quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, die SBS "reportage" melkt meer van hetzelfde wel enorm uit, en wat een irritante kutpuber die knul die in de gevangenis met die microfoon rondloopt![]()
"We staan hier bij de deur van de gevangenis"
Nee? Echt? Is dat de deur van de gevangenis?? Je verwacht het niet hè
En dan dat Engels praten tegen die man die hem rondleidt, wat een trieste bedoening even iemand vinden die de taal wel gewoon spreekt is te moeilijk?
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan kokenquote:
Too late to save the Drowning Witch.quote:
Bij mijn weten is hij vrij, dus tast toe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan koken
Helemaal goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Too late to save the Drowning Witch.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*quote:
Pas maar op, mannen die in Zappa onderrichten raak je in de regel niet meer kwijt. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
Zappa was sowieso geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk aan
[ afbeelding ]
Geniale albumcover-titel-combinatie.
Ja okay, van SBS kun je weinig meer verwachten maar dit is echt wel heelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hallo, het is SBS.
Wel een relaxte gevangenis, daar.
Zouden ze werkelijk niemand hebben die Spaans spreekt?? Zo triest zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Gert het volgende:
Dat is niet moeilijk, maar dat is te veel onnodig duur gedoe, voor de prijs/kwaliteit die SBS nastreeft.
mooie titelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |