Oh, dat wist ik dan weer niet. Gebruik geen nivea.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je lijkt het niet te begrijpen, de Nivea creme uit het blik is werkelijk een compleet ander product dan een gewone huidcreme of body lotion.
Het is werkelijk een verschil tussen appels en peren. Die Nivea creme uit het blik is heeft nog net geen medische status, maar is werkelijk iets anders, Sudocreme komt er waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt.
Het verschil tussen de creme uit het blik een "een andere creme" van Nivea, Dove, huismerk weetikveel is gewoon hetzelfde als het verschil tussen appels en peren.
Lees: het "goedkope" blikje met creme is dus niet zomaar een alternatief voor een pot of tube Nivea Soft.
Nivea creme is dus beter dan Nivea soft?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je lijkt het niet te begrijpen, de Nivea creme uit het blik is werkelijk een compleet ander product dan een gewone huidcreme of body lotion.
Het is werkelijk een verschil tussen appels en peren. Die Nivea creme uit het blik is heeft nog net geen medische status, maar is werkelijk iets anders, Sudocreme komt er waarschijnlijk het dichtst bij in de buurt.
Het verschil tussen de creme uit het blik een "een andere creme" van Nivea, Dove, huismerk weetikveel is gewoon hetzelfde als het verschil tussen appels en peren.
Lees: het "goedkope" blikje met creme is dus niet zomaar een alternatief voor een pot of tube Nivea Soft.
Het is wat anders, ik gebruik Nivea soft gewoon voor dagelijks gebruik, als gezichtscreme (hoewel ik nu ook wel Nivea DNAge factor 30 of 50 gebruik) en die creme uit dat blauwe blikje gebruik ik eigenlijk alleen maar als m'n huid extreem droog is, of als er een droog vlekje zit, maar niet dagelijks.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nivea creme is dus beter dan Nivea soft?
Dat is NOG krommerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef Blurred86 het volgende:
In dezelfde categorie: in de kruidvat verkopen ze herbal essences shampoo in 250 ml flessen en in 400 ml flessen. Een 250 ml fles kost 2,99 en een 400 ml fles kost 2,50
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |