abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83607870
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je lijkt het niet te begrijpen, de Nivea creme uit het blik is werkelijk een compleet ander product dan een gewone huidcreme of body lotion.

Het is werkelijk een verschil tussen appels en peren. Die Nivea creme uit het blik is heeft nog net geen medische status, maar is werkelijk iets anders, Sudocreme komt er waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt.

Het verschil tussen de creme uit het blik een "een andere creme" van Nivea, Dove, huismerk weetikveel is gewoon hetzelfde als het verschil tussen appels en peren.

Lees: het "goedkope" blikje met creme is dus niet zomaar een alternatief voor een pot of tube Nivea Soft.
Oh, dat wist ik dan weer niet. Gebruik geen nivea.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juli 2010 @ 14:39:35 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_83607906
Schlecker.de:

1,00 LT = 10,73 ¤ voor 400 ml
100,00 ML = 1,32 ¤ voor 250 ml

150 hebben ze niet op de site staan. In DLD is het dus wèl goedkoper bij een grotere verpakking.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_83607965
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je lijkt het niet te begrijpen, de Nivea creme uit het blik is werkelijk een compleet ander product dan een gewone huidcreme of body lotion.

Het is werkelijk een verschil tussen appels en peren. Die Nivea creme uit het blik is heeft nog net geen medische status, maar is werkelijk iets anders, Sudocreme komt er waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt.

Het verschil tussen de creme uit het blik een "een andere creme" van Nivea, Dove, huismerk weetikveel is gewoon hetzelfde als het verschil tussen appels en peren.

Lees: het "goedkope" blikje met creme is dus niet zomaar een alternatief voor een pot of tube Nivea Soft.
Nivea creme is dus beter dan Nivea soft?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:14:04 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83608915
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nivea creme is dus beter dan Nivea soft?
Het is wat anders, ik gebruik Nivea soft gewoon voor dagelijks gebruik, als gezichtscreme (hoewel ik nu ook wel Nivea DNAge factor 30 of 50 gebruik) en die creme uit dat blauwe blikje gebruik ik eigenlijk alleen maar als m'n huid extreem droog is, of als er een droog vlekje zit, maar niet dagelijks.

Die creme is gewoon een hele dikke vette creme die minder makkelijk smeerbaar is, je zou het dagelijks kunnen gebruiken, en het zal zeker goed zijn voor je huid (en goedkoper dan een heleboel dure merken) maar persoonlijk vind ik het voor dagelijks gebruik een beetje te dik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83608986
Gebruikte hiervoor namelijk Soft. En ben nu overgestapt naar deze omdat deze gewoonweg goedkoper is. Maar het eerste wat me opviel idd. dat hij super en super dik is.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:20:00 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83609079
Ik heb allebei (en DNAge dus omdat ik een vlekje op m'n gezicht had wat steeds groter en donkerder werd, en dat heb ik daarmee niet alleen tot een stop kunnen brengen na 2 jaar groter en donkerder groeien, maar is inmiddels ook bijna niet meer zichtbaar) maar de Soft is als normale huidcreme meer dan prima, dagelijks met de creme uit het blikje smeren zal zeker goed voor je huid zijn, maar is niet echt makkelijk.

Overigens vraag ik me af of je er niet meer van gebruikt omdat het dikker is, en je dus wellicht langer met de soft zou doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:27:22 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83609297
Overigens is vergelijken met andere creme's van andere merken sowieso al bijna niet mogelijk omdat Nivea in 1900 Eucerit ontdekte en daar een patent op heeft, en in de creme in het blauwe blikje zit.

Niet iedere creme van Nivea bevat dat overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:43:08 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83609832
In dezelfde categorie: in de kruidvat verkopen ze herbal essences shampoo in 250 ml flessen en in 400 ml flessen. Een 250 ml fles kost 2,99 en een 400 ml fles kost 2,50
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83610719
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef Blurred86 het volgende:
In dezelfde categorie: in de kruidvat verkopen ze herbal essences shampoo in 250 ml flessen en in 400 ml flessen. Een 250 ml fles kost 2,99 en een 400 ml fles kost 2,50
Dat is NOG krommer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 juli 2010 @ 16:08:58 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83610871
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 09:09 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Kortzichtige reacties.
Ga lekker smeren... homo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties