Nou ja het is niet zo dat ik gezakt ben ofzo, m'n docenten hebben gewoon niet op tijd (voor mij) m'n opdrachten nagekeken.quote:
Deed je toch sowieso nietquote:Speciaal voor Rauzer zal ik geen alcohol nuttigen vanavond..
Ik vraag het je 2 x, geef eens gewoon antwoord danquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo dat ik gezakt ben ofzo, m'n docenten hebben gewoon niet op tijd (voor mij) m'n opdrachten nagekeken.
SOms wel hoor, als ik bij anderen ben, drink ik gewoon een biertje. Maar thuis mag ik niet drinkenquote:
Dat heb ik toch direct gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag het je 2 x, geef eens gewoon antwoord dan
komt er dus op neer dat je nog geen uitslag hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik toch direct gedaan! Meteen na je eerste vraag al zei ik het
!
Je zei nee, en nu zeg je dat het aan de leraren ligtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik toch direct gedaan! Meteen na je eerste vraag al zei ik het
!
Voor jou TT eenquote:
Geeft niks. Het is hier geen regel dt de laatste het volgende topic opentquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
Oh sorry Bos, ik had net een post klaar toen het topic dicht was dus opende ik er zelf maar een!
Ik zei vorige week dat ik misschien m'n diploma zou krijgen, als ik al m'n nog openstaande opdrachten op tijd af zou hebben en op tijd zouden zijn goedgekeurd. Dat eerste is gelukt (quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zei nee, en nu zeg je dat het aan de leraren ligt![]()
Ik ben echt blonT hoor
Weet ik Ik doe bijna nooit aan PI'squote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze was eerst
Rauzer vond je blijkbaar niet snel genoeg
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei vorige week dat ik misschien m'n diploma zou krijgen, als ik al m'n nog openstaande opdrachten op tijd af zou hebben en op tijd zouden zijn goedgekeurd. Dat eerste is gelukt (), dat tweede helaas niet. Desondanks wel vakantie nu
!
Hij had dat toch opgegevenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Alleen zal D. hier niet meer posten bedenk ik me nu
Jawel die post wel in naamtopicsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Alleen zal D. hier niet meer posten bedenk ik me nu
maar geen goedkeuring komt omdat ze t niet bekeken hebben. is dus niet zo dat je niet geslaagd bent, maarje hebt gewoon geen uitslagquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei vorige week dat ik misschien m'n diploma zou krijgen, als ik al m'n nog openstaande opdrachten op tijd af zou hebben en op tijd zouden zijn goedgekeurd. Dat eerste is gelukt (), dat tweede helaas niet. Desondanks wel vakantie nu
!
quote:
Oh dan zal hij hier wel zo weer posten danquote:
quote:
Yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dan zal hij hier wel zo weer posten dan
Dat begreep ik eruit, maar kan ook zo maar zijn dat ik hem niet begreepquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Maar om nog ff op Benny terug te komen, zijn grap was dus dat hij een goedgeschreven woord van Kally expres fout verbetert, en dat dan vervolgens meldt met een extra spelfout bij zichzelf?
Gaat goed komen kerelquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Kon ik maar zeggen dat ik echt moest werken![]()
Maar mijn tijd komt nog wel, niet te grote stappen maken nu
precies. alles op zijn tijd hequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Maar om nog ff op Benny terug te komen, zijn grap was dus dat hij een goedgeschreven woord van Kally expres fout verbetert, en dat dan vervolgens meldt met een extra spelfout bij zichzelf?
Precies alles komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Niks laat maar, geef nou ff antwoordquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
ik moest meer lachen om die reactie van Kally
Niet, ik blijf thuis, nou ja ik ga ladingen geld uitgeven aan pretparken, dierentuinen en dat soort dingenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niks laat maar, geef nou ff antwoord
Weet je op die meet he,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
ik moest meer lachen om die reactie van Kally
Nou ja voor mijn gevoel ben ik al geslaagd, aangezien ik m'n eindscriptie ed al af heb en verdedigd, dit gaat om punten van eerdere leerjarenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar geen goedkeuring komt omdat ze t niet bekeken hebben. is dus niet zo dat je niet geslaagd bent, maarje hebt gewoon geen uitslag
Slaap lekker Bosquote:
Maar dacht je nou serieus dat Kally een fout had gemaakt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel laat maar want het was een ongelofelijke slechte 'grap'
Hmmm denk dat als je dat bij elkaar optelt je idd aardig wat uitgegeven hebt ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, ik blijf thuis, nou ja ik ga ladingen geld uitgeven aan pretparken, dierentuinen en dat soort dingen![]()
Dinsdag ben ik wel weg blijf ik een nacht in de Efteling
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar dacht je nou serieus dat Kally een fout had gemaakt?
Nu al met het Efteling hotel boekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm denk dat als je dat bij elkaar optelt je idd aardig wat uitgegeven hebt ook
dan krijgt hij met de zweep?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
dan krijgt hij met de zweep?
bella gaat naakt de gracht in. benny krijgt met de zweep van kally. gaat nog wat worden daar zeg
Welterustenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Nou, ik ga maar te bed. Tot morgen
Dat bungalowpark daar is ook zo schandalig duur.... Center Parcs is er goedkoop bijquote:
dat ook nog ja, maar dat is minder schocking dan dat anderequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je vergeet de drank (+c-a combinatie)
Dat geeft niet, dat komt welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien moet ik het zijn, maar ik ben niet bang
Zweep? Hij komt er wel achter hoe lief ik echt benquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
bella gaat naakt de gracht in. benny krijgt met de zweep van kally. gaat nog wat worden daar zeg
Als je tegenvalt krijg je gelijk 10 notes in 1 keerquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zweep? Hij komt er wel achter hoe lief ik echt ben
lol, nu durf ik niet eens meer te vragen wat je wel voor hem in petto hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zweep? Hij komt er wel achter hoe lief ik echt ben
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ook nog ja, maar dat is minder schocking dan dat andere
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je tegenvalt krijg je gelijk 10 notes in 1 keer
En jij liep in een oranje jurk, toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem alleen maar aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, nu durf ik niet eens meer te vragen wat je wel voor hem in petto hebt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem alleen maar aan![]()
That will do it
hmmm, doe je dat op alle meets? op schoot zitten of alleen bij bennyquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem alleen maar aan![]()
That will do it
die van mij ga ik niet verbranden hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
Ben trouwens benieuwd als NL vrijdag verliest hoeveel 'Dutch Dresses' er ritueel verbrand gaan worden.....
Ik heb ook zomaar het idee dat ik niet vuil naar jou kan kijkenquote:
Alleen bij Bennyquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, doe je dat op alle meets? op schoot zitten of alleen bij benny
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk....
Ik begin nu wel bang te worden Kally..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook zomaar het idee dat ik niet vuil naar jou kan kijken
Die meet is daarnaquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheh, na de wk finale als t goed is wel ja
quote:
quote:
Waar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm love is in the air ..... pompompompom
Dat was er altijd alquote:
Dat is al vanaf mijn 1e postquote:
Kijk, da's dus de echte liefde he, de eerstquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was er altijd al![]()
Ik was de 1e die hij ten huwelijk vroeg
quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk, da's dus de echte liefde he, de eerst
ah nog ff en ik zie je nog ja zeggen ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was er altijd al![]()
Ik was de 1e die hij ten huwelijk vroeg
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk, da's dus de echte liefde he, de eerst
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah nog ff en ik zie je nog ja zeggen ook
Is er al een XFA datum dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. maar daar ben je dan wel toch?
xfa ben ik er ook niet, bij f1 wel
Dat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je hebt liefde en je hebt liefde... Wij hebben gewoon die ene liefde waarbij we liefdevol met elkaar overweg kunnen/gaan
Snapje... liefde dus
quote:
u riepquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je vergeet de drank (+c-a combinatie)
Slaap lekker Duzquote:
coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... ik heb nu dat Nuon energieshirt
quote:Maar dat ding faaltipv dat het de hele tijd zwart is, is het dus de hele tijd oranje... als je het met iets kouds aanraakt dan wordt het wel weer zwart... waar die overigens wel erg goed op reageert
C_A-tjequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... ik heb nu dat Nuon energieshirt
Maar dat ding faaltipv dat het de hele tijd zwart is, is het dus de hele tijd oranje... als je het met iets kouds aanraakt dan wordt het wel weer zwart... waar die overigens wel erg goed op reageert
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
C_A-tje
Je moet hem in de vriezer leggen
Nu weg
das de bedoeling toch ook?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ligt 'ie nu ook
Maar zodra je 'm dan aanraakt of aantrekt is die meteen weer oranje
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
*Update*
- String gaat morgen in de was
- Vrijdag droog, want hij mag niet in de droger
- Vrijdag foto![]()
- Zonder mijzelf
hmmik zag t op tv een keer. handen erop en je zag de handen in t oranjequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meteen als je 'm aanraakt? Het is eigenlijk de bedoeling dat het pas oranje wordt als je actief beweegt/spring oid. Maar hij wordt dus iig wel té snel oranje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
*Update*
- Vrijdag foto![]()
- Zonder mijzelf
ok, ik heb dit met de string allemaal gemistquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
*Update*
- Vrijdag foto![]()
- Zonder mijzelf
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ik heb dit met de string allemaal gemist
waar gaat t over?
en trusten d btw
Klopt, maar heb nooit gezegd dat ik hem aan zou trekkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a zou een foto maken van dr Spanje-string
en nou vertelt ze dat ze er zelf niet op zal staan
ah kquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a zou een foto maken van dr Spanje-string
en nou vertelt ze dat ze er zelf niet op zal staan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb nooit gezegd dat ik hem aan zou trekken
Mijn Spanje Stringquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, ik heb dit met de string allemaal gemist
waar gaat t over?
en trusten d btw
ja duhquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt, maar stiekem had ik dat wel verwacht
ik geloof wel dat je m hebt, maar ik geloof niet dat je m aandoet op een foto die je hier plaatstquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn Spanje String
Loveless en iBenny willen mijn Spanje string zien....
Ze geloven me niet ofzo... dat ik hem heb ofzo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn Spanje String
Loveless en iBenny willen mijn Spanje string zien....
Ze geloven me niet ofzo... dat ik hem heb ofzo
Als NL wint, ga ik ook een NL string makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je 'm hebt hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als NL wint, ga ik ook een NL string maken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die van Spanje heb ik ook gemaakt begin dit jaar
nee besteld via een sitequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te laat geedit![]()
Met van dat strijkpapier ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm werd weer behoorlijk opgehouden....
Voor diegenen die dit nog zien vandaag....
Welterusten!!!!![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
Wow, er zijn ook FOK!ers die ook écht uitgebreid en serieus op je verhaal ingaan.. ik zou haast zeggen dat het zeldzaam is, superrr
Maar zo wonderlijk is dat toch nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:02 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, ik denk dat Benny elders een serieuze reactie heeft gehad
Moguh Vaduzquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goedemorgen!
Mwah, valt mee, ben zeker geen ochtendmens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent echt levendig in de ochtend, of valt dat mee Koen?
Geloof dat ik dat wel benquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent echt levendig in de ochtend, of valt dat mee Koen?
Probeer files zoveel mogelijk te vermijden door vroeg of laat te rijden, lukt meestal aardig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me echt niets, dagelijks in de file staan. Maar je hebt geen keus.
Ja ik heb niet gauw een humeur, maar als ik hem hebquote:
Kijk... Dat doe je goed....quote:
D.-manquote:
Ja beetje zeggen dat een vrouw een topic opent in WKquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk... Dat doe je goed....
Was het de bedoeling?? (Gezien je smilie)
Nou ja zo heftig is het niet, alleen mannen die zeuren over vrouwen en voetbalquote:
Nu nog een keer een auto op de goede plek parkerenquote:
Wat hij moet niet scheef en half op de stoep?quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog een keer een auto op de goede plek parkeren
Dat kan ook buiten school hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:53 schreef Kally het volgende:
Ik wil weer terug naar school, ze hebben vandaag een watergevecht
quote:
Oeh, tof!quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:53 schreef Kally het volgende:
Ik wil weer terug naar school, ze hebben vandaag een watergevecht
Hequote:Op donderdag 1 juli 2010 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi allemaal! Sta ik weer alleen voor de deur bij mijn werk
we moeten openen met 2 manquote:
Ik neem aan dat je inmiddels binnen bent?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten openen met 2 man![]()
Irritant als jij de enige ben die op tijd is, en het is helemaal niet druk op de weg
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:35 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik zag je tweet nog, en ik weet niet hoe het komt..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, kan gebeuren... heb ik ook wel eens last van
gelukkig welquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je inmiddels binnen bent?
Oh, je gaat alweer?quote:
Omdat hij zei dat ik een note had gekregen 24-06. Alleen kon ik hem nog niet zien, omdat er een vertraging in zit van 7 dagen. Dus vandaag kon ik zien of IBenny gelijk had.quote:
Die Benny. Nu moet hij een note krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat ik een note had gekregen 24-06. Alleen kon ik hem nog niet zien, omdat er een vertraging in zit van 7 dagen. Dus vandaag kon ik zien of IBenny gelijk had.
Maar hij heeft gelogen
En dat geloof je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat ik een note had gekregen 24-06. Alleen kon ik hem nog niet zien, omdat er een vertraging in zit van 7 dagen. Dus vandaag kon ik zien of IBenny gelijk had.
Maar hij heeft gelogen
Ik kan alleen maar zeggen dat hij dat niet is.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:55 schreef j95 het volgende:
Wat is het ontbijtnieuws af en toe toch slecht
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat hij dat niet is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind het wel lekker wakker worden
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:08 schreef j95 het volgende:
[..]
Heb je gehoort hoe ze Real Madrid uitsprak?
FC Barcelona?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:08 schreef j95 het volgende:
[..]
Riel Madrid?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:08 schreef j95 het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook het ochtendnieuws.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook een tijd gedacht dat het Riel Madrid was
Dat meen je nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Waarom kan ik hem nog niet zien dan???quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat hij dat niet is.
Ik denk eigenlijk dat ik de naam gewoon eerder "gehoord" heb dan "gelezen"...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als je bent gewent dat het in het engels uitgesproken moet worden als Riel... dat hun nou zo achterlijk moeten zijn door het 'Reaal' te noemen![]()
Het is toch geen verzekeringsding... en maak er dan iig dan ook Reaal Madrid van dan
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als je bent gewent dat het in het engels uitgesproken moet worden als Riel... dat hun nou zo achterlijk moeten zijn door het 'Reaal' te noemen![]()
Het is toch geen verzekeringsding... en maak er dan iig dan ook Reaal Madrid van dan
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik de naam gewoon eerder "gehoord" heb dan "gelezen"...
Dus ik weet niet beter
Het is ook geen 'reaaaaal' met lange áquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook geen 'reaaaaal' met lange á![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn... ik vond dan ook altijd dat hun het verkeerd uitsproken
Wat snap je niet aan het woord GEEN ?quote:
Of bedoel je een à?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord GEEN ?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of bedoel je een à?
Dan nog, eindelijk iets makkelijks wat gewoon fonetisch uitgesproken kan worden en dan nog fout doen
Juist welquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik...
Dr zit toch geen logica in?
Eh, wil je daar echt antwoord op?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Je zegt het toch gewoon zoals het er staat "Re-al"
Uit welk land komt Real Madrid? Niet uit een engelstalig land toch? Je zegt toch ook geen Eejeks ipv Ajax?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar waarom daar uitspreken als Re-aal en anders als Riel?
Waarom moet dat anders zijn?
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Je zegt het toch gewoon zoals het er staat "Re-al"
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uit welk land komt Real Madrid? Niet uit een engelstalig land toch? Je zegt toch ook geen Eejeks ipv Ajax?
Ik ga er vanuit dat ze in Spanje als ze Real zien staan niet in eerste instantie Riel zeggen neequote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze in Spanje als ze Real zien staan niet in eerste instantie Riel zeggen nee
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Riel:
[ afbeelding ]
Reaal:
[ afbeelding ]
Real:
[ afbeelding ]
WHUT?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze nu gewent zijn om Re-aal te zeggen ja
Maar das alleen in Cambodja, dus daar hoef je niet over te piekerenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nog ook echt Riel ook?
Maak het nog makkelijker
Niets geen '-aaal'quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze nu gewent zijn om Re-aal te zeggen ja
quote:Real Madrid Club de Fútbol (Spanish pronunciation: [reˈal maˈðɾið ˈkluβ ðe ˈfutβol]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?
Dat is een woord uit hun eigen taal toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niets geen '-aaal'
Re-al. Korte A
Real.
[..]
Whut?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook echt een Spaans woord?
Ik dacht dat ze dat juist dat dat de Engelse was
Forum Opties | |
---|---|