abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:17:46 #101
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83514129
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

dat zeker niet, hij belde me tot kort of ik hem terug wil. mooi niet dus.
Als bijneukertje misschien.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83514191
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Als bijneukertje misschien.
ik neuke niet met mensen die lelijke mensen daten.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 23:20:06 #103
184769 crew  Deisyy
pi_83514250
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

\

who is the cute bunny? not you
Ik neem dit niet al te serieus van iemand die beweert ook brains en karakter te hebben en dan wel zo'n topic opent
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_83514275
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

vergelijk haar niet met mij. gadverdamme die bitch zit niet eens in mijn categorie van 1 65 m en 50 kg.
AUB ZEG. Er is nieks met mijn zelfbeeld aar omdat JIJ het als voorbeeld geeft denk ik dat je daar zelf problemen mee hebt.
je bent zo onzeker als de tering want je hebt al een paar keer gezegd hoe lelijk zij wel niet is en hoe mooi jij wel niet bent.
pi_83514279
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

Dat is de voornaamste reden?
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:23:44 #106
306724 danx-x
Nederland verpaupert!
pi_83514424
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:09 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

owh..dat zal het kunnen. DIE mofo zeg
Ik begrijp geen ene fuck van wat je zegt, maar het zal wel goed zijn
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:27:33 #107
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_83514633
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En mensen die hun eigen telefoonnummer niet weten.
Mijn nummer is elf-twee. Wie belt me?
pi_83514667
Schoonheid gaat vervelen.
En bij ''lelijke'' dingen ontdek je steeds kleine mooie dingen.
En in jouw geval (op basis van de indruk die je hier op mij maakt) Gaat schoonheid irriteren.

En je antwoord is al meerdere malen beantwoord, de antwoorden herken je aan dat ''gevoel'' dat je het niet leuk vind om het te lezen. Vandaar het spreekwoord de waarheid is hard!
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:28:45 #109
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_83514710
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

\

ja man die wijf is een zware tegenvaller ivm met mij
In verband met jou? Waar heb je het over?
pi_83514886
Ik denk dat TS zich druk maakt om haar reputatie.
"Als hij nu met haar is, dan zullen mensen denken dat hij niet beter kan krijgen, wat zegt dat dan over mij?"

Zoiets.
pi_83515732
- Heb je er wel eens aan gedacht dat ze misschien wél heel gelukkig samen zijn? Dat jij er een raar gevoel over hebt en je vrienden dingen over die vriendin zeggen, wil nog niet zeggen dat dat ook zo is.

- En al zou haar uiterlijk echt lelijk zijn zoals jij (Wat ik trouwens best respectloos vind om zo te zeggen over iemand) zegt, dan kan haar innerlijk wel mooi zijn. Jij gaat meteen af op wat andere vrienden over haar zeggen? Ik vind dat je niet kan oordelen als je iemand niet kent.

- Je zegt dat je geen moment aan je ex denkt, maar begint hier op Fok! wel een heel topic over, waarom?
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:49:54 #112
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_83515759
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Mijn nummer is elf-twee. Wie belt me?
Jij lelijke schavuit Ik kreeg een dame aan de lijn die vroeg wat de melding was

En TS.. overduidelijk ben je nog niet over je ex heen. Jij vindt jezelf beter bij hem passen dan haar, anders had je haar niet lelijk enz. genoemd.
pi_83516335
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Waarschijnlijk is hij nu i.p.v. voor looks voor brains en karakter gegaan en zit dat je dwars.
Dit, zal wel moeilijk zijn .

Wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk en vice versa. Sheeeeeesh.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:10:45 #114
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_83516580
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat TS zich druk maakt om haar reputatie.
"Als hij nu met haar is, dan zullen mensen denken dat hij niet beter kan krijgen, wat zegt dat dan over mij?"

Zoiets.
Dat, of dat als de zeekoe hem dumpt dan zijn ze gelijken, beide de ex van (en als je narcist bent dan wil je niet gelijk zijn aan een lelijke zeekoe)
of dat het lijkt dat hij alleen met lelijke meisjes gaat, wat dan impliceert dat elke ex van hem lelijk is.
pi_83517141
Dit kan toch gewoon niet serieus zijn?
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:27:53 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83517209
Wat een kuttopic is dit zeg. Hoezo ongeloofwaardig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:41:34 #117
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_83517676
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef mymoodfentje het volgende:
je kan het niet hebben dat hij afgeknapt is op jouw innerlijk en dat jouw uiterlijk er blijkbaar voor hem niet zoveel toe doet. de afwijzing die hij jou heeft gedaan is de hardste die je kan krijgen, op je innerlijk.
Precies dat dus!
Snollebolt
pi_83517779
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef Stali het volgende:
Dit kan toch gewoon niet serieus zijn?
Als het wel serieus is dan is TS, gezien haar posts over zichzelf, haar vriend, haar ex, zijn vriendin en tegenover de mensen hier, een van de lelijkste mensen die ik sinds lange tijd 'gezien' heb.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83517873
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als het wel serieus is dan is TS, gezien haar posts over zichzelf, haar vriend, haar ex, zijn vriendin en tegenover de mensen hier, een van de lelijkste mensen die ik sinds lange tijd 'gezien' heb.
Amen.

Wat een afschuwelijk leeg mormel zou het dan zijn.
pi_83518080
TS krijgt wel vaak te horen dat ze mooi is. Laat ik daar geen moment aan twijfelen, al heb ik haar geen ene keer gezien. Lijkt me voor de hand liggend dat diezelfde vriendenklup geen woord zal reppen over haar persoonijkheid, omdat ik vrees dat dat door- en doorrot is.

Da's dan best kut als half FOK! het na 1 post hiero al doorheeft, en haar de waarheid zegt.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_83518371
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk .
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.

Ik weet het niet, ik moest het even kwijt.
Heeft iemand zo iets meegemaakt? gewoon dit soort rare gedachten over je ex enz.
Jezus dit is niet waar. Echt.

maal oneindig
pi_83518572
Ik heb alleen de eerste 3 pagina's doorgelezen; maar ik ben blij voor de ex van TS dat het uit is met TS.
Ze komt over als een zeikwijf.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:19:46 #123
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83518632
quote:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk .
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.

Heeft iemand zo iets meegemaakt? gewoon dit soort rare gedachten over je ex enz.
Echt zo "vrouw" om gelijk de nieuwe vriendin van je ex te checken op Hyves / Facebook.

Waar maak je je druk om? Maar goed dit hoor ik echt zo vaak...echt iets voor vrouwen....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_83518791
De TS komt over als een onaangenaam, narcistisch vat vol tegenstrijdigheden.

Toch heb ik een tip: volg 'ns een spellingscursus, want je taalgebruik is ronduit beroerd. Aan de andere kant; gebaseerd op wat je hier van jezelf hebt laten zien, denk ik dat het prima bij je karakter past.
pi_83518812
Nee, het kan steken, maar dan kijk ik gewoon niet meer.
pi_83518945
Persoonlijkheidsanalyse van TS buiten beschouwing gelaten... Ik denk dat jij hiermee 'zit' omdat je je (on)bewust vergelijkt met zijn vriendin qua jouw ex zijn smaak (zoals iemand anders al eerder heeft aangegeven in dit topic). (Dus in de zin van: "Als hij met zo iemand, die ik afstotelijk vind, een relatie nu heeft, wat zegt dit dan over mij?")

Wat je hiermee het beste kan doen is het uit jouw hoofd zetten, blij zijn met jouw relatie en blij zijn voor jouw ex met zijn relatie.

Verder nog, ik ken je niet, maar het deel van jouw persoonlijkheid dat je hier toont is zeker niet aantrekkelijk en als dit het gros is van jouw karakter, kan ik best aannemen dat hij nu eens wat anders wilt proberen dan alleen maar een mooi popje.

Narcisten
pi_83519007
Echt iets voor wijven om zich zo op het uiterlijk te focussen. Natuurlijk, jullie hebben ook niet veel meer, maar toch.
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:51:08 #128
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83519036
quote:

Ik zie al waarom het een ex is. Boft hij even!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83519163
Of, ik heb een andere theorie vanuit een standpunt die dichter bij jou ligt, je kan kiezen! Afgaande van jouw opmerking in de op "maar hij ziet er ook totaal niet gelukkig uit met haar"

Wat ook kan zijn is dat je zo vol van jezelf bent dat jij nu zoiets hebt van "Nee, ik ben beter dan zijn huidige vriendin en alleen ik kan hem zo gelukkig maken en hij zal altijd ongelukkig zonder mij zijn of iemand die ik mijn gelijke acht" (natuurlijk niet met exact dezelfde woorden, maar het idee is er ). De mogelijkheid dat hij bij iemand wel gelukkig zou kunnen zijn die niet aan jouw standaarden voldoet doet dan ook afbreuk aan jouw zelfbeeld en eigenwaarde, want plots bekruipt het besef dat je toch niet zo speciaal was als je eerst dacht

Zo'n ziekelijk soort zelfbevestiging, wat je ook wel vaker tegenkomt bij 'ergere' narcisten :3 (Goh, en kijk, zowat elke post van jou betreffende jouw ex en zijn vriendin gaat erom hoe mooi jij bent, hoe goed jij bent, want ja, als jij fout zit wil jij best wel veranderen he... en wat voor een lelijke, dikke 'bitch' zij is.)
Is trouwens ook niet aardig van je om dat meisje zo door het slijk te halen op een publiek forum waar zij zich niet eens kan verdedigen, maar dit is toch wel een aardige backfire topic geworden.

En ja, het bovenstaande is nogal dramatisch / zwaar overdreven (half vermaak, half illustratie), maar stiekem schuilt er wel een kern van waarheid in..
Ik kan anders nog wat meer dingen uit mijn duim zuigen voor puur vermaak, maar als je het echt serieus wilt weten, het antwoord op waarom jij je zo voelt hierover ligt bij hoe jij jezelf ziet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Musyn op 01-07-2010 02:18:57 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:32:46 #130
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83520874
Hoe oud is TS eigenlijk?

Edit: Ah
quote:
geboortedatum: 11-05-1989
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gaan gedragen, TS?
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:06:20 #131
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83521401
quote:

Er zijn mannen die meer waarde hechten aan andere dingen dan uiterlijk.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:24:59 #132
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_83521761
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:29 schreef Lįpiz het volgende:
De TS komt over als een onaangenaam, narcistisch vat vol tegenstrijdigheden.

Toch heb ik een tip: volg 'ns een spellingscursus, want je taalgebruik is ronduit beroerd. Aan de andere kant; gebaseerd op wat je hier van jezelf hebt laten zien, denk ik dat het prima bij je karakter past.
Dit dus
pi_83528495
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

Volgens mij heeft je ex na jou gedacht: Maakt me niet uit of de volgende dik en lelijk is, maar zo'n leeghoofd wil ik never nooit meer.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83547377
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef danx-x het volgende:

[..]

Ik begrijp geen ene fuck van wat je zegt, maar het zal wel goed zijn
mofo=me ex.het was sarcasme. je begrijpt het niet. laat maar.
pi_83547410
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Volgens mij heeft je ex na jou gedacht: Maakt me niet uit of de volgende dik en lelijk is, maar zo'n leeghoofd wil ik never nooit meer.
leeghoofd? alsof je mij kent?
nou sorry hoor je komt er zelf niet slimmer over.
pi_83547441
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:24 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dit dus
nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
pi_83547459
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Er zijn mannen die meer waarde hechten aan andere dingen dan uiterlijk.
Of hij is wanhopig
pi_83547538
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

leeghoofd? alsof je mij kent?
nou sorry hoor je komt er zelf niet slimmer over.
Je berichtjes hier blaken niet van enorm veel intelligentie nee
Maar misschien is dat een vertekend beeld, kan je daar aan werken. Want zo kom je wel over namelijk.
pi_83547563
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:06 schreef Musyn het volgende:
Of, ik heb een andere theorie vanuit een standpunt die dichter bij jou ligt, je kan kiezen! Afgaande van jouw opmerking in de op "maar hij ziet er ook totaal niet gelukkig uit met haar"

Wat ook kan zijn is dat je zo vol van jezelf bent dat jij nu zoiets hebt van "Nee, ik ben beter dan zijn huidige vriendin en alleen ik kan hem zo gelukkig maken en hij zal altijd ongelukkig zonder mij zijn of iemand die ik mijn gelijke acht" (natuurlijk niet met exact dezelfde woorden, maar het idee is er ). De mogelijkheid dat hij bij iemand wel gelukkig zou kunnen zijn die niet aan jouw standaarden voldoet doet dan ook afbreuk aan jouw zelfbeeld en eigenwaarde, want plots bekruipt het besef dat je toch niet zo speciaal was als je eerst dacht

Zo'n ziekelijk soort zelfbevestiging, wat je ook wel vaker tegenkomt bij 'ergere' narcisten :3 (Goh, en kijk, zowat elke post van jou betreffende jouw ex en zijn vriendin gaat erom hoe mooi jij bent, hoe goed jij bent, want ja, als jij fout zit wil jij best wel veranderen he... en wat voor een lelijke, dikke 'bitch' zij is.)
Is trouwens ook niet aardig van je om dat meisje zo door het slijk te halen op een publiek forum waar zij zich niet eens kan verdedigen, maar dit is toch wel een aardige backfire topic geworden.

En ja, het bovenstaande is nogal dramatisch / zwaar overdreven (half vermaak, half illustratie), maar stiekem schuilt er wel een kern van waarheid in..
Ik kan anders nog wat meer dingen uit mijn duim zuigen voor puur vermaak, maar als je het echt serieus wilt weten, het antwoord op waarom jij je zo voelt hierover ligt bij hoe jij jezelf ziet.

het is totaal niet de tweede, ik ben geen narcisict, ziet er gewoon leuk uit en ik weet het.
Ik denk dat er wel iets van het eerste is. Dit is wel de beste commentaar waar ik iest aan gehad heb. thanks!
pi_83547578
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je berichtjes hier blaken niet van enorm veel intelligentie nee
Maar misschien is dat een vertekend beeld, kan je daar aan werken. Want zo kom je wel over namelijk.

uhuhu. sorry dit verdient niet eens een commentaar maar oke.
pi_83547600
quote:

[..]

nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
pi_83547611
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:51 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zie al waarom het een ex is. Boft hij even!
nou ik bof, hij was een zware stalker. ben blij dat ik het uitgemaakt had.
pi_83547622
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

uhuhu. sorry dit verdient niet eens een commentaar maar oke.
Commentaar hoeft ook niet, je mag het ook gewoon met me eens zijn.
pi_83547631
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
ga's aan imenad lul zuigen,. verspil me tijd niet.
pi_83547653
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

nou ik bof, hij was een zware stalker. ben blij dat ik het uitgemaakt had.
Opende hij ook soortgelijke topics over jou dan?
pi_83547677
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Opende hij ook soortgelijke topics over jou dan?
nee dat niet. maar: 22-01-1992 GROW UP please.
pi_83547685
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

ga's aan imenad lul zuigen,. verspil me tijd niet.
Je hoeft niet te reageren. Jij verspilt je eigen tijd. Lachwekkend is het wel.
En wat ik zeg (en andere users hier) is gewoon waar. Zo kom jij op ons over.
pi_83547726
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:32 schreef Trashcanman het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?

Edit: Ah
[..]

Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gaan gedragen, TS?
ow zijn er regeltjes dan? nou vertel meneer de wijze.
pi_83547761
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren. Jij verspilt je eigen tijd. Lachwekkend is het wel.
En wat ik zeg (en andere users hier) is gewoon waar. Zo kom jij op ons over.
je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back later
pi_83547769
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

nee dat niet. maar: 22-01-1992 GROW UP please.
Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?
pi_83547816
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back later
Rekenen kan je ook al niet...
pi_83547829
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:43 schreef Musyn het volgende:
Persoonlijkheidsanalyse van TS buiten beschouwing gelaten... Ik denk dat jij hiermee 'zit' omdat je je (on)bewust vergelijkt met zijn vriendin qua jouw ex zijn smaak (zoals iemand anders al eerder heeft aangegeven in dit topic). (Dus in de zin van: "Als hij met zo iemand, die ik afstotelijk vind, een relatie nu heeft, wat zegt dit dan over mij?")

Wat je hiermee het beste kan doen is het uit jouw hoofd zetten, blij zijn met jouw relatie en blij zijn voor jouw ex met zijn relatie.

Verder nog, ik ken je niet, maar het deel van jouw persoonlijkheid dat je hier toont is zeker niet aantrekkelijk en als dit het gros is van jouw karakter, kan ik best aannemen dat hij nu eens wat anders wilt proberen dan alleen maar een mooi popje.

Narcisten

nee dit ben ik niet ,maar wie is zijn echte zelf online.
Ik heb al 2 andere soortgelijke post gelezen en ik denk dat dit inderdaad het meeste klopt. bedankt!
pi_83547854
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Rekenen kan je ook al niet...
nee ik zit niet meer op de vmbo
pi_83547901
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
You sunk my battleship! :o
pi_83547974
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Precies dat dus!
lees 3 paginas terug . ik had hem gedumpt.
en nee zo ben ik niet in het echte leven. ben gewoon aardig.Ik noem ook mensne niet zomaar lelijk maar dat is zij gewoon. ik kan er niet omheen. is niet gemeen bedoeld.
pi_83547988
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:

[..]

One can try.
pi_83547993
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:

[..]

ahaha zo schattig
pi_83548097
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

One can try.
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
You sunk my battleship! :o
pi_83548164
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
de helft van fok is 12 jaar oud blijkbaar,
pi_83548695
oke dit is best grappig
:3
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:40:44 #161
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83556065
Troll , zo verknipt kan je niet zijn vanwege een nieuwe vriendin van een ex, waar je niks meer voor voelt.

(Fuck , wat een lange zin )
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_83559553
Volgens mij hebben echt veel vrouwen daar last van... Toen ik mijn huidige vriendin voorstelde aan mn ex (die overigens fucking dronken was) zei mn ex gelukkig ben je een lekker ding anders had ik me ook zo lelijk gevoeld of zo?. Of zoiets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:31:42 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83560680
quote:

En Engels is je vijfde zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83560709
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Werkelijk? Dan is het wel heel erg met haar gesteld.
pi_83567142
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik moet afgaan op de manier waarop TS hier haar standpunt probeert te verdedigen, denk ik dat je haar te hoog inschat door te verwachten dat ze überhaupt weet wat 'interpunctie' betekent.
pi_83567349
quote:
Mijn gok is dat je gewoon een kutpersoonlijkheid hebt
pi_83584950
Zeg ts, ga je nog in op mijn opmerking, of hoe zit het?

Please?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:09:59 #168
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_83706125
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:43:30 #169
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_83737857
Ts,

Ik heb een vergelijkbaar iets meegemaakt. Mijn ex had vrij snel een nieuwe vriendin nadat ik het uitgemaakt had. Het meisje is een heel ander type dan ik en niet bepaald moeders mooiste en daarnaast had hij het nog erg moeilijk met het uitgaan van de relatie.

Ik heb best lang wat frustraties gehad, "waarom gaat ie niet voor wat beters?" tot ik me eigenlijk besefte dat 1. hij waarschijnlijk andere behoeftes heeft in een relatie dan ik en 2. de reden voor de frustratie bij mezelf lag, en vergelijkbaar is wat iemand hier eerder postte. "Als hij met een 'minder knap meisje, dat het blijkbaar geen probleem vind om over hem te "moederen", een relatie kan hebben, heb ik dan niet genoeg mijn best gedaan?' Mijn conclusie was uiteindelijk dat ik geen zin heb om te moederen in een relatie, en zij dat verzorgende misschien wel heel erg prettig vind en ze daarom beter bij elkaar passen dan dat wij deden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')