juistquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
you are not been smarter in this case so i CANT BE nicer.
hah juist niet. Als je mij had gekend wist je dat, ik zie altijd mijn foute en verbeter wanneer het kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ja je bent altijd kritisch over anderen, dat is wel duidelijk, dat komt door een gemis aan zelfkritiek. vandaar dit topic.
ja dat zeg ik toch , het gaat niet om hun het gaat om waarom ik er zo een rare gevoel over krijg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien kan je beter blij zijn voor je ex dat ie, ondanks dat jij hem aan de kant hebt gezet, wellicht gelukkiger is met een ander meisje. Lekker volwassen! Jij woont samen, zeg je?
Ik heb geen idee, maar het feit dat je zelfs het nieuwe vriendinnetje van je ex met jezelf gaat vergelijken, doet mij vermoeden dat je een zelfbeeld hebt die misschien niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
hah juist niet. Als je mij had gekend wist je dat, ik zie altijd mijn foute en verbeter wanneer het kan.
Ik probeer net gemeen te zijn over hoe zij der uit ziet. daar gaat het niet eens over. Het gaat er om why do i give a fuck.
vergelijk haar niet met mij. gadverdamme die bitch zit niet eens in mijn categorie van 1 65 m en 50 kg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het feit dat je zelfs het nieuwe vriendinnetje van je ex met jezelf gaat vergelijken, doet mij vermoeden dat je een zelfbeeld hebt die misschien niet helemaal klopt.
Dat kan wezen maar ik lever kritiek en jij bouwt een muur van verdediging en schiet in de aanval, in plaats van zo te reageren kan je ook eens kritisch naar jezelf kijken, het een en ander relativeren. Dat je mijn reactie abnormaal vindt en daarop heftig reageert maar wanneer vele anderen het over pics etc hebben je niet heftig reageert zegt meer over jouw bedoelingen mbt openen van dit topic dan over mijn bedoelingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
"trollen" vind ik niet normaal. dat is zeker.
de troll is je moeder. Nu oprotten aub als je nieks beters kan zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef mymoodfentje het volgende:
is dit weer een troll in R&P of weer zo een achterlijke die je van alles moet uitleggen?
Ik proef uit deze post een zekere mate van nijd en afgunst. Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
vergelijk haar niet met mij. gadverdamme die bitch zit niet eens in mijn categorie van 1 65 m en 50 kg.
AUB ZEG. Er is nieks met mijn zelfbeeld aar omdat JIJ het als voorbeeld geeft denk ik dat je daar zelf problemen mee hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat kan wezen maar ik lever kritiek en jij bouwt een muur van verdediging en schiet in de aanval, in plaats van zo te reageren kan je ook eens kritisch naar jezelf kijken, het een en ander relativeren. Dat je mijn reactie abnormaal vindt en daarop heftig reageert maar wanneer vele anderen het over pics etc hebben je niet heftig reageert zegt meer over jouw bedoelingen mbt openen van dit topic dan over mijn bedoelingen.
Nee, ik hoop dat de meisjes waarbij ik de relatie heb beëindigd heel gelukkig zijn en een nieuwe liefde hebben. Ik zou ze natuurlijk ook 'bitch' ofzo kunnen noemen, maar dat zou iets over mijn intelligentie zeggen, denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
vergelijk haar niet met mij. gadverdamme die bitch zit niet eens in mijn categorie van 1 65 m en 50 kg.
AUB ZEG. Er is nieks met mijn zelfbeeld aar omdat JIJ het als voorbeeld geeft denk ik dat je daar zelf problemen mee hebt.
sorry? laat me niet lachen aub.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik proef uit deze post een zekere mate van nijd en afgunst. Je bent gewoon jaloers.
Slotje.
ik heb het zelf niet bedacht ik ken haar niet eens. het hele Bitch term komt van zijn beste vrienden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat de meisjes waarbij ik de relatie heb beëindigd heel gelukkig zijn en een nieuwe liefde hebben. Ik zou ze natuurlijk ook 'bitch' ofzo kunnen noemen, maar dat zou iets over mijn intelligentie zeggen, denk ik.
Kun je nagaan, hij vindt zelfs een zeekoe nog aantrekkelijker dan jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk.
insgelijks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
de troll is je moeder. Nu oprotten aub als je nieks beters kan zeggen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
sorry? laat me niet lachen aub.
Dus naast dat je een mening vormt over zijn nieuwe vriendin via een foto, check je het ook bij zijn vrienden? Zal die gozer blij mee zijn waar je nu mee samenwoont.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:58 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
ik heb het zelf niet bedacht ik ken haar niet eens. het hele Bitch term komt van zijn beste vrienden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
you are not been smarter in this case so i CANT BE nicer.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hij vindt zelfs een zeekoe nog aantrekkelijker dan jou.
mijnvriend heeft hier nieks mee te maken. ik en me ex hebben gewoon een paar hetzelfde kennissen,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus naast dat je een mening vormt over zijn nieuwe vriendin via een foto, check je het ook bij zijn vrienden? Zal die gozer blij mee zijn waar je nu mee samenwoont.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je bent ontzettend jaloers en hebt spijt dat je het toen hebt uitgemaakt of je bent bent gewoon een heel naar en zuur meisje.
Maar weet jouw huidige vriend dat je nog altijd praat over je ex en zijn huidige nieuwe vriendin? En dat je een topic op Fok! hebt aangemaakt over dat nare gevoel wat je daaraan overhoudt? Niet, hè? Gaat knagen, hè?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
mijnvriend heeft hier nieks mee te maken. ik en me ex hebben gewoon een paar hetzelfde kennissen,
Ik gaf je iets om over na te denken. Mijn eerste post in dit topic had alles te maken met jou en je gevoelens hierover. Trouwens, ik zie hier best wel veel mensen serieus reageren. Ik denk dat het goed is als je alles terugleest en daar wat uithaalt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
maar wanneer vele anderen het over pics etc hebben je niet heftig reageert = d tkomt doordat ik gewoon geen aandacht geef aan dit soort mensen. iK REAGEER HEFTIG OMDAT het nieks te maken heeft met zijn vriendin maar met mijn gevoelens en iedereen gaat de andere kant op.
insgelijks.quote:
heb jij hem nou gebeld omdat je hem terug wilde?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
dat zeker niet, hij belde me tot kort of ik hem terug wil. mooi niet dus.
er gaat absoluut nieks knagen. ik vind dit belachelijk. me vriend weet dat ik en me ex hetelfde kennissen hebben en dat DE VRIENDEN VAN DE EX het af en toe over hem hebben maar ik heb TOTAAL 0.0 gevoelens voor die ex. ook absoluut geen spijt van het uitmaken. het was voor een reden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar weet jouw huidige vriend dat je nog altijd praat over je ex en zijn huidige nieuwe vriendin? En dat je een topic op Fok! hebt aangemaakt over dat nare gevoel wat je daaraan overhoudt? Niet, hè? Gaat knagen, hè?
anders om. ik heb ze nummer verwijderd..quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
heb jij hem nou gebeld omdat je hem terug wilde?
maar grutjes nog aan toe, het lijkt me toch niet helemaal juist om nog zoveel met je ex en zijn (nieuwe) liefde bezig te zijn. Daar moet toch meer achter zitten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
anders om. ik heb ze nummer verwijderd..
behalve jouw post zie ik verder geen enkel serieuse post eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik gaf je iets om over na te denken. Mijn eerste post in dit topic had alles te maken met jou en je gevoelens hierover. Trouwens, ik zie hier best wel veel mensen serieus reageren. Ik denk dat het goed is als je alles terugleest en daar wat uithaalt.
Je wist het inmiddels uit je hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
anders om. ik heb ze nummer verwijderd..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Heeft iemand zo iets meegemaakt? gewoon dit soort rare gedachten over je ex enz.
Dus je hebt rare gedachten over je ex, maar TOTAAL 0.0 gevoelens. Ik weet zéker dat je huidige vriend hier precies hetzelfde over denkt. De volgende keer dat jij naar een verjaardag gaat met die maten van je ex zit ie to-táál op z'n gemak thuis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef TwistedFlame het volgende:
me vriend weet dat ik en me ex hetelfde kennissen hebben en dat DE VRIENDEN VAN DE EX het af en toe over hem hebben maar ik heb TOTAAL 0.0 gevoelens voor die ex.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef timkoenderink het volgende:
Oké een paar dingen die ik uit je OT niet helemaal kan thuisbrengen..
1. Je zegt zelf dat je goodlooking bent omdat je het van anderen hoort? Mensen hebben verschillende smaken.. Misschien vind de helft die dit topic leest je der uitzien als een halve autist.
2. Nee ik heb geen rare gedachtes over m'n ex, uit = uit en hoef d'r ook niet meer aan te denken
wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt rare gedachten over je ex, maar TOTAAL 0.0 gevoelens. Ik weet zéker dat je huidige vriend hier precies hetzelfde over denkt. De volgende keer dat jij naar een verjaardag gaat met die maten van je ex zit ie to-táál op z'n gemak thuis.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef danx-x het volgende:
Misschien heeft hij met die lelijkert genomen om te laten zien wat je hem hebt aangedaan. Het is een plannetje om jou terug te krijgen. Hij wilt dat jij een schuldgevoel gaat krijgen, en dat lukt hem al aardig. Nog even dan....
eerlijk uit mijn hart voor de 100ste keer , ik voel nieks voor /tegen hem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef tarantism het volgende:
[..]
maar grutjes nog aan toe, het lijkt me toch niet helemaal juist om nog zoveel met je ex en zijn (nieuwe) liefde bezig te zijn. Daar moet toch meer achter zitten?
Je spreekt jezelf tegen. Je denkt aan je ex, maar hebt 0.0 gevoelens voor hem, dat kan niet. Als het goed is woon je samen, praat je gewoon over koetjes en kalfjes met je ex zijn vrienden en focus je je op je huidige relatie.quote:
En mensen die hun eigen telefoonnummer niet weten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Heremeteit het volgende:
Hij valt blijkbaar op lelijke wijven. Net als dat je mensen hebt die poep eten.
mijn vriend hoeft zich geen zorgen te maken. ik hou van hem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Je denkt aan je ex, maar hebt 0.0 gevoelens voor hem, dat kan niet. Als het goed is woon je samen, praat je gewoon over koetjes en kalfjes met je ex zijn vrienden en focus je je op je huidige relatie.
Nu woon je samen, vorm je een mening over de huidige vriendin van je ex en open je daarover een topic op Fok! Ik zou me daarover niet fijn voelen als ik je huidige vriend was.
\quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Heremeteit het volgende:
Hij valt blijkbaar op lelijke wijven. Net als dat je mensen hebt die poep eten.
\quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mensen die hun eigen telefoonnummer niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |