Bespelen ze dan ook nog een instrument terwijl ze op de piano zitten of is het alleen zangquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef lubje25 het volgende:
Ze zitten op een piano
Tussen al die witte dingen op een piano bevinden zich de:quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bespelen ze dan ook nog een instrument terwijl ze op de piano zitten of is het alleen zang
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:05 schreef BasOne het volgende:
The black keys?
Laat me raden, jij bent zo'n oude op school lijstjes opdreunerquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
De Slag bij Nieuwpoort
1600 Slag Bij Nieuwpoort, dat hoort iedereen te weten! Ga je schamen als het geen parate kennis isquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n oude op school lijstjes opdreuner
Stand AKQ #1989
1 banaantjeEE
1 Clesar03
1 Aalbers
1 BasOne
1 PhysicsRules
Dat soort dingen kreeg ik niet eens op school met geschiedenis manquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
1600 Slag Bij Nieuwpoort, dat hoort iedereen te weten! Ga je schamen als het geen parate kennis is
Heeeyyyy... Katholieke basisschool, LTS en Havo..quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef starla het volgende:
Klopt, zit niet in het curriculum van het ZMLK-onderwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |