Not gonna happen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik heb wel interesse om er eentje los te kopen op launchday, iemand tips , winkels? apple resellers of internet? etc!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Zouden de Whatsapp gebruikers met iOS4.0 en 3Gs eens kunnen kijken of ze locaties kunnen versturen? Na de iPhone update wil Whatsapp opeens geen locaties meer versturen, hij blijft gewoon denken en na een paar minuten komt er zo'n rood uitroeptekentje bij te staan. Dit is trouwens een locatie verzenden naar een Blackberry, maar dat heeft hij met 3.1.2 ook gewoon gedaan.
1 mm klinkt niet echt stevig.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb een SwitchEasy Nude transparant besteld voor mijn aankomende iPhone 4.
Geinige dingetjes!
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
-edit- stond hierboven ook al genoemd.
1mm is genoeg om de eerste klap op te vangen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 mm klinkt niet echt stevig.Maar je krijgt er wel extra accessoires voor terug.
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het bereik van de Iphone heel slecht met een T-mobile abonnement?
Let's put it to the test!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Voor gemiddeld gebruik zal het waarschijnlijk genoeg zijn, maar skv-proof zal het niet zijn nee.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan weer lekker nieuwe claimen bij T-mobile he, profiteur![]()
Toch raarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Tja, daar gaat het ook niet echt om. Ik heb liever dat-ie wel wat minder bereik heeft, maar beter aan een gesprek vasthoudt dan dat-ie wel goed bereik heeft maar eerder wegvalt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone 4 heeft toch wel vaak minder goed ontvangst dan mijn 3gs.
Alle beschermingen zijn gericht op de achterkant terwijl het scherm zelf het snelste kapot gaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Trystar het volgende:
Zou deze dan Skv proof zijn?
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geen-probleem-meer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |