En waar moet ik hem buiten dat Villa BvD dan van kennen ?quote:
Kerel, het is een typetje...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En waar moet ik hem buiten dat Villa BvD dan van kennen ?
Ik luister naar 100% NL , kom geregeld op kansloze Piratenfeestjes maar zelfs daar wordt hij niet gedraaid
Idd, van held Kees Prins himselfquote:
T'is Oranje of Het is Oranjequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:27 schreef Moonlighter het volgende:
Die Melvin heeft ook ooit een liedje gemaakt op de melodie van het Duitse volkslied
Weet iemand nog wat de titel van dat liedje was? kan hem niet meer vinden
Serieusquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, van held Kees Prins himselfBlijkbaar doet hij het zo goed na, dat mensen hem daadwerkelijk als een derderangs Hollandse zanger zien
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Serieus![]()
In dat geval respect dan , het kwam echt over als een of andere wannabe volkszanger
Ja maar dat was toen ook zo omdat hij met een heel levensverhaal kwam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, van held Kees Prins himselfBlijkbaar doet hij het zo goed na, dat mensen hem daadwerkelijk als een derderangs Hollandse zanger zien
de (bijna) complete gastenlijst t/m 11 juli is al een tijdje bekend en staat gewoon wekelijks in de VI en ja, Aad de Mos komt ook nog aan tafelquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef tompsv18 het volgende:
Donderdag 1 juli: Jan Poortvliet, Michael Boogerd, Marc van Hintum en Tijl Beckand
Trouwe aanhang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
de (bijna) complete gastenlijst t/m 11 juli is al een tijdje bekend en staat gewoon wekelijks in de VI en ja, Aad de Mos komt ook nog aan tafel![]()
leuke uitzending weer gisteren, al vind ik Ton Bootmeer bij studio sportzomer passen.
wel tekenend natuurlijk dat dat programma zonder live wedstrijd ervoor opeens veel minder bekeken wordt, terwijl VI Oranje gewoon rond het half miljoen blijft zitten
ja, maar ze hadden het toch over 64 uitzendingen?? die gaan ze dan niet halen.....tussentijdse wijziging opgelegd door de directie van rtl???quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef Symer het volgende:
Is ook wel logisch. Er zijn na zaterdag geen middagwedstrijden meer en nog maar 4 wedstrijden verspreid over 8 dagen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef HaagsPietje het volgende:
en bedoelen ze daar alleen die zondag mee of t/m de finale alleen nog late uitzendingen?
quote:Het dagelijkse programma ziet er als volgt uit :
# 17.00 – 18.00 uur – ontvangst
# 18.00 – 19.00 uur – live VI Oranje
(tot en met 2 juli)
# 19:00 – 20.30 uur – BBQ
# 20.30 – 22.30 uur – wedstrijd kijken
# 22.30 – 23.30 uur – live VI Oranje met entertainment
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben in beide gevallen geen leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |