Dacht in oktober pas?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef wormtrein het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Vodafone met de iPhone 4 gaat komen, gezien de 'exclusieve introductie' van T-Mobile. En daarbij, zou Vodafone de telefoon ook simlockvrij gaan leveren? Dat is in het buitenland wel het geval toch? Anders ga ik het bij Mobistar proberen, al zal daar wel weer een dramatische voorraad afgeleverd worden per winkel
Hoe gaat dat gefixt worden?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Dat is wel erg jammerquote:Op zondag 11 juli 2010 17:46 schreef Breuls het volgende:
Uit m'n hand laten glijden toen ik 'm in mijn zak wilde stoppen.
Niet echt. De mensen die ken met iphone hebben allemaal al een keer een nieuw schermpje laten plaatsen. Een trouwens al twee keer en die is nu weer kapot maar ze wacht op de 4.quote:
Garantie, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet doorquote:
Vanaf broekzakhoogte. Plat op het scherm.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer. Vanaf hoe hoog is hij gevallen?
Nee, ik heb nooit dingen aan mijn telefoons, en dus ook geen beschermhoesjes.quote:Had je er een screen protector op?
Ik heb 'm al eerder laten vallen, maar toen kwam-ie anders terecht. Nu had ik pech.quote:Mijn 3G is al een paar keer gevallen op beton, hout, tegels en van een trap () Daarbij was het glas niet gebarsten en ik had een screen protector.
Nou, het is mijn eigen telefoon en ik heb 'm zelf laten vallen, dus dat lijkt me wel.quote:Moet je nou zelf betalen?
Ik heb nog nooit een telefoon verzekerd. Tot een uur geleden is het ook nog nooit nodig geweest.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Verzekering, je kunt het altijd proberen, soms wil het wel maar meestal komen ze er niet door.
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;quote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik neem deze case als de iPhone 4 is, wel prijzig maar wel erg mooi. Alleen het merknaam op de zijkant is te groot.
http://www.elementcase.com/iphone4.html
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi, en een schappelijke prijs;
http://www.iphoneclub.nl/(...)-case-voor-iphone-4/
Vraag me alleen af hoe sterk het is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |