quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, die SBS "reportage" melkt meer van hetzelfde wel enorm uit, en wat een irritante kutpuber die knul die in de gevangenis met die microfoon rondloopt![]()
"We staan hier bij de deur van de gevangenis"
Nee? Echt? Is dat de deur van de gevangenis?? Je verwacht het niet hè
En dan dat Engels praten tegen die man die hem rondleidt, wat een trieste bedoening even iemand vinden die de taal wel gewoon spreekt is te moeilijk?
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan kokenquote:
Too late to save the Drowning Witch.quote:
Bij mijn weten is hij vrij, dus tast toe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, zo 1 zoek ik nog, alleen voor in de keuken hoor, heb een bloedhekel aan koken
Helemaal goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Too late to save the Drowning Witch.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*quote:
Pas maar op, mannen die in Zappa onderrichten raak je in de regel niet meer kwijt. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh deze wist ik uit mijn hoofd hoor Disana, dat dit Frank Zappa is, want heb *les* gehad van Schrutz en Jian over Zappa en ook over gitaren van *de Plug*
Zappa was sowieso geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk aan
[ afbeelding ]
Geniale albumcover-titel-combinatie.
Ja okay, van SBS kun je weinig meer verwachten maar dit is echt wel heelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hallo, het is SBS.
Wel een relaxte gevangenis, daar.
Zouden ze werkelijk niemand hebben die Spaans spreekt?? Zo triest zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Gert het volgende:
Dat is niet moeilijk, maar dat is te veel onnodig duur gedoe, voor de prijs/kwaliteit die SBS nastreeft.
mooie titelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De titel van dat album is: Schip dat te laat komt om een verdrinkende heks te redden.
ARF! ARF! Bring the slippers Fido! ARF! ARF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
i.p.v . dat jullie effe een paar toepjes plaatsen voor mensen zoals ik die amper weten wie Frank Zappa is
en wat er zo bijzonder aan is moest ik zelluf weer gaan zoeken![]()
jah... hmmmm niet echt vervelend ofzo
maar wat is er dan zoooooooooooooooo bijzonder aan hem ?
hahaha dus jij zit ook opgescheept met een ZappaFanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, mannen die in Zappa onderrichten raak je in de regel niet meer kwijt. Ik kan het weten.
die test hoor ik nu NET op dit momentquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ARF! ARF! Bring the slippers Fido! ARF! ARF!
It isn't, it even ain't!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze werkelijk niemand hebben die Spaans spreekt?? Zo triest zal het toch niet zijn?
Nee, was vroeg thuis, om half vijf al. Buuf kwam vragen of ik zin had in een biertje (of vier) en daarna lekker meegegeten....quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Teun staat nog in de file?
Eens is.quote:
Ik zou bijna zeggen: in zijn genre zeker. Maar welk genre zou dat moeten zijn? Het is net zo goed rock als het jazz is en heeft ook klassieke invloeden. Ze zeggen wel eens dat Bitches Brew van Miles Davis het eerste fusion-album ooit was maar ik denk dat zonder Hot Rats, Bitches Brew nooit gemaakt zou zijn.quote:Hot Rats![]()
(beste instrumental-plaat allertijden)
kEN DE bUUV NOG KOKEN ook?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, was vroeg thuis, om half vijf al. Buuf kwam vragen of ik zin had in een biertje (of vier) en daarna lekker meegegeten....![]()
Wel een kutterige kijkersfile op die A12, acht kilometer stilstaan omdat iedereen zo nodig een ongeluk aan de andere kant moet bekijken.
Conceptual continuity.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
maar wat is er dan zoooooooooooooooo bijzonder aan hem ?
Gebakken aardappeltjes, sla en boontjes plus stukkie vleesquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
kEN DE bUUV NOG KOKEN ook?
wat heb je gegeten
Het blijft hoe dan ook een ongelooflijk goed album. Van Peaches en Regalia tot It must be a camel. Favoriet blijft toch wel Son of Mr Green Genes. Dat stukje piano aan het einde dat écht tot op het maximum wordt uitgespeeld! MACH-TIG!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens is.
[..]
Ik zou bijna zeggen: in zijn genre zeker. Maar welk genre zou dat moeten zijn? Het is net zo goed rock als het jazz is en heeft ook klassieke invloeden. Ze zeggen wel eens dat Bitches Brew van Miles Davis het eerste fusion-album ooit was maar ik denk dat zonder Hot Rats, Bitches Brew nooit gemaakt zou zijn.
True, maar ik dacht "als je dan toch geen kundige verslaggever hebt, stuur dan een andere kluns die wel Spaans spreekt"quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
Een kundige verslaggever? Nee. die hebben ze niet. Laat staan iemand die ook nog Spaans spreekt.
Echt, dat soort dingen zijn helemaal niet belangrijk in het business model van SBS.
In dit geval was het vooral belangrijk dat ze ALS EERSTE NEDERLANDSE ZENDER die bajes inkwamen. Dat wordt dan van de daken geschreeuwd, er gaan tóch 2 miljoen nieuwsgierigen kijken (mede door de slimme timing op een voetballoze dag) en hop, kassa.
lekker ... en toenmoest je weer opzouten of wilde je niet blijven ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, sla en boontjes plus stukkie vlees
of 777, tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je hebt topic 779 gemist (of 776d zoals sommigen het graag genoemd hadden)
Maar wel lekker! Alles goed Disana, ik denk zet even een mooie tvp bij de ontluikende liefde tussen scrut en heksquote:
Vai is net wat té enthousiast soms (vandaar dat ik Shut up and play yer guitar zo nu en dan luister als één geheel (heb hem op LP)quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Disana het volgende:
Nog even mijn favoriete Zappa dan (al mag die Vai er wel af):
Ja, toen moest ik optievenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker ... en toenmoest je weer opzouten of wilde je niet blijven ?
Ja heel verstandig, dat is een verhaal met potentie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Maar wel lekker! Alles goed Disana, ik denk zet even een mooie tvp bij de ontluikende liefde tussen scrut en heks
Prachtig arrangement ook met die af en toe prominente bariton-partij. In dat nummer gebeurt meer dan op menig album.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het blijft hoe dan ook een ongelooflijk goed album. Van Peaches en Regalia tot It must be a camel. Favoriet blijft toch wel Son of Mr Green Genes. Dat stukje piano aan het einde dat écht tot op het maximum wordt uitgespeeld! MACH-TIG!
Daar heb ik Muis voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik optieven![]()
Nee, ze ging om acht uur weg, ze is vrijwillig opvangmoeder voor een minder begaafde en gaat één keer per week iets leuks met dat medemens doen, dat was dus vanavond.
Oké, mijn vriend de verzamelaar is weer binnen dus nu kan ik hem vragen wat dat isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vai is net wat té enthousiast soms (vandaar dat ik Shut up and play yer guitar zo nu en dan luister als één geheel (heb hem op LP)
Toffe 4LP/2CD met een hele berg aan instrumental tracks uit de tijd dat Steve Vai in de band van Frank Zappa speeldequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, mijn vriend de verzamelaar is weer binnen dus nu kan ik hem vragen wat dat is
Hij heeft vrijwel alles. Maar ik ben niet dol op Vai dus ik ga er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Toffe 4LP/2CD met een hele berg aan instrumental tracks uit de tijd dat Steve Vai in de band van Frank Zappa speelde
Wat? GoW 1?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Hell's Kitchen seizoen 7 kijken (dat met 2 aflevering per week erg opschiet)
Daarna ff douchen, Corona uit de koelkast pakken en een beetje God of War spelen
Die ja. Het is dat Pino al op mijn dij staat getattoëerd, anders had Kratos erop gestaan. Wat een verdomd episch geniaal stukje Playstation 2 is me dat!quote:
Lekker dan!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die ja. Het is dat Pino al op mijn dij staat getattoëerd, anders had Kratos erop gestaan. Wat een verdomd episch geniaal stukje Playstation 2 is me dat!
(Ja, ik trek de PS2 weer eens van de kast omdat mijn PS3 en 360 temperaturen van boven de 30 graden niet erg fijn vinden)
Serieus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Sowieso belachelijk dat de PS3 niet eens PS2 games pakt. Maar wat pakt de PS3 wel? *Snare drums*
Playstation 1-spellen!
[ afbeelding ]
Die is hier al eens eerder voorbij gekomen, vorig jaar of zo, gewoon even teruglezen dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Fann, heb je Ian al gevraagd naar de Duitse vertaling?
Jij wilt me gewoon weg hebben hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is hier al eens eerder voorbij gekomen, vorig jaar of zo, gewoon even teruglezen dus
Ah, Fotzeweib dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fotze schijnt men regelmatig te gebruiken
Fotzeweib is geen woord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, Fotzeweib dus.
Weet ik morgen tegen mijn collega moet zeggen
Ja. Dat werkt serieusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?![]()
En werkt het saven dan ook gewoon? Want dan heb ik nog een oude Final Fantasy liggen die ik kan spelen
Oquote:
Wanneer ga je 6 dagen per week sporten of heb je al spijt van je toezegging?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar "Schlampe" gebruiken tegen haar
Je moet het probleem bij de bron aanpakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O![]()
Naja, ik las dat verhaal over die 2 Duitse schooljuffen die hun kindertjes onder een spoorboom lieten kruipen.
17 juli begin ik, de eerste dag van de vakantie. En nee, ik heb geen spijt, dat zal de derde of vierde dag wel komen als ik volledig verrot benquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer ga je 6 dagen per week sporten of heb je al spijt van je toezegging?
Volgende stap is bejaarden over laten stekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet het probleem bij de bron aanpakkenIk zeg: "Goed initiatief"
Dat noemen ze daar "endlosung"quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende stap is bejaarden over laten steken
Ik vind 6 dagen per week belachelijk veel, dat kan toch niet leuk meer zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
17 juli begin ik, de eerste dag van de vakantie. En nee, ik heb geen spijt, dat zal de derde of vierde dag wel komen als ik volledig verrot ben
Maar soms, heel soms, ben ik in staat om ergens mijn tanden in te zetten om vervolgens nooit meer los te laten. Misschien is het wel het geval met dit
Jups, misschien al een paar dagen eerder stoppen met roken, even kijken hoe het loopt. Het zijn maar twee uurtjes per dag hè, de rest van de dag kan ik doen en laten wat ik wil. Die buik is trouwens al zo goed als weg, maar de spieren in mijn bovenlijf moeten weer wat kracht opdoen. 't Zal wel veel roeien worden denk ik. Vooral mijn rug- en buikspieren moeten flink op hun lazer hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 6 dagen per week belachelijk veel, dat kan toch niet leuk meer zijn![]()
Op die manier krijg je er juist veel sneller genoeg van, denk ik.
Maar ach, beter dan niets, kan je je bierbuik eraf trainen en meteen stoppen met roken zeker?
Je kan wel stellen dat ik weer rookquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, misschien al een paar dagen eerder stoppen met roken, even kijken hoe het loopt. Het zijn maar twee uurtjes per dag hè, de rest van de dag kan ik doen en laten wat ik wil. Die buik is trouwens al zo goed als weg, maar de spieren in mijn bovenlijf moeten weer wat kracht opdoen. 't Zal wel veel roeien worden denk ik. Vooral mijn rug- en buikspieren moeten flink op hun lazer hebben.
Heb je het wel eerst gekookt, anders gaat het zo opzwellen straksquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een heel pak Viva Italia Penne spinazie met gorgonzolasaus opgevroten
was wel lekker
Dat krijg je met moeders als Souryquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat ik weer rook![]()
sterker nog ... ik rook gewoon weer
Fotzeweibquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Trusten Hekise, morgen afspraak maken bij de HAquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier nog met elkaar hier en slaap lekker straks
neeeheeeeeeee is niet haar schuldquote:
nah... wel lang eigenlijk... maar ik lees wel eens dat mensen het dan vies vinden als ze gestoptquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fotzeweib
hoe lang was je wel niet gestopt?
Zeker nog meer dan voordat je stopte?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeheeeeeeee is niet haar schuld![]()
mijn eigen schuld i ging steeds van iedereen trekkies bietsen en dat kan ook weer niet
dus nu rook ik maar gewoon weer
Het gevaar blijft altijd op de loer liggen. Ik ben al tig keer gestopt, wel een paar jaar en dan wordt 1 trekje 1 peukie, dan 1 pakje en weer een slofquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... wel lang eigenlijk... maar ik lees wel eens dat mensen het dan vies vinden als ze gestopt
zijn, maar dat heb ik nooit gehad eigenlijk![]()
het eerste trekkie na een jaar of\o (van mijn broertje) stikte ik wel zowat in, maar echt vies
vond ik het niet![]()
misschien wel als je ddie pillen hebt gebruikt maar dat had ik sus niet
Tof, dat ga ik serieus proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt serieus
(Moet je wel eerst een geëmuleerde savecard aanmaken op je PS3, maar dat is zo gebeurd)
Op die manier vorige week SF EX Alpha Plus, MGS en Silent Hill zitten spelen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker nog meer dan voordat je stopte?
Dat deed ik altijd, was net of ik de boel in wilde halen.
Jahquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er nu maar wel van geniet dan
quote:
Truste Dees ik rook nog effe mijn peuk opquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Sose met peuk is ook lekker.
Ik ga mijn glaasje wijn leeg drinken in de tuin en daarna kijken of ik een beetje kan slapen
Je hebt het nu over je penis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, kutpatch.
Facepalm.quote:
Mééén je niet!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik las iets heel raarsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Mééén je niet!!!!![]()
Ga jij es heel gauw weer aan de komkommer kuur!
Gefeliciteerd met je 3 maanden, en verder ben ik het met je eens dat je alert moet blijven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef Gert het volgende:
Het is gewoon een vieze smerige gluiperige verslaving.
Maar hé: het lekkere van een verslaving is het inwilligen. En met sigaretten heb je elke keer weer dat kleine genieten.
En het slopen gaat maar langzaam.
Ik ben er vandaag precies 3 maanden af. Ik geniet er nog maar an, want zo te lezen kan ik elk moment weer overvallen worden door het nicotine-monster.
Heb wel bijna een hijs van een joint genomen bij parkpop zondag, maar: niet gedaan. Uit ervaring weet ik dat daar het glijdende pad begint.
Tijdens koninginnenach wel een paar hijsjes genomen, dus strikt genomen ben ik er nog maar twee maanden af.
Klinkt manisch, maar volgens mij moet je er wel echt fél op zijn als je stopt met roken, anders verlies je.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 3 maanden, en verder ben ik het met je eens dat je alert moet blijven.
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
alleen blowen en niet meer roken, en daardoor heel veel gaan blowen
Ik zou niet zo ver gaan om seks met een pakje peuken te hebben, ik zou ze eerder oproken.quote:
Glaucoom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Roken doe ik niet. Blowen heb ik wel gedaan en veel. Maar dat had ook zo zijn redenen.
Vergeet het maar. Na zes maanden stoppen een sigaret genomen. Hij was tering smerig en ik ging bijna over mijn nek nadat ik inhaleerde. Half opgerookt en weg gemikt, geen behoefte meer aan verder roken. Na een uur had ik de tweede opgestoken, het is en blijft een open zenuw. Eens een alcoholist, altijd een alcoholist, datzelfde geldt bij velen voor roken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
En als je een moment van zwakte hebt: rook 5, 6 peuken achter elkaar. Daarna ben je zo misselijk bij de gedachte aan een peuk alleen al dat je weer 3 maanden verder kan![]()
Neuropathie. Cadeautje na een operatie.quote:
Dat is een goede redenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neuropathie. Cadeautje na een operatie.
Welkom thuis Hondjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef hondjes het volgende:
Ben er weer en heb de hitte voor jullie meegenomen.![]()
Geniet er maar van.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef Gert het volgende:
Het is gewoon een vieze smerige gluiperige verslaving.
Maar hé: het lekkere van een verslaving is het inwilligen. En met sigaretten heb je elke keer weer dat kleine genieten.
En het slopen van je lichaam gaat maar langzaam. Althans het dodelijke gedeelte.
Ik ben er vandaag precies 3 maanden af. Ik geniet er nog maar van, want zo te lezen kan ik elk moment weer overvallen worden door het nicotine-monster.
Heb wel bijna een hijs van een joint genomen bij parkpop zondag, maar: niet gedaan. Uit ervaring weet ik dat daar het glijdende pad begint.
Tijdens koninginnenach wel een paar hijsjes genomen, dus strikt genomen ben ik er nog maar twee maanden af.
Klinkt manisch, maar volgens mij moet je er wel echt fél op zijn als je stopt met roken, anders verlies je.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het je nooit meer aanbieden, als ik me dat dan nog herinner.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:09 schreef remlof het volgende:
En die Ronaldo met z'n dikke nek is inderdaad een enorme arrogante ransbak
Wat is dat toch met die spugende voetballers?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen
Ik knal hem er maar gelijk in, onsportief en zo goed voetbalde deze arrogante eikel ook weer niet.
Maar hij heeft toen vrij hard voor me gewerkt tijdens Portugal-Noord-Korea.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:09 schreef remlof het volgende:
En die Ronaldo met z'n dikke nek is inderdaad een enorme arrogante ransbak
Hij spuugt op de grond, wat is daar onsportief aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen
Ik knal hem er maar gelijk in, onsportief en zo goed voetbalde deze arrogante eikel ook weer niet.
Ik vind dat je wél trots mag zijn, want ik zie elders veel mensen die door gebrek aan motivatie toch weer gaan roken. Ach, eentje kan geen kwaad, ach, een feestje kan geen kwaad. Er is karakter voor nodig en volharding om hardop te durven zeggen dat dat echt niet meer kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks, het ging me alleen wel makkelijk af dus al te stoer is het niet.
Ik heb bijna 20 jaar heel veel gerookt, en ben toen middels allerlei halfslachtige stoppogingen (alleen blowen en niet meer roken, en daardoor heel veel gaan blowen) een paar jaar op "weekendroken" uitgekomen. Nah, da's het uiteindelijk ook niet.
Maar goed, ik zat de laatste tijd wel op een pakje per week, en dat is toch een stuk makkelijker stopppen dan rokers als jij, die minstens het zevenvoudige rookten. Respect voor de cold turkey!
Welkom thuis. Goeie reis gehad?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef hondjes het volgende:
Ben er weer en heb de hitte voor jullie meegenomen.![]()
Ik vond die afhankelijkheid ook het ergst, niet dat je nou zo nodig móest roken maar stel je toch eens voor dat je niet zou kúnnen roken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nog altijd blij dat ik van die verslaving af ben, scheelt een hoop geld en is stukken beter voor mn lichaam én geest. Misschien waardeer ik dat laatste nog wel het meeste, alleen maar hoeven denken aan 'heb ik mn geld en mn sleutels' ipv ook nog 'heb ik mn sigaretten bij me, waar is mn aansteker, hoeveel sigaretten heb ik nog, moet ik alweer nieuwe kopen, shit, het is al laat waar haal ik ze nu nog vandaan'
Dus dat inderdaad. Alleen dat idee al was genoeg om in de stress te schieten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond die afhankelijkheid ook het ergst, niet dat je nou zo nodig móest roken maar stel je toch eens voor dat je niet zou kúnnen roken.
Hier is het ook nog wel te doen buiten, zolang ik maar bleef lopen dan. Toen mn zoontje op de wipkip wilde zitten en ik daar wat stond te wachten vond ik het alweer minder te doen. Ik wil op zich nog wel ff shoppen, heeft de H&M geen sales? Maar in die hitte is daar geen lol aan, hoogzwanger en met 2 kinderen.quote:Het is hier nog heel lekker buiten, maar dat blijft zeker niet zo. Ik kan niet zeggen dat ik veel zin in de komende twee superhete dagen heb
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Leandra het volgende:
Hondjes welkom terug![]()
Cc gefeliciteerd met de verjaardag van moeders
Maar zo begint het altijd, beequeen. En op een dag onderneem je actie om echt te stoppen, en dan denk je nog 'doe ik dit echt', en dan ben je ineens enorm trots dat je bent gestoptquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef beequeen het volgende:
Cc, feli met je mams.![]()
Ik zit er harD over te denken om ook te stoppen. Voorlopig blijft het nog bij denken.
Ok dan, ik denk nog even verder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Maar zo begint het altijd, beequeen. En op een dag onderneem je actie om echt te stoppen, en dan denk je nog 'doe ik dit echt', en dan ben je ineens enorm trots dat je bent gestopt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef Leandra het volgende:
En dan wordt het rijtje "Geld, sleutels" weer gewoon "Geld, sleutels, sigaretten" wat het in m'n hoofd overigens nog steeds is, niet omdat ik dan werkelijk op zoek ben naar sigaretten maar omdat het gewoon beter klinkt, iedere keer een lettergreep erbij
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het is overal uitverkoop, Marrije. En in die winkels is het vaak wel koel.
Jammer. Toch maar vanmiddag de stad in dan? Altijd nog beter vandaag dan morgen qua temperatuur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Disana, ik had online ook al even gekeken maar zag niks soeps (ook enorm weinig aanbod trouwens).
Nou maar hopen dat het volgende week nog uitverkoop is.... dan kan ik hopelijk wetend wat het wordt de afdeling babykleertjes gaan plunderen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het is overal uitverkoop, Marrije. En in die winkels is het vaak wel koel.
Ja ik weet... maar dat wordt teveel voor in m'n broekzakkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
Ehmm.... er mist nog iets met drie lettergrepen... lunchpakket!
Ik las 'plunderen' en vervolgens 'graaiboek'quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het volgende week nog uitverkoop is.... dan kan ik hopelijk wetend wat het wordt de afdeling babykleertjes gaan plunderen.
Heb het groeiboek van Jr. al opgezocht om te kijken hoe groot hij met hoeveel maanden was, weet ik wat ik voor volgend zomer qua maat kleertjes ik ongeveer nodig heb.
En dan ga ik er gemakshalve maar vanuit dat ik weer een kindje krijg wat boven gemiddeld in de groeicurve zit![]()
Vanaf het moment dat ik in november wist dat ik zwanger was (12 november dus).quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Hoe lang ben jij al gestopt dan Leandra? Ik wist eigenlijk niet eens of je rookte.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'plunderen' en vervolgens 'graaiboek'![]()
Dat babykleertjes kopen is echt enorm leuk, al zeg ik dat slechts als tante. Dat kan niet vroeg en vaak genoeg
Fann rookt weer, Gert en Disana nog steeds niet, Marrije is hoogzwanger en vind het wel heel erg heet buiten, Cc dr moeder is jarig, Hondjes is weer terug uit Spanje en BQ gaat nog een keer douchen omdat ze na het stofzuigen alweer drijft en gaat daarna de tuin in.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teveel tekst om terug te lezen! Dus ik heb geen idee hoe het zit!
FOEI FANN!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fann rookt weer, Gert en Disana nog steeds niet, Marrije is hoogzwanger en vind het wel heel erg heet buiten, Cc dr moeder is jarig, Hondjes is weer terug uit Spanje en BQ gaat nog een keer douchen omdat ze na het stofzuigen alweer drijft en gaat daarna de tuin in.
En Teun gaat per 17 juli vrijwel dagelijks naar de sportschool.
Ja, vind je het gek! Ik ga nog steeds huilen als ik op de foto moet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat was weer een feest hoor, de fotograaf. De kinderen vinden het altijd enig.
Ik hoop dat de ouders blij zijn met een portretfoto van hun kind met behuilde wangen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toen vrij hard voor me gewerkt tijdens Portugal-Noord-Korea.
Je krijgt niet iedere dag 245 euro omdat je voor de grap 7-0 op een formnulier hebt gezet
Ach joh, wat doet dat geld ertoequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook wel "het groene boekje" kunnen zeggen, want destijds was het groeiboek groen, maar volgens mij zou vrijwel niemand dan weten wat ik bedoel, want volgens mij zijn ze niet meer groen
Ja, ik moet wel hè.... ik heb natuurlijk niets meer qua babykleertjes
Maar goed, ik hou van kwaliteit maar ook van zuinig, dus als ik nu al leuks voor volgend zomer kan kopen dan vind ik dat prima, of het "in" en "hip" is boeit me minder dan of ik het leuk vind en kwalitatief een beetje fatsoenlijk is.
Daarbij heb ik vorig jaar al moeten beloven dat ik bij Mexx alleen maar dingen zou kopen die flink in de aanbieding waren, maar als het dan toch uitverkoop is dan kan ik niet wachten daar eindelijk een kijkje te nemen.
Zwanger en nog keel-, hoofd- en oorpijn maar niet meer zo erg als gisteren, dus we doen het vandaag zonder paracetamol.quote:
Voetpomp?? Bij de Action.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Wie weet waar ik een goedkope pomp kan kopen voor m'n rubberboot die van het weekend heel veel vaaruren gaat maken?
Hier hebben we niet eens een plastic-afvalbak. Groen scheiden we ook allang niet meer. Deze gemeente is lui.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar even plasticafval naar de afvalbak brengen. Waarom komen ze dat hier ook niet ophalen, in van die kekke oranje zakken?
Maar daar heb ik al een mailtje aan besteed, naar de gemeente.
Nee een gewone voetpomp. En de action zit niet in Nijmegen centrum. Wel vlak bij m'n huis trouwens, dus ik zou er eind van de middag even langs kunnen gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voetpomp?? Bij de Action.
Elektrisch?? Weet niet, maar een winkel als de vrijbuiter of iedere andere willekeurige kampeerwinkel heeft er vast wel een.
Nah, het doet er wel een beetje toe, het gaat echt niet gebeuren dat mijn kind een outfit van ¤ 100,= aanheeft waar ik ook werkelijk dat bedrag aan uitgegeven heb, zeker niet als het ook nog een keer ondergespuugd wordt of na een uur onder de grasvlekken zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, wat doet dat geld ertoeHet is de anticipatie, het ermee bezig zijn. Dat lijkt me het leukste ervan. Dat kopen is toch ook gewoon een beetje een smoes? Dus ik zou ook veel lekker goedkope maar leuke dingetjes kopen
Beterschap!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwanger en nog keel-, hoofd- en oorpijn maar niet meer zo erg als gisteren, dus we doen het vandaag zonder paracetamol.
Verder nog weinig last van de warmte en ik overweeg straks even naar Ikea te gaan om een mobile te halen die we allebei erg leuk vinden maar wellicht uit het assortiment lijkt te gaan verdwijnen....
En met jou?
Nou ja of de gemeente heeft doorberekend wat de kosten zijn voor eerst gescheiden ophalen en dan laten verwerken of alles tegelijk ophalen en dan laten verwerken. Sommige gemeentes doen het een, de ander zo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier hebben we niet eens een plastic-afvalbak. Groen scheiden we ook allang niet meer. Deze gemeente is lui.
Gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
Kampeerwinkel! Anders bij de action ja!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee een gewone voetpomp. En de action zit niet in Nijmegen centrum. Wel vlak bij m'n huis trouwens, dus ik zou er eind van de middag even langs kunnen gaan.
Ja klopt hoor. Vele jaren geleden kregen we allemaal een klein groen emmertje met een dekseltje, en alnaargelang we een balkon of tuin hadden, een afvalbak op wieltjes. Die konden we dan langs de weg zetten. Dat werkte prima, ik kon ook mijn tuinafval er goed in kwijt. Maar dat bleek dus te duur en idealisme moest wijken voor het kostenplaatje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou ja of de gemeente heeft doorberekend wat de kosten zijn voor eerst gescheiden ophalen en dan laten verwerken of alles tegelijk ophalen en dan laten verwerken. Sommige gemeentes doen het een, de ander zo.
Welkom in de wereld der Kapitalisme!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt hoor. Vele jaren geleden kregen we allemaal een klein groen emmertje met een dekseltje, en alnaargelang we een balkon of tuin hadden, een afvalbak op wieltjes. Die konden we dan langs de weg zetten. Dat werkte prima, ik kon ook mijn tuinafval er goed in kwijt. Maar dat bleek dus te duur en idealisme moest wijken voor het kostenplaatje.
Oh, maar zo bedoel ik het eigenlijk ook juist. En je hebt het over volgend jaar zomer, ik denk niet dat je kindje dan al erg merkbewust isquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het doet er wel een beetje toe, het gaat echt niet gebeuren dat mijn kind een outfit van ¤ 100,= aanheeft waar ik ook werkelijk dat bedrag aan uitgegeven heb, zeker niet als het ook nog een keer ondergespuugd wordt of na een uur onder de grasvlekken zit.
Het moet allemaal wel een beetje leuk blijven, en ik moet geen hap minder hoeven eten omdat het prinsesje in het juiste merk kleding naar school moet.
Wat dat betreft was het met Jr. opgroeiend in zo'n refo-dorp wel heel makkelijk, Jr. is absoluut niet merkbewust, hoewel hij bijvoorbeeld wel weigert om Björn Borg ondergoed te dragen
Hier in Nijmegen hebben we ook bakken waar je als niet-bewoner gewoon je zooi bij bewoners dumpen! Je woont in een tokkie wijk, maar je weet nog niet hoe het werkt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef Laysa het volgende:
Hier in Nijmegen hebben we ''groene '' zakken...alá o,50 eurocent per stuk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen hebben we ook bakken waar je als niet-bewoner gewoon je zooi bij bewoners dumpen! Je woont in een tokkie wijk, maar je weet nog niet hoe het werkt!
Die groene bakken en emmers hebben ze nooit opgehaald, zonde van het geld. Maar het groen uit de tuin kunnen we dus ook nergens meer kwijt tenzij we het met de auto naar een stortplaats brengen of speciaal een vuilruimwagen laten komen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welkom in de wereld der Kapitalisme!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die groene bakken en emmers hebben ze nooit opgehaald, zonde van het geld. Maar het groen uit de tuin kunnen we dus ook nergens meer kwijt tenzij we het met de auto naar een stortplaats brengen of speciaal een vuilruimwagen laten komen.
Nee, ik ga geen boze verhandeling geven over een geschift groot glazen pand op de hoek van de Grote Markt dat miljoenen gaat kosten. Maar ik wil wel opmerken dat we hier dus niet met een rechtse meerderheid in de gemeenteraad zitten
Kan je dan niet verschillende maten van die ''tuutjes'' loskopen bij de Action? Ze verkopen daar werkelijk allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de voetpomp van de Action hier staan. De grijze. Er zit alleen geen groot tuutje bij, zodat hij voor mijn zwembad niet te gebruiken is.
2.79 als ik mij niet vergis.
Jawel hoor, als hij zelf bijlegt wat boven mijn budget voor zijn zonnebril komt is dat geen enkel probleemquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus je kiddo krijgt niet eens een Armani zonnebril, tssssss. Moeders van tegenwoordig.
Nou, als het aan mij ligt wordt het kind sowieso niet merkbewust, echt op sommige plekken is dat werkelijk dramatisch, in Nieuwland (Amersfoort) bijvoorbeeld, zo'n verschrikkelijke vinex-wijk met huizen die grotendeels net te duur zijn om van 1 inkomen te betalen, dus papa en mama moeten simpelweg allebei werken, maar in groep 1 (kleuterschool) op zo'n school met 13 (!!!) kleuterklassen, staan de kinderen elkaar al te keuren op het feit of ze wel of niet het juiste merk schoenen aanhebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoel ik het eigenlijk ook juist. En je hebt het over volgend jaar zomer, ik denk niet dat je kindje dan al erg merkbewust is
Ik dacht altijd dat mn broer ook in de dure merken zou gaan vallen voor mn nichtje...maar gelukkig doen ze dat niet....Al koopt ie wel regelmatig de babygap leeg als hij voor zn werk in Amerika zit...en de speelgoedwinkelsquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, als hij zelf bijlegt wat boven mijn budget voor zijn zonnebril komt is dat geen enkel probleem![]()
Maar ongeacht hoe compleet![]()
![]()
ik bijvoorbeeld een merk als River Woods vind, ben ik zelfs verbijsterd als ik bij de Babypark een truitje in maat 74 van ¤ 89,= zie hangen...
Dat is dan een maat die ze met ongeveer 9 maanden dragen (normale kinderen, die van mij was daar met 9 maanden alweer uitgegroeid) dus er wordt overheen gespuugd, mee over de grond geschoven, keverige appelvingertjes aan afgeveegd; het blijft nog geen halve dag schoon.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan je dan niet verschillende maten van die ''tuutjes'' loskopen bij de Action? Ze verkopen daar werkelijk alles
He...heeeeeeeeequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als het aan mij ligt wordt het kind sowieso niet merkbewust, echt op sommige plekken is dat werkelijk dramatisch, in Nieuwland (Amersfoort) bijvoorbeeld, zo'n verschrikkelijke vinex-wijk met huizen die grotendeels net te duur zijn om van 1 inkomen te betalen, dus papa en mama moeten simpelweg allebei werken, maar in groep 1 (kleuterschool) op zo'n school met 13 (!!!) kleuterklassen, staan de kinderen elkaar al te keuren op het feit of ze wel of niet het juiste merk schoenen aanhebben
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niet op gelet en de axtion is net te ver om daarvoor even terug te fietsen.
Ik heb het even met een klein tuutje geprobeerd en merkte gelijk al dat handmatig pompen niet mijn ding was. Nu heb ik een electrische.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
FOEI FANN!![]()
Gert & Disana: succes en sterkte!![]()
Marrije : Daar heb ik zelfs last van en ik ben niet eens zwanger! Gewoon door puffen! Komst vanzelf goed!
CC: Gefeliciteerd met mams!![]()
Hondjes: Welkom terug!![]()
BQ: Ja van stofzuigen krijg je van die lekkere warme droge lucht binnenDouche-ze!
Teun: Dagelijks? Zou je niet gewoon met wat minder beginnen? Jij liever dan ik! Ik kweek er liever een laagje vet i.p.v. spieren erbij!![]()
Hoest met Leandra zelf?
ow enne edit dan was ik toch al ongeveer 1,5 jaar gestoptquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat is het zo ongeveer wel allemaal
![]()
enne heb effe terug zitten denken, het eerste ''trekkie'' was in Maart geloof ik, bij mijn broertje
en die rookt als een tierelier en die Griek zou me komen halen dus ik ging gewoon aan de wijn
en toen kreeg ik ineen zoooooooo een zin in een sigaret, dus tja, tis toch je broertje dus ikseg... geef mij effe een trekkie....
nah... daar stikte ik dus zowat in, maar toch nog een trekkie nemen, half uurtje later, stak
ie een nieuwe op, ik weer... nog 1 trekkie![]()
en toen nam ik drie fikse halen en toen zei die een beetje pissig, jah... die hoef ik niet meer terug
(want hij was al bijna op) ik neem wel een nieuwe
![]()
dawast begin van het einde![]()
![]()
![]()
maar nu eerst koffie en dan ga ik straks, op de fiets, mijn dekbedovertrek naar de wasserette
brengen, dat ding bind ik wel achterop, maar tis wel errug warm om nu te fietsen , dus daar
moet ik nog effe over nadenken ....
Wees blij dat je in Amsterdam woont....stukken koeler dan bij onsquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat is het zo ongeveer wel allemaal
![]()
enne heb effe terug zitten denken, het eerste ''trekkie'' was in Maart geloof ik, bij mijn broertje
en die rookt als een tierelier en die Griek zou me komen halen dus ik ging gewoon aan de wijn
en toen kreeg ik ineen zoooooooo een zin in een sigaret, dus tja, tis toch je broertje dus ikseg... geef mij effe een trekkie....
nah... daar stikte ik dus zowat in, maar toch nog een trekkie nemen, half uurtje later, stak
ie een nieuwe op, ik weer... nog 1 trekkie![]()
en toen nam ik drie fikse halen en toen zei die een beetje pissig, jah... die hoef ik niet meer terug
(want hij was al bijna op) ik neem wel een nieuwe
![]()
dawast begin van het einde![]()
![]()
![]()
maar nu eerst koffie en dan ga ik straks, op de fiets, mijn dekbedovertrek naar de wasserette
brengen, dat ding bind ik wel achterop, maar tis wel errug warm om nu te fietsen , dus daar
moet ik nog effe over nadenken ....
Sjezus wat jammer dat zoiets niet gewoon kan blijven staanquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Laysa het volgende:
AFgelopen Zaterdag en zondag hadden mensen beneden ons heel gezellig een groot zwembad voor de kinderen neergezet op het gras...met een luifel dr boven....Zelf met een kampeertafel en stoelen daar gaan zitten en echt...het zag dr erg gezellig uit...helaas hebben ze de rest van de week dr niks mee gedaan en nu liggen dr 3!!! zwembadjes door het ''park'' en de luifel ligt kapoet op zn kop dr naast![]()
Kut tokkies.....dat zijn pas echte tokkies
Ja, al even niet gezienquote:
Ja best wel...ik ben nl geen zeikerd maar dit ziet er gewoon niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat jammer dat zoiets niet gewoon kan blijven staan
jah.. 220 x 240 cm past net niet in mijn wasmachine en de komende dagen heb ikquote:
Je bedoelt het dekbed zelf, denk ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef FANN het volgende:
jah.. 220 x 240 cm past net niet in mijn wasmachine en de komende dagen heb ik
hem toch niet nodig.
is dat raar ?dat doe ik ieder jaar eigenlijk ook mijn matrashoes..
Ik vind het echt drie keer niets, maar dat geldt voor alles wat onder "Noord" valt en simpelweg gegapt gebied van Hoogland is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
He...heeeeeeeeeMet de wijk ansich is niks mis...heb dr jaren echt oprecht met plezier gewoond....wat betrefd die ouders....daar moet ik je gelijk in geven....des te leuker waren de pluizen die er dan zo her en der tussen woonden
ow... zei ik dekbedovertrekquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt het dekbed zelf, denk ik?
Mijn dekbed past net in mijn wasmachine. Goed plan. Zo even erin mieteren voordat ik wegga.
Je moet ook voetmatig pompenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niet op gelet en de axtion is net te ver om daarvoor even terug te fietsen.
Ik heb het even met een klein tuutje geprobeerd en merkte gelijk al dat handmatig pompen niet mijn ding was. Nu heb ik een electrische.
is ook ...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond 1x per jaar al wat weinig voor een dekbedovertrek.
Dat geld wat mij betrefd voor heel kattenbroekquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niets, maar dat geld voor alles wat onder "Noord" valt en simpelweg gegapt gebied van Hoogland is.
Kattenbroek, Zielhorst, Nieuwland en Vathorst wat mij betreft allemaal om te janken.
Maar goed, architectonisch schijnen er dan weer "pareltjes" bij te zitten, maar dat ik bijvoorbeeld de ruïnewoningenvind zal wel aan mijn gebrek aan gevoel voor architectuur liggen.
oe... net effe gelezen.. moet ik meteen weer terugdenken aan die brand daar op nieuwjaarsnachtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
Ik noem Kattenbroek en Zielhorst altijd in een adem gewoon Kattenziel
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Oh is er echt brand in Volendam?? Ik dacht dat dat "grote brand daar" op de privésituatie van Anniebab sloeg.
Zou ook al vervelend genoeg zijn overigens, daar niet van.
quote:Zeer grote brand Volendam
VOLENDAM - Aan het Havendijkje in Volendam woedt een zeer grote brand in een bedrijfspand. Alle winkels aan Noordeinde en de haven van Volendam zijn ontruimd vanwege de brand.
De brand zou zijn ontstaan in een souvenirwinkel naast Hotel Spaander. Rond 10.35 uur kwam bij de brandweer de eerste melding binnen, waarna de brandweer met groot materieel is uitgerukt. Vijf minuten later werd de brand opgeschaald naar 'zeer groot'. De brand is overgelagen naar een shoarmazaak en een vishandel.
Andere winkels zijn ontruimd en iedereen wordt op afstand gehouden vanwege explosiegevaar.
Over de oorzaak van de brand en of er slachtoffers zijn gevallen, is nog niets bekend.
quote:Zeer grote brand Zoetermeer
ZOETERMEER - In Zoetermeer woedt een zeer grote brand in een loempiafabriek. De brandweer is met groot materieel uitgerukt.
In het pand ligt frituurvet opgeslagen wat mogelijk in brand staat. Volgens de brandweer is het vuur nog niet onder controle en is het ook naar een ander pand, een bouwbedrijf, overgeslagen. Er wordt geprobeerd omliggende bedrijven te sparen maar het lijkt erop dat nog twee panden vlam hebben gevat. Het gehele blok zou nu in brand staan. De korpsen Zoetermeer, Leidschendam-Voorburg en Delft-Rijswijk proberen erger te voorkomen.
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij de bereiding van loempia's, meldt Stadsomroep Den Haag. Iedereen heeft het pand veilig kunnen verlaten en er zijn geen gewonden gevallen.
Volgens ooggetuigen slaan de vlammen uit het pand. Boven Zoetermeer hangen grote rookwolken en er zijn ook enkele explosies te horen geweest van ontploffende gasflessen.
nouhou... ik ben aan het luisteren maar ik ben wel errug benieuwd nu naar de hintquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
[img]Oja ....en speciaal voor Gert: een mooie hint!!![/img]
En dan wil ik ook even de groetjes doen aan Remco!
![]()
Heb eens gelezen dat MJ zijn zaad volop deponeerde op de zaadbanken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:32 schreef FANN het volgende:
Jeetje ik dacht altijd dat die kindertjes vast niet echt van MJ zouden zijn maar als die jongen
nou toevallig ook de huidziekte vitiligo heeft dan zal dat dus wel echt zijn zoon zijn anders
is het wel heeeeeeel toevallig
http://www.telegraaf.nl/p(...)ziekte___.html?p=2,2
en dat lijkt er toch verdomd veel op...
[ afbeelding ]
ook lullig zeg...
Doei Lays
Gert vroeg zich af of Laysa mn echte naam is...Nee dus...snap je!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nouhou... ik ben aan het luisteren maar ik ben wel errug benieuwd nu naar de hint![]()
Oh it's so funny to be seeing you after so long, girl.
And with the way you look I understand
that you were not impressed.
But I heard you let that little friend of mine
take off your party dress.
I'm not going to get too sentimental
like those other sticky valentines,
'cause I don't know if you are loving some body.
I only know it isn't mine.
Alison, I know this world is killing you.
Oh, Alison, my aim is true.
Well I see you've got a husband now.
Did he leave your pretty fingers lying
in the wedding cake?
You used to hold him right in your hand.
Bet he took all he could take.
Sometimes I wish that I could stop you from talking
when I hear the silly things that you say.
I think somebody better put out the big light,
'cause I can't stand to see you this way.
Alison, I know this world is killing you.
Oh, Alison, my aim is true.
My aim is true.
Owkee douchen
Die gewoon binnen een uur een poot mist en na 2 uur al geen glazen meer in het montuur heeft zitten zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus je kiddo krijgt niet eens een Armani zonnebril, tssssss. Moeders van tegenwoordig.
Shit.... weet iemand waar in Zoetermeer die loempiafabriek ongeveer staat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
In Zoetermeer is het ook erg schijnbaar.
Gaat nog wel meer gebeuren de komende dagen denk, met zukke weer![]()
[..]
quote:
Nou, vooralsnog Volendam en Zoetermeer, daar zou je een redelijk rechte lijn tussen kunnen trekken.... het wordt voor jou alleen gevaarlijk als die lijn oostwaarts opschuift....quote:
Geen idee, moeilijk te vinden... Bij de Gouden Gids komen ze met San Kong Bami Fabriek, maar dat zit in Den Haagquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.... weet iemand waar in Zoetermeer die loempiafabriek ongeveer staat?
Wiltonstraat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.... weet iemand waar in Zoetermeer die loempiafabriek ongeveer staat?
Volgens een youtube van de brand zou het aan de Wiltonstraat zijn, vlakbij het Aquapark....quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, moeilijk te vinden... Bij de Gouden Gids komen ze met San Kong Bami Fabriek, maar dat zit in Den Haag![]()
Er staan op de Telegraaf twee foto's uit de omgeving, mss kun je daar iets mee?
Of juist niet, je weet niet wat er in zo'n rookpluim zit, ik zou met mn zwangere buik juist binnen blijven en alles dichtdoen als ik jou wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens een van de brand zou het aan de Wiltonstraat zijn, vlakbij het Aquapark....
Dat beperkt m'n zorgen
Maar goed, aan de reacties onder die youtube zou het hiervandaan zo ongeveer te zien moeten zijn.... toch maar eens naar buiten gaan dan
Nah, ben je gek, ik zit niet in Zoetermeer..... daar zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of juist niet, je weet niet wat er in zo'n rookpluim zit, ik zou met mn zwangere buik juist binnen blijven en alles dichtdoen als ik jou was
Die Shoarmazaak in Volendam, dat was toch die zaak van die enige Marokkaan in Volendam die volgens Anniebab ook PVV stemde??quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, een shoarmazaak en een loempiafabriek...
Is dat dan een etnische of een voedingszuivering?![]()
Ik krijg er wel trek van iig
Dan ga je naar die in Delft. . .of is dat lood om oud ijzer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ben je gek, ik zit niet in Zoetermeer..... daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Ik denk dat ik maar even naar de Ikea in Utrecht ga.... alhoewel....... dat zou op de terugweg natuurlijk een hoop A12 drama kunnen opleveren
Nee, als ik naar Delft zou gaan dan moet ik langs Zoetermeer, en dus langs de brand en dat wordt sowieso drama op de A12, daarbij.... de grootste reden om niet naar Delft te gaan: zondag waren we in Delft en daar hadden ze dat ding wat we hebben willen niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ga je naar die in Delft. . .of is dat lood om oud ijzer?
Briljantquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
Whehehehe: Dappere agenten wilden Noord-Zuidlijn opblazen
Sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik ruik nu wel een brandlucht trouwens, maar dat ruikt meer naar verbrand hout (open haard) dan naar iets anders.
Loop jij een fikkie te stoken achter ons huis?!quote:
Da's niks nee. Hier is het steenkoud, da's ook niks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is hier op kantoor niet te harden, zo benauwd en warm
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Idem hier. Ik ga maar weer eens buiten een peuk in de schaduw rokenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komt wel goed, schatje...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, dit is zo'n dag waarop ik maar het minste nodig heb om volledig naar 100% chagrijnig door te slaan.![]()
Als het niet zo tyfus heet was had ik mezelf hier opgesloten
Een óproep?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijg ik een oproep voor een operatie, twee weken na de operatie van Laysa!
Nee, ik laat mijn piemel inkorten! Die schuurt nu elke keer met de kop over de tegels!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een óproep?Moet je organen gaan doneren ofzo?
![]()
Serieus, niets ernstigs hoop ik?![]()
Ah ok. Jammer he, dat je bij Ikea niet online kunt shoppen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als ik naar Delft zou gaan dan moet ik langs Zoetermeer, en dus langs de brand en dat wordt sowieso drama op de A12, daarbij.... de grootste reden om niet naar Delft te gaan: zondag waren we in Delft en daar hadden ze dat ding wat we hebben willen niet meer
hoorde vanmorgen op de radio in limburg wordt het wel 37 gr. ben ik blij dat ik niet in limburg woon.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef hondjes het volgende:
Zo, de boodschappen zijn ook weer in huis.
Geen baby-kleding gevonden,![]()
Morgen maar even rustig zoeken.
Het weer is wel lekker, nog niet zo ploertig heet
Morgen komt die hitte toch uit Spanje aan??????????
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn piemel inkorten! Die schuurt nu elke keer met de kop over de tegels!![]()
Nee, gewoon een spatader dicht laten maken. Dat hebben ze geprobeerd met een katheterisatie, maar na een uur falen gaven ze het op en zouden ze het operatief gaan doen. Dat was maanden terug, maar bij mijn vorige oproep had ik net mijn ellenboog gebroken. Nu verschuif ik hem wel weer tot september.
Ach... ik vind het niet echt een straf hoor, ik vermaak me er altijd welquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok. Jammer he, dat je bij Ikea niet online kunt shoppen.
Dat is pas echt warm.pffffffffffffquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen op de radio in limburg wordt het wel 37 gr. ben ik blij dat ik niet in limburg woon.
ja echt he, hier in amsterdam is het wel lekker weer nu, maar moet er niet aan denken dat het hier ook 37 gr wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is pas echt warm.pffffffffffff
In Spanje hadden we 35.5c en dan doe je ook echt niets, ga je ook binnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |