Als bijneukertje misschien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
dat zeker niet, hij belde me tot kort of ik hem terug wil. mooi niet dus.
Ik neem dit niet al te serieus van iemand die beweert ook brains en karakter te hebben en dan wel zo'n topic opentquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
\
who is the cute bunny? not you
je bent zo onzeker als de tering want je hebt al een paar keer gezegd hoe lelijk zij wel niet is en hoe mooi jij wel niet bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
vergelijk haar niet met mij. gadverdamme die bitch zit niet eens in mijn categorie van 1 65 m en 50 kg.
AUB ZEG. Er is nieks met mijn zelfbeeld aar omdat JIJ het als voorbeeld geeft denk ik dat je daar zelf problemen mee hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
ik neuke niet met mensen die lelijke mensen daten.
Ik begrijp geen ene fuck van wat je zegt, maar het zal wel goed zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
owh..dat zal het kunnen. DIE mofo zeg
![]()
![]()
Mijn nummer is elf-twee. Wie belt me?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mensen die hun eigen telefoonnummer niet weten.
In verband met jou? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
\
ja man die wijf is een zware tegenvaller ivm met mij![]()
Jij lelijke schavuitquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Mijn nummer is elf-twee. Wie belt me?
Dit, zal wel moeilijk zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Waarschijnlijk is hij nu i.p.v. voor looks voor brains en karakter gegaan en zit dat je dwars.
Dat, of dat als de zeekoe hem dumpt dan zijn ze gelijken, beide de ex van (en als je narcist bent dan wil je niet gelijk zijn aan een lelijke zeekoe)quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat TS zich druk maakt om haar reputatie.
"Als hij nu met haar is, dan zullen mensen denken dat hij niet beter kan krijgen, wat zegt dat dan over mij?"
Zoiets.
Precies dat dus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef mymoodfentje het volgende:
je kan het niet hebben dat hij afgeknapt is op jouw innerlijk en dat jouw uiterlijk er blijkbaar voor hem niet zoveel toe doet. de afwijzing die hij jou heeft gedaan is de hardste die je kan krijgen, op je innerlijk.
Als het wel serieus is dan is TS, gezien haar posts over zichzelf, haar vriend, haar ex, zijn vriendin en tegenover de mensen hier, een van de lelijkste mensen die ik sinds lange tijd 'gezien' heb.quote:
Amen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het wel serieus is dan is TS, gezien haar posts over zichzelf, haar vriend, haar ex, zijn vriendin en tegenover de mensen hier, een van de lelijkste mensen die ik sinds lange tijd 'gezien' heb.
Jezus dit is niet waar. Echt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk.
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.
Ik weet het niet, ik moest het even kwijt.
Heeft iemand zo iets meegemaakt? gewoon dit soort rare gedachten over je ex enz.
Echt zo "vrouw" om gelijk de nieuwe vriendin van je ex te checken op Hyves / Facebook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk.
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.
Heeft iemand zo iets meegemaakt? gewoon dit soort rare gedachten over je ex enz.
Ik zie al waarom het een ex is. Boft hij even!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gaan gedragen, TS?quote:geboortedatum: 11-05-1989
Er zijn mannen die meer waarde hechten aan andere dingen dan uiterlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:29 schreef Lįpiz het volgende:
De TS komt over als een onaangenaam, narcistisch vat vol tegenstrijdigheden.
Toch heb ik een tip: volg 'ns een spellingscursus, want je taalgebruik is ronduit beroerd. Aan de andere kant; gebaseerd op wat je hier van jezelf hebt laten zien, denk ik dat het prima bij je karakter past.
Volgens mij heeft je ex na jou gedacht: Maakt me niet uit of de volgende dik en lelijk is, maar zo'n leeghoofd wil ik never nooit meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
ik neuke niet met mensen die lelijke mensen daten.
mofo=me ex.het was sarcasme. je begrijpt het niet. laat maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik begrijp geen ene fuck van wat je zegt, maar het zal wel goed zijn
leeghoofd? alsof je mij kent?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je ex na jou gedacht: Maakt me niet uit of de volgende dik en lelijk is, maar zo'n leeghoofd wil ik never nooit meer.
Of hij is wanhopigquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Er zijn mannen die meer waarde hechten aan andere dingen dan uiterlijk.
Je berichtjes hier blaken niet van enorm veel intelligentie neequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
leeghoofd? alsof je mij kent?
nou sorry hoor je komt er zelf niet slimmer over.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:06 schreef Musyn het volgende:
Of, ik heb een andere theorie vanuit een standpunt die dichter bij jou ligt, je kan kiezen! Afgaande van jouw opmerking in de op "maar hij ziet er ook totaal niet gelukkig uit met haar"
Wat ook kan zijn is dat je zo vol van jezelf bent dat jij nu zoiets hebt van "Nee, ik ben beter dan zijn huidige vriendin en alleen ik kan hem zo gelukkig maken en hij zal altijd ongelukkig zonder mij zijn of iemand die ik mijn gelijke acht" (natuurlijk niet met exact dezelfde woorden, maar het idee is er). De mogelijkheid dat hij bij iemand wel gelukkig zou kunnen zijn die niet aan jouw standaarden voldoet doet dan ook afbreuk aan jouw zelfbeeld en eigenwaarde, want plots bekruipt het besef dat je toch niet zo speciaal was als je eerst dacht
![]()
Zo'n ziekelijk soort zelfbevestiging, wat je ook wel vaker tegenkomt bij 'ergere' narcisten :3 (Goh, en kijk, zowat elke post van jou betreffende jouw ex en zijn vriendin gaat erom hoe mooi jij bent, hoe goed jij bent, want ja, als jij fout zit wil jij best wel veranderen he... en wat voor een lelijke, dikke 'bitch' zij is.)
Is trouwens ook niet aardig van je om dat meisje zo door het slijk te halen op een publiek forum waar zij zich niet eens kan verdedigen, maar dit is toch wel een aardige backfire topic geworden.
En ja, het bovenstaande is nogal dramatisch / zwaar overdreven (half vermaak, half illustratie), maar stiekem schuilt er wel een kern van waarheid in..
Ik kan anders nog wat meer dingen uit mijn duim zuigen voor puur vermaak, maar als je het echt serieus wilt weten, het antwoord op waarom jij je zo voelt hierover ligt bij hoe jij jezelf ziet.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je berichtjes hier blaken niet van enorm veel intelligentie nee
Maar misschien is dat een vertekend beeld, kan je daar aan werken. Want zo kom je wel over namelijk.
Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
nou ik bof, hij was een zware stalker. ben blij dat ik het uitgemaakt had.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zie al waarom het een ex is. Boft hij even!
Commentaar hoeft ook niet, je mag het ook gewoon met me eens zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
uhuhu. sorry dit verdient niet eens een commentaar maar oke.
ga's aan imenad lul zuigen,. verspil me tijd niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
Opende hij ook soortgelijke topics over jou dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
nou ik bof, hij was een zware stalker. ben blij dat ik het uitgemaakt had.
nee dat niet. maar: 22-01-1992 GROW UP please.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Opende hij ook soortgelijke topics over jou dan?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
ga's aan imenad lul zuigen,. verspil me tijd niet.
ow zijn er regeltjes dan? nou vertel meneer de wijze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:32 schreef Trashcanman het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?
Edit: Ah
[..]
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gaan gedragen, TS?
je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back laterquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren. Jij verspilt je eigen tijd. Lachwekkend is het wel.
En wat ik zeg (en andere users hier) is gewoon waar. Zo kom jij op ons over.
Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
nee dat niet. maar: 22-01-1992 GROW UP please.
Rekenen kan je ook al niet...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back later
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:43 schreef Musyn het volgende:
Persoonlijkheidsanalyse van TS buiten beschouwing gelaten... Ik denk dat jij hiermee 'zit' omdat je je (on)bewust vergelijkt met zijn vriendin qua jouw ex zijn smaak (zoals iemand anders al eerder heeft aangegeven in dit topic). (Dus in de zin van: "Als hij met zo iemand, die ik afstotelijk vind, een relatie nu heeft, wat zegt dit dan over mij?")
Wat je hiermee het beste kan doen is het uit jouw hoofd zetten, blij zijn met jouw relatie en blij zijn voor jouw ex met zijn relatie.
Verder nog, ik ken je niet, maar het deel van jouw persoonlijkheid dat je hier toont is zeker niet aantrekkelijk en als dit het gros is van jouw karakter, kan ik best aannemen dat hij nu eens wat anders wilt proberen dan alleen maar een mooi popje.
Narcisten
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?
lees 3 paginas terug . ik had hem gedumpt.quote:
One can try.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
ahaha zo schattigquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.quote:
de helft van fok is 12 jaar oud blijkbaar,quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Engels is je vijfde zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:
nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
Werkelijk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
Als ik moet afgaan op de manier waarop TS hier haar standpunt probeert te verdedigen, denk ik dat je haar te hoog inschat door te verwachten dat ze überhaupt weet wat 'interpunctie' betekent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
Mijn gok is dat je gewoon een kutpersoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |