schermpje laten plaatsen. Een trouwens al twee keer en die is nu weer kapot maar ze wacht op de 4.quote:
Garantie, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet doorquote:
Vanaf broekzakhoogte. Plat op het scherm.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer. Vanaf hoe hoog is hij gevallen?
Nee, ik heb nooit dingen aan mijn telefoons, en dus ook geen beschermhoesjes.quote:Had je er een screen protector op?
Ik heb 'm al eerder laten vallen, maar toen kwam-ie anders terecht. Nu had ik pech.quote:Mijn 3G is al een paar keer gevallen op beton, hout, tegels en van een trap () Daarbij was het glas niet gebarsten en ik had een screen protector.
Nou, het is mijn eigen telefoon en ik heb 'm zelf laten vallen, dus dat lijkt me wel.quote:Moet je nou zelf betalen?
Ik heb nog nooit een telefoon verzekerd. Tot een uur geleden is het ook nog nooit nodig geweest.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Verzekering, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet door.
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;quote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik neem deze case als de iPhone 4 is, wel prijzig maar wel erg mooi. Alleen het merknaam op de zijkant is te groot.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
Vraag me alleen af hoe sterk het is..
Not gonna happen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik heb wel interesse om er eentje los te kopen op launchday, iemand tips , winkels? apple resellers of internet? etc!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zouden de Whatsapp gebruikers met iOS4.0 en 3Gs eens kunnen kijken of ze locaties kunnen versturen? Na de iPhone update wil Whatsapp opeens geen locaties meer versturen, hij blijft gewoon denken en na een paar minuten komt er zo'n rood uitroeptekentje bij te staan. Dit is trouwens een locatie verzenden naar een Blackberry, maar dat heeft hij met 3.1.2 ook gewoon gedaan.
1 mm klinkt niet echt stevig.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb een SwitchEasy Nude transparant besteld voor mijn aankomende iPhone 4.
Geinige dingetjes!
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
-edit- stond hierboven ook al genoemd.
1mm is genoeg om de eerste klap op te vangen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het bereik van de Iphone heel slecht met een T-mobile abonnement?
Let's put it to the test!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan weer lekker nieuwe claimen bij T-mobile he, profiteur![]()
Toch raarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Tja, daar gaat het ook niet echt om. Ik heb liever dat-ie wel wat minder bereik heeft, maar beter aan een gesprek vasthoudt dan dat-ie wel goed bereik heeft maar eerder wegvalt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Alle beschermingen zijn gericht op de achterkant terwijl het scherm zelf het snelste kapot gaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Trystar het volgende:
Zou deze dan Skv proof zijn?
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geen-probleem-meer/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |