Je hoeft niet in de rij, normaal kan je de hele dag langsgaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:53 schreef Charie het volgende:
Nou ja gelukkig kan ik de betaal apps opnieuw downloaden alleen gratis, uiteindelijk wordt alles dus weer zoals t was. Ben nu alleen nog wel ff bezig..
Ben gewoon op me normale pc. Waar staan ze dan precies? Kan je ze in één keer overzetten? (ben niet zo ervaren met dat itunes gedoequote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die apps staan toch gewoon in je iTunes? Of ben je op een andere pc/mac bezig dan waarmee je normaal synct???
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:49 schreef Skv het volgende:
Even een vraagje over de uitlevering van gereserveerde iPhone 4's:
Gisteren heb ik er eentje gereserveerd, 50 euro aanbetaald en ik sta op nummer 3 op de lijst.
Ik neem aan dat ik mijn iPhone nu op de launch-dag krijg, maar dat ik door deze reservering niet 's ochtends meer in de rij hoef te gaan staan? Of moet ik alsnog in de rij gaan staan / krijg ik mijn telefoon pas als er een tweede batch binnen is gekomen? Van de brief word ik niet veel wijzer.
Heb nog geen sterallures hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je wordt gebeld op het moment dat jouw gereserveerde toestel binnen is in de shop. Vervolgens kan je hem ophalen (wel dat bonnetje meenemen). Als er een rij is in de winkel moet je daar dus gewoon in staan, hoe diva je ook bent, totdat je geholpen wordt met je abbo.
En een dag later breng je hem terug omdat ie kapot isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/18121420435quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Nogal debiel dat die klotesite van t-mobile nog niet bijgewerkt is met tenminste de prijsschema's. Om moe van te worden.
Maar goed, ik ga ook maar 's aan de reservering dan.
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Lol
iphoneclub.nl/79958/t-mobile-verbiedt-reserveringen-voor-iphone-4/
Shops waren heel goed ingelichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een vreemd gedoe bij T-Mobile. Hoe moeilijk is het nou om je shops even goed in te lichten?
Dat is toch het hele principe van reserveren? Iets achteruitleggen en dus niet aan anderen verkopen. En dat helemaal als je al 50¤ aanbetaling hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb nog geen sterallures hoor.Wilde alleen zeker weten dat er niet iemand met mijn telefoon vandoor gaat omdat ze de gereserveerde telefoons meegeven aan mensen die 's ochtends in de rij gaan staan!
Can't wait! Ben helemaal zat van mijn W800i met kapot pookje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |