quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, die SBS "reportage" melkt meer van hetzelfde wel enorm uit, en wat een irritante kutpuber die knul die in de gevangenis met die microfoon rondloopt![]()
"We staan hier bij de deur van de gevangenis"
Nee? Echt? Is dat de deur van de gevangenis?? Je verwacht het niet hè
En dan dat Engels praten tegen die man die hem rondleidt, wat een trieste bedoening even iemand vinden die de taal wel gewoon spreekt is te moeilijk?
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan kokenquote:
Too late to save the Drowning Witch.quote:
Bij mijn weten is hij vrij, dus tast toe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan koken
Helemaal goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Too late to save the Drowning Witch.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*quote:
Pas maar op, mannen die in Zappa onderrichten raak je in de regel niet meer kwijt. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
Zappa was sowieso geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk aan
[ afbeelding ]
Geniale albumcover-titel-combinatie.
Ja okay, van SBS kun je weinig meer verwachten maar dit is echt wel heelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hallo, het is SBS.
Wel een relaxte gevangenis, daar.
Zouden ze werkelijk niemand hebben die Spaans spreekt?? Zo triest zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Gert het volgende:
Dat is niet moeilijk, maar dat is te veel onnodig duur gedoe, voor de prijs/kwaliteit die SBS nastreeft.
mooie titelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.
ARF! ARF! Bring the slippers Fido! ARF! ARF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
i.p.v . dat jullie effe een paar toepjes plaatsen voor mensen zoals ik die amper weten wie Frank Zappa is
en wat er zo bijzonder aan is moest ik zelluf weer gaan zoeken![]()
jah... hmmmm niet echt vervelend ofzo
maar wat is er dan zoooooooooooooooo bijzonder aan hem ?
hahaha dus jij zit ook opgescheept met een ZappaFanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, mannen die in Zappa onderrichten raak je in de regel niet meer kwijt. Ik kan het weten.
die test hoor ik nu NET op dit momentquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ARF! ARF! Bring the slippers Fido! ARF! ARF!
It isn't, it even ain't!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze werkelijk niemand hebben die Spaans spreekt?? Zo triest zal het toch niet zijn?
Nee, was vroeg thuis, om half vijf al. Buuf kwam vragen of ik zin had in een biertje (of vier) en daarna lekker meegegeten....quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Teun staat nog in de file?
Eens is.quote:
Ik zou bijna zeggen: in zijn genre zeker. Maar welk genre zou dat moeten zijn? Het is net zo goed rock als het jazz is en heeft ook klassieke invloeden. Ze zeggen wel eens dat Bitches Brew van Miles Davis het eerste fusion-album ooit was maar ik denk dat zonder Hot Rats, Bitches Brew nooit gemaakt zou zijn.quote:Hot Rats![]()
(beste instrumental-plaat allertijden)
kEN DE bUUV NOG KOKEN ook?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, was vroeg thuis, om half vijf al. Buuf kwam vragen of ik zin had in een biertje (of vier) en daarna lekker meegegeten....![]()
Wel een kutterige kijkersfile op die A12, acht kilometer stilstaan omdat iedereen zo nodig een ongeluk aan de andere kant moet bekijken.
Conceptual continuity.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
maar wat is er dan zoooooooooooooooo bijzonder aan hem ?
Gebakken aardappeltjes, sla en boontjes plus stukkie vleesquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
kEN DE bUUV NOG KOKEN ook?
wat heb je gegeten
Het blijft hoe dan ook een ongelooflijk goed album. Van Peaches en Regalia tot It must be a camel. Favoriet blijft toch wel Son of Mr Green Genes. Dat stukje piano aan het einde dat écht tot op het maximum wordt uitgespeeld! MACH-TIG!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens is.
[..]
Ik zou bijna zeggen: in zijn genre zeker. Maar welk genre zou dat moeten zijn? Het is net zo goed rock als het jazz is en heeft ook klassieke invloeden. Ze zeggen wel eens dat Bitches Brew van Miles Davis het eerste fusion-album ooit was maar ik denk dat zonder Hot Rats, Bitches Brew nooit gemaakt zou zijn.
True, maar ik dacht "als je dan toch geen kundige verslaggever hebt, stuur dan een andere kluns die wel Spaans spreekt"quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
Een kundige verslaggever? Nee. die hebben ze niet. Laat staan iemand die ook nog Spaans spreekt.
Echt, dat soort dingen zijn helemaal niet belangrijk in het business model van SBS.
In dit geval was het vooral belangrijk dat ze ALS EERSTE NEDERLANDSE ZENDER die bajes inkwamen. Dat wordt dan van de daken geschreeuwd, er gaan tóch 2 miljoen nieuwsgierigen kijken (mede door de slimme timing op een voetballoze dag) en hop, kassa.
lekker ... en toenmoest je weer opzouten of wilde je niet blijven ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, sla en boontjes plus stukkie vlees
of 777, tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je hebt topic 779 gemist (of 776d zoals sommigen het graag genoemd hadden)
Maar wel lekker! Alles goed Disana, ik denk zet even een mooie tvp bij de ontluikende liefde tussen scrut en heksquote:
Vai is net wat té enthousiast soms (vandaar dat ik Shut up and play yer guitar zo nu en dan luister als één geheel (heb hem op LP)quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Disana het volgende:
Nog even mijn favoriete Zappa dan (al mag die Vai er wel af):
Ja, toen moest ik optievenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker ... en toenmoest je weer opzouten of wilde je niet blijven ?
Ja heel verstandig, dat is een verhaal met potentie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Maar wel lekker! Alles goed Disana, ik denk zet even een mooie tvp bij de ontluikende liefde tussen scrut en heks
Prachtig arrangement ook met die af en toe prominente bariton-partij. In dat nummer gebeurt meer dan op menig album.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het blijft hoe dan ook een ongelooflijk goed album. Van Peaches en Regalia tot It must be a camel. Favoriet blijft toch wel Son of Mr Green Genes. Dat stukje piano aan het einde dat écht tot op het maximum wordt uitgespeeld! MACH-TIG!
Daar heb ik Muis voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik optieven![]()
Nee, ze ging om acht uur weg, ze is vrijwillig opvangmoeder voor een minder begaafde en gaat één keer per week iets leuks met dat medemens doen, dat was dus vanavond.
Oké, mijn vriend de verzamelaar is weer binnen dus nu kan ik hem vragen wat dat isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vai is net wat té enthousiast soms (vandaar dat ik Shut up and play yer guitar zo nu en dan luister als één geheel (heb hem op LP)
Toffe 4LP/2CD met een hele berg aan instrumental tracks uit de tijd dat Steve Vai in de band van Frank Zappa speeldequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, mijn vriend de verzamelaar is weer binnen dus nu kan ik hem vragen wat dat is
Hij heeft vrijwel alles. Maar ik ben niet dol op Vai dus ik ga er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Toffe 4LP/2CD met een hele berg aan instrumental tracks uit de tijd dat Steve Vai in de band van Frank Zappa speelde
Wat? GoW 1?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Hell's Kitchen seizoen 7 kijken (dat met 2 aflevering per week erg opschiet)
Daarna ff douchen, Corona uit de koelkast pakken en een beetje God of War spelen
Die ja. Het is dat Pino al op mijn dij staat getattoëerd, anders had Kratos erop gestaan. Wat een verdomd episch geniaal stukje Playstation 2 is me dat!quote:
Lekker dan!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die ja. Het is dat Pino al op mijn dij staat getattoëerd, anders had Kratos erop gestaan. Wat een verdomd episch geniaal stukje Playstation 2 is me dat!
(Ja, ik trek de PS2 weer eens van de kast omdat mijn PS3 en 360 temperaturen van boven de 30 graden niet erg fijn vinden)
Serieus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Sowieso belachelijk dat de PS3 niet eens PS2 games pakt. Maar wat pakt de PS3 wel? *Snare drums*
Playstation 1-spellen!
[ afbeelding ]
Die is hier al eens eerder voorbij gekomen, vorig jaar of zo, gewoon even teruglezen dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Fann, heb je Ian al gevraagd naar de Duitse vertaling?
Jij wilt me gewoon weg hebben hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is hier al eens eerder voorbij gekomen, vorig jaar of zo, gewoon even teruglezen dus
Ah, Fotzeweib dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fotze schijnt men regelmatig te gebruiken
Fotzeweib is geen woord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, Fotzeweib dus.
Weet ik morgen tegen mijn collega moet zeggen
Ja. Dat werkt serieusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?![]()
En werkt het saven dan ook gewoon? Want dan heb ik nog een oude Final Fantasy liggen die ik kan spelen
Oquote:
Wanneer ga je 6 dagen per week sporten of heb je al spijt van je toezegging?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar "Schlampe" gebruiken tegen haar
Je moet het probleem bij de bron aanpakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O![]()
Naja, ik las dat verhaal over die 2 Duitse schooljuffen die hun kindertjes onder een spoorboom lieten kruipen.
17 juli begin ik, de eerste dag van de vakantie. En nee, ik heb geen spijt, dat zal de derde of vierde dag wel komen als ik volledig verrot benquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer ga je 6 dagen per week sporten of heb je al spijt van je toezegging?
Volgende stap is bejaarden over laten stekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet het probleem bij de bron aanpakkenIk zeg: "Goed initiatief"
Dat noemen ze daar "endlosung"quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende stap is bejaarden over laten steken
Ik vind 6 dagen per week belachelijk veel, dat kan toch niet leuk meer zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
17 juli begin ik, de eerste dag van de vakantie. En nee, ik heb geen spijt, dat zal de derde of vierde dag wel komen als ik volledig verrot ben
Maar soms, heel soms, ben ik in staat om ergens mijn tanden in te zetten om vervolgens nooit meer los te laten. Misschien is het wel het geval met dit
Jups, misschien al een paar dagen eerder stoppen met roken, even kijken hoe het loopt. Het zijn maar twee uurtjes per dag hè, de rest van de dag kan ik doen en laten wat ik wil. Die buik is trouwens al zo goed als weg, maar de spieren in mijn bovenlijf moeten weer wat kracht opdoen. 't Zal wel veel roeien worden denk ik. Vooral mijn rug- en buikspieren moeten flink op hun lazer hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 6 dagen per week belachelijk veel, dat kan toch niet leuk meer zijn![]()
Op die manier krijg je er juist veel sneller genoeg van, denk ik.
Maar ach, beter dan niets, kan je je bierbuik eraf trainen en meteen stoppen met roken zeker?
Je kan wel stellen dat ik weer rookquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, misschien al een paar dagen eerder stoppen met roken, even kijken hoe het loopt. Het zijn maar twee uurtjes per dag hè, de rest van de dag kan ik doen en laten wat ik wil. Die buik is trouwens al zo goed als weg, maar de spieren in mijn bovenlijf moeten weer wat kracht opdoen. 't Zal wel veel roeien worden denk ik. Vooral mijn rug- en buikspieren moeten flink op hun lazer hebben.
Heb je het wel eerst gekookt, anders gaat het zo opzwellen straksquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een heel pak Viva Italia Penne spinazie met gorgonzolasaus opgevroten
was wel lekker
Dat krijg je met moeders als Souryquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat ik weer rook![]()
sterker nog ... ik rook gewoon weer
Fotzeweibquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat ik weer rook![]()
sterker nog ... ik rook gewoon weer
Trusten Hekise, morgen afspraak maken bij de HAquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier nog met elkaar hier en slaap lekker straks
neeeheeeeeeee is niet haar schuldquote:
nah... wel lang eigenlijk... maar ik lees wel eens dat mensen het dan vies vinden als ze gestoptquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fotzeweib
hoe lang was je wel niet gestopt?
Zeker nog meer dan voordat je stopte?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeheeeeeeee is niet haar schuld![]()
mijn eigen schuld i ging steeds van iedereen trekkies bietsen en dat kan ook weer niet
dus nu rook ik maar gewoon weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |