Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwartquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach zwart kleedt sowieso af, dus al zou je klokkenspel ongeveer buitenboord hangen valt het nog altijd mee
Oh jaquote:
Dus jij loopt rond in een roze peniscontourbenadrukkende zwembroek?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwart
de rest roze
Stiekem is het idd. best wel leukig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit heb ik lang niet gehoord
Ik vind het nu leuker dan toen.
Oehquote:
Daarom altijd handdoek bij de hand!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus jij loopt rond in een roze peniscontourbenadrukkende zwembroek?
En dan snel het koude water in als er een zwemhunk voorbij komt, omdat die anders kan zien hoe verliefd je bent?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Daarom altijd handdoek bij de hand!
Ik ben afgewerkt, ik ga naar zuhause toe!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Daarom altijd handdoek bij de hand!
Ik ben afgewerkt, ik ga naar zuhause toe!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwart
de rest roze
Wow, heel lang niet gehoord maar zodra ik de titel zag, zat ie in mijn hoofdquote:
Je hebt je avatar weer!quote:
't Is wel heel repetitief ...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, heel lang niet gehoord maar zodra ik de titel zag, zat ie in mijn hoofdHad ik vroeger een singeltje van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh morgen wordt het 200 gradenSommigen worden al gaar bij 180 graden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Ik heb geen Lidl pizza's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommigen worden al gaar bij 180 graden hoor
Casa di Mama moet zelfs 250 hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommigen worden al gaar bij 180 graden hoor
Lekker gefietst?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Ben ik even wat kalmer.
Wát kalmer dan he.
Ja, nou ja, dat was Stroekie. Dussssss....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie heeft nou eigenlijk gezegd dat het ergens 37 zou worden? Want ik zie het nergens, niet bij KNMI, niet bij Accu weather.
Stroekie, geen idee hoe hij er bij komtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie heeft nou eigenlijk gezegd dat het ergens 37 zou worden? Want ik zie het nergens, niet bij KNMI, niet bij Accu weather.
Ik hoor/lees het ook via andere kanalen, dus ik neem aan dat Stroekie het niet uit zijn grote teen heeft gezogen, hoewel dat iets is waar ik liever niet te lang over nadenk, anders ga ik mij daar een mental image van vormen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat was Stroekie. Dussssss....
Mooooooiquote:
Geweldig wat een lading plaatsvervangende schaamte gehad in de bios toenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutfilm dat Volle Maan.. hilarisch
Alleen Ellen Ten Damme en Chantal Janzen
En Georgina.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutfilm dat Volle Maan.. hilarisch
Alleen Ellen Ten Damme en Chantal Janzen
nu kan ik mijn eigen post weer makkelijker vindenquote:
ga je dat iedere dag doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik er vandaag uit...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
wat een vaart weer vandaag
dan pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef Deceit het volgende:
ja na de vakantie post ik hier de pics
kan ook weer me cam aandoen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik het maar op je oude foto's doen![]()
weathernews op de radio om 1800 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroekie, geen idee hoe hij er bij komt
meestal m'n duimquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het ook via andere kanalen, dus ik neem aan dat Stroekie het niet uit zijn grote teen heeft gezogen, hoewel dat iets is waar ik liever niet te lang over nadenk, anders ga ik mij daar een mental image van vormen.
haha dat is wel dopequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Doe ik al: http://www.dailymugshot.com/authusers/micham
Ieuw... ben je verliefd op em ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik het maar op je oude foto's doen![]()
nou uhquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... ben je verliefd op em ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik zo ieuw?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... ben je verliefd op em ofzo
Yeah, maar als ik toch de hele dag binnen zit, heb ik daar niet altijd zin inquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha dat is wel dope![]()
kvind je haar trouwens nice als je er iets van product in doet ;-)
Bart vindt 's avonds allesquote:
owh.. en ik was nog wel verliefd op bart....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bart vindt 's avonds alles. Zelfs de dingen die ik zeg! En dan ga je ver hoor.
een ritje in de trein en je bent zo over hem heenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
owh.. en ik was nog wel verliefd op bart....
Oh nu vrouwen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwemmers op Eurosport. G_E, kijk je mee?
nou nou zeg, ik doe t nie zo snel met iemand.. wat denk je wel van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een ritje in de trein en je bent zo over hem heen
moet je maar niet doordenkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
nou nou zeg, ik doe t nie zo snel met iemand.. wat denk je wel van me
Tis heerlijk zomer weer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Mike. Wat voor weer is het bij jou? Ook hoogzomer?
Nee, nog niet. Ben je er al aan begonnen? Is het wat?quote:
Das heul nie zo nie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bart vindt 's avonds alles. Zelfs de dingen die ik zeg! En dan ga je ver hoor.
Waarom denk ik dat dan?!quote:
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.quote:
je hebt het maar zwaar met al die feestjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.![]()
Moet ik op het spoor gaan liggen of zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een ritje in de trein en je bent zo over hem heen
half. Dingen die ik écht mee wil nemen, ligt al apart. Voor de rest koop ik het daar wel. Tis niet voorgoed.quote:
omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet ik op het spoor gaan liggen of zo?
Dat lijkt maar zo. Tis meer van "Manuel vertrekt feestjes". (tis natuurlijk weer een excuus voor hen om wat te organiseren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt het maar zwaar met al die feestjes
koop straks direct maar een vensterbank vol geraniums want je gaat hier vereenzamen en verpieterenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.![]()
wanneer komt je terug dan kunnen we je wel opwachten met spandoek en alquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Tis meer van "Manuel vertrekt feestjes". (tis natuurlijk weer een excuus voor hen om wat te organiseren.Ik vind alles best. Maar sommigen doen net alsof ik nooit meer terugkom. aandoenlijk, not!
Wil je het ware antwoord of het lievere antwoord?quote:
mr b levert gewoon een nieuwe schommelquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
half. Dingen die ik écht mee wil nemen, ligt al apart. Voor de rest koop ik het daar wel. Tis niet voorgoed.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koop straks direct maar een vensterbank vol geraniums want je gaat hier vereenzamen en verpieteren
ben je besodermieterd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer komt je terug dan kunnen we je wel opwachten met spandoek en al
nou ja nee liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar het hoeft niet hoor als je echt niet wilt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mr b levert gewoon een nieuwe schommel
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan maker we er wel een suprise party van
in de kelder?quote:
connecties bij de KLM zijn kostbaar hoor ikquote:
quote:
Niet zo heel veel, eigenlijk.quote:
Nee, ik heb houten balken. Dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
plafon is niet sterk genoeg? gewoon ff naar de gamma voor een stalen frame
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had niet eens gedacht dat Nederland zo ver kwam. (WK)
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!quote:
Het lieve!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je het ware antwoord of het lievere antwoord?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
connecties bij de KLM zijn kostbaar hoor ik
is toch al gauw 2 maal 30m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!
SSDD? ben je al aan het schrijven?quote:
homosexuele uil?quote:
kweet het, tis niet echt groot.quote:
Nee, RPG'en.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SSDD? ben je al aan het schrijven?
o, echt waar?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:31 schreef Peter het volgende:
Ik ben er bij om blaren te prikken, dus je geeft maar een gil
Uil is toch het codewoord voor hetero?quote:
dus iedereen mike spotten in het parkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kweet het, tis niet echt groot.maar tis een leuk huisje. Dichtbij het Vondelpark.
60m2 voor een etage is toch gemiddelde zo een beetjequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kweet het, tis niet echt groot.maar tis een leuk huisje. Dichtbij het Vondelpark.
dan doe je een rode roos in je borstzakje ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, echt waar?!![]()
Dat zal moeilijk gaan. Kweet niet eens waar je staat of hoe je eruit ziet. Maar goed, voor alsnog loop ik geen blaren.. *knock wood*
WHAHAHAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
Nee, Mismo, ik weet ECHT niet wie het is(mijn inbox is bijna vol en ik heb geen zin om hem nu uit te ruimen
)
hoe bedoel je? Dat ie, net zoals ik, on the down low ben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uil is toch het codewoord voor hetero?
Mijn eigen, met mijn maatje.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus iedereen mike spotten in het park
Mr.O zit in A'damquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig dat iedereen aan de andere kant van Nederland woont.
kga bij je langskomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig dat iedereen aan de andere kant van Nederland woont.
ja, woningen zijn sowieso kleiner daar. Maar voor mijn uppie kan het er mee door. Tis niet voor altijd...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
60m2 voor een etage is toch gemiddelde zo een beetje
kheb in rotterdam ook zo gewoond,, ongeveer dan ik had 75m2... super grote woonkamer half open keuken en achter grote slaapkamer, precies die woning in de helft zo wel grappig
60m2? Das toch best ruim?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!
je eigen spel? que? explain..quote:
In Nederland woon je in doosjes serieusquote:
Amsterdam is relatief groot..quote:
Ow... ik ben heel content met m'n 60m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
In Nederland woon je in doosjes serieus
Eh... de mensen die je het liefst hebt, krijgen het meest te verduren?quote:
ja, leuk! We gonna hit the town.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kga bij je langskomenzo halverwege de herfst, vlakvoordat nederland écht niet meer te pruimen is qua klimaat :-)
Tis te doen, ja zeker! Ik heb een grote slaapkamer, grote woonkamer en een diepe keuken. (en ik douche me in een kast)quote:
kwas ook niet doodongelukkig in rdam ermee ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... ik ben heel content met m'n 60m2
Ik ben er de tweede helft van oktober. Dan weet je dat vastquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kga bij je langskomenzo halverwege de herfst, vlakvoordat nederland écht niet meer te pruimen is qua klimaat :-)
ligt zeker ook aan de indeling. Is het een studentenwoning of een 'echte' woning?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... ik ben heel content met m'n 60m2
http://www.michameinderts.nl/boeken.php?id=3quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je eigen spel? que? explain..![]()
kan ook aan the hay liggen.
Studentenwoning van 60 m2?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt zeker ook aan de indeling. Is het een studentenwoning of een 'echte' woning?
ah serio, okay dat lijkt me wel dopequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben er de tweede helft van oktober. Dan weet je dat vast
Maakt mij geen reet uit of ik hem tegenkomquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat ie eens zei dat ie daar ook in de buurt zat
Tis een maisonnette. Heb beneden een redelijke woonkamer en een ruime keuken. Boven twee slaapkamers, ruime badkamer en een ruim "dakterras/balkon"quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt zeker ook aan de indeling. Is het een studentenwoning of een 'echte' woning?
zo te lezen zul je genoeg [Homo] tegenkomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit of ik hem tegenkomgrappig toch?
Tis te doen... decadente trutquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis te doen, ja zeker! Ik heb een grote slaapkamer, grote woonkamer en een diepe keuken. (en ik douche me in een kast)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben er de tweede helft van oktober. Dan weet je dat vast
ja geen ideequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kwas ook niet doodongelukkig in rdam ermee ofzo
maar huizenbouw in NL vind ik over het algemeen een beetje raar, oud en nieuw
een vriend van mij is in rdam in een of andere nwe flat gaan wonen....en dan heb je een balkon met glas ervoor
wat heb je daar nou aan
een serre maar dan andersquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een vriend van mij is in rdam in een of andere nwe flat gaan wonen....en dan heb je een balkon met glas ervoor
wat heb je daar nou aan
aaaahhh O.K.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.michameinderts.nl/boeken.php?id=3
Misschien ook gedaan ivm geluidsverlast van de stad?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aan
quote:
Ja en nee. Arthur is zo ontstaan, maar waar ik nu mee bezig ben, heeft niets te maken met Arthur, heel ander verhaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhh O.K.doe je zo je ideeen op?
Dat is meer dan dat ik dat heb.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tis een maisonnette. Heb beneden een redelijke woonkamer en een ruime keuken. Boven twee slaapkamers, ruime badkamer en een ruim "dakterras/balkon"
dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo te lezen zul je genoeg [Homo] tegenkomen
Neej, dat is ook 60m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is meer dan dat ik dat heb.Klinkt goed!
Stel... je tekent een blok van 1 bij 1 meter... en dat doe je keer 60... dan heb je 60m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
Ik heb dus echt geen idee hoeveel 60 m2 is...
o ja, Utrecht!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg morgen de sleutel van mijn 11m2. Dan is jouw postzegel nog een paleis bij mijn hoekje-van-een-postzegel
.
Lulquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stel... je tekent een blok van 1 bij 1 meter... en dat doe je keer 60... dan heb je 60m2
Iets over een goochelaar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja en nee. Arthur is zo ontstaan, maar waar ik nu mee bezig ben, heeft niets te maken met Arthur, heel ander verhaal
Ja, zit in Utrecht op de universiteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, Utrecht!Waarom ging je ook alweer daar heen verhuizen? Dichterbij college?
Niet alle? Ik wil de eerste student nog wel tegenkomen die in de normale verhuur 60m2 heeft...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. niet alle studentenwoningen zijn zo. Ik ken mensen die in Uilenstede wonen (Amstelveen). Een grote kamer and that's it. Dus het is soms ook vaak behelpen.
Bovenop? Is dat nie best fris en zo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zit in Utrecht op de universiteit.
in iedergeval 2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk![]()
Maar vind het toch wel leuk om de persoon te zien.
quote:
aah op die fiets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja en nee. Arthur is zo ontstaan, maar waar ik nu mee bezig ben, heeft niets te maken met Arthur, heel ander verhaal
Nee, op dit moment vampiers en vampierjagers begin 20ste eeuw. En iets over een jongenshoertje dat door een priester gered wordt, maar die ligt even stil nu.quote:
Is een lolbroek niet erg warm met dit weer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bovenop? Is dat nie best fris en zo?
nee johquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien ook gedaan ivm geluidsverlast van de stad?
Nee. Bijna niks van wat wij doen is voor publicatie geschiktquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aah op die fiets.
Krijgen we dat andere verhaal ook nog te lezen?
Hahaha nee lekker luchtigquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een lolbroek niet erg warm met dit weer?
Anyhow, ik ben slapen. Ajuus, liefjens en stomjens.
Tuurlijk, voor je eentje is het toch goed te doen. Ik weet dat het veel duurder is in Nederland. Tering, wat de kosten zijn voor een koophuis tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej, dat is ook 60m2
Jij zult alleen een ruimere woonkamer hebben denk ik...
Maar ben er super happy mee
aangenaamquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet alle? Ik wil de eerste student nog wel tegenkomen die in de normale verhuur 60m2 heeft...
(antikraak zou nog kunnen trouwens)
In Nederland is een open balkon juist verloren leefruimte, daar kun je hooguit een week per jaar zittenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee joh
althans dat lijkt me bijzonder vreemd, je zit alsnog binnen op een balkon... alleen maar verloren leefruimte zo
de hoogste gebouwen hier hebben gewoon open balkons,
maar van wat ik begreep en gezien heb in rdam vooral is alles dicht..dan ka je het openshuiven een beetje hooghuit
is het zelfmoord cijfer soms hoog?
Oow oke...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, op dit moment vampiers en vampierjagers begin 20ste eeuw. En iets over een jongenshoertje dat door een priester gered wordt, maar die ligt even stil nu.
slaapequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een lolbroek niet erg warm met dit weer?
Anyhow, ik ben slapen. Ajuus, liefjens en stomjens.
het heeft toch wel wat, op jezelf gaan wonen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zit in Utrecht op de universiteit.
Ja dat gaat ook totaal de verkeerde kant opquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor je eentje is het toch goed te doen. Ik weet dat het veel duurder is in Nederland. Tering, wat de kosten zijn voor een koophuis tegenwoordig.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke...
nja dan maak ik dat goochelaar verhaal zelf maar een keer af of zo
lol jij bent geniaal, dat is het!quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Nederland is een open balkon juist verloren leefruimte, daar kun je hooguit een week per jaar zittenAls er glas in zit, kun je er het hele jaar zitten.
Naja de enkeling die dat wel heeft is bijna uniek...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aangenaamen het was geen antikraak
Hahahaha ja ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je ervan zou makenIk wil het uiteindelijk wel afmaken, maar ik heb nu gewoon niet de geschikte tools om een kinderverhaal te schrijven. Na Arthur is eerst Trysten weer aan de beurt.
Kom kom, niet overdrijven.quote:
ja i supposequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja de enkeling die dat wel heeft is bijna uniek...
dan doe je het tochquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik ook
Hoewel het me zooo geweldig lijkt om kinderboeken te schrijven
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee joh
althans dat lijkt me bijzonder vreemd, je zit alsnog binnen op een balkon... alleen maar verloren leefruimte zo
de hoogste gebouwen hier hebben gewoon open balkons,
maar van wat ik begreep en gezien heb in rdam vooral is alles dicht..dan ka je het openshuiven een beetje hooghuit
is het zelfmoord cijfer soms hoog?
Ja ook dat is tegenwoordig bijna een uitstervend ras... studenten die zich blauw werken...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja i suppose
betaalde me blauw ook vooral, leve studifinanciering ( en werken door mn tanden heen)
Het is ook ZOOOO moeilijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik ook
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan johquote:
hoezo dat? te ranzig?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Bijna niks van wat wij doen is voor publicatie geschikt
ow ja nou met al die dingen die je nu noemt heb ik dus minder problemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook ZOOOO moeilijkVoor volwassenen is makkelijker. Het is erg lastig om de juiste toon te treffen en niet om je knieen te gaan zitten. En leuke personages maken als je zelf niet van kinderen houdt is ook lastig
achja als je niet probeertquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan joh
Schrappen kan altijd nog, toch? Als je een leuk verhaal weet, kun je het altijd proberen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ja nou met al die dingen die je nu noemt heb ik dus minder problemen
ik ben eerder dat ik te uitgebreid wil... Heb in het 1e jaar een prentenboek gemaakt voor een opdracht; verhaal samenstellen, prenten maken, layout bepalen. Geweldig
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in!quote:
Ik werkte ook veel tijden mijn studies. Studiefinan. was echt een schijntje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ook dat is tegenwoordig bijna een uitstervend ras... studenten die zich blauw werken...
Ik ga er binnenkort maar eens poging aan wagen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schrappen kan altijd nog, toch? Als je een leuk verhaal weet, kun je het altijd proberen.
quote:
Gewoon proberen, toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik ook
Zal ik je even helpenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in!
En als ik maar eenmaal een begin heb gaat het ook een stuk makkelijker... Maar dat begin...
zoquote:Er was eens...
Nja veel te veel... ook van ouders...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik werkte ook veel tijden mijn studies. Studiefinan. was echt een schijntje.![]()
ik weet niet wat ze tegenwoordig krijgen...
Ik kom niet in het keldertje dus dat weet ik niet. Maar neequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zet je het in KPD
of is het Keldertje materiaal?
Eh... met een begin bedoel ik de eerste alineaquote:
hell no, hier!quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zet je het in KPD
of is het Keldertje materiaal?
Ongetwijfeld, maar nee, toch maar nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
you know, daar is ook een markt voor, hoor.
Het begin moet je sowieso pas op het einde schrijven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... met een begin bedoel ik de eerste alinea
Dat ik zeg maar ook echt een keuze heb gemaakt waar het over moet gaan
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... met een begin bedoel ik de eerste alinea
Dat ik zeg maar ook echt een keuze heb gemaakt waar het over moet gaan
Echt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het begin moet je sowieso pas op het einde schrijven.
Nou ja, je MOET niks natuurlijk, maar dat gebeurt vrij vaak. Geen zin wordt zo vaak herschreven als de eerste.quote:
Ow tja... herschrijven is natuurlijk nog niet zo ergquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, je MOET niks natuurlijk, maar dat gebeurt vrij vaak. Geen zin wordt zo vaak herschreven als de eerste.
Het eerste hoofdstuk van Dubbel Leven heb ik pas geschreven toen alles af was.
gewoon doen wat je zelf het best lijktquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow tja... herschrijven is natuurlijk nog niet zo erg
Naja ik zie welMisschien zet ik mijn prentenboek opzet wel door naar een "heel boek"
ja eerste 4 afl. al gezien.. aja alle tot nu toe dus.. tis greatquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ben je er al aan begonnen? Is het wat?
slaapsequote:Op donderdag 1 juli 2010 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga ook slapen... slaap lekker allemaal
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb maar een korte broek aan gedaan vandaag. Volgens mij gaat het stik benauwd worden
Succes vandaag Erikquote:
Ik mag het vast wel, maar ik vind het niet business-likequote:Op donderdag 1 juli 2010 08:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag niet in korte broek werken....
Die staat zo hoog dat ik verkouden ben. Lang leven collega's in de overgang!quote:gelukkig wel klimaatbeheersing hier
[mike]Zit er een hot bitch bij?[/mike]quote:En ik moet 4 nieuwe collega's trainen
Dat hoor je straks welquote:
M'n leidinggevende zit ook in korte broek op kantoor, dus mag ik het ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag niet in korte broek werken.... gelukkig wel klimaatbeheersing hier
En ik moet 4 nieuwe collega's trainen
ik hoop voor je dat het allemaal geod gaat vandaag, want het is er niet het weer voor om je druk te moeten makenquote:
Ach, niet business-like, maal ik niet om. Daarbij, ik ben ITer, wij mogen casual kleding aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag het vast wel, maar ik vind het niet business-like
[..]
Die staat zo hoog dat ik verkouden ben. Lang leven collega's in de overgang!
[..]
[mike]Zit er een hot bitch bij?[/mike]
ik ben heel de week al in capri gehuldquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb maar een korte broek aan gedaan vandaag. Volgens mij gaat het stik benauwd worden
Ik zei ook niet dat jij het niet mocht hequote:Op donderdag 1 juli 2010 08:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n leidinggevende zit ook in korte broek op kantoor, dus mag ik het ook
een korte broek is bij mij met pijpen tot boven de knie, dat vind ik dan weer net iets te voor op kantoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n leidinggevende zit ook in korte broek op kantoor, dus mag ik het ook
Ik vraag gelukkig altijd gelijk naaktfoto's op van nieuwe collega'squote:Op donderdag 1 juli 2010 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden
Ik dacht ik verklaar even waarom ìk het wel magquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij het niet mocht he
je selecteert vooraf gewoon de mensen die je gaat trainenquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag gelukkig altijd gelijk naaktfoto's op van nieuwe collega's
Nee, tot over de knieënquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een korte broek is bij mij met pijpen tot boven de knie, dat vind ik dan weer net iets te voor op kantoor
Zou Utrecht al zo ver naar het noorden toe zijn dat het daar merkbaar kouder is dan hier ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Je zou met dit weer verhuizen.
En dan ook no eens weg uit Brabant.
Hier aan de kust is het heerlijk weer vandaagquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat is dan in mijn ogen geen korte broek maar een capri . 3/4 of 7/8 broek en dan kan best op kantoor !!!quote:
Die ene dag dat het in Rotterdam aangenamer is dan in Brabant is je van harte gegund hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:33 schreef Vlarp het volgende:
In Rotterdam wordt het morgen 'maar' 31 graden, in Leiden zelfs 25. O ja, met een briesje vanaf zee uiteraard
Nou ja, vandaag de sleutel, morgen en overmorgen verhuizen.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat Rotterdam eigenlijk veel toffer is dan Den Boschquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ene dag dat het in Rotterdam aangenamer is dan in Brabant is je van harte gegund hoor
Euh.... ja....quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Rotterdam eigenlijk veel toffer is dan Den Bosch
Ja wie regelt er dat als een soort van laatste groet ons stoere roodwit geblokte vlag op het provinciehuis half stok gaat ?quote:
Ja het zuiden is altijd warmer/heter/geiler, da's toch algemeen bekend?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:33 schreef Vlarp het volgende:
In Rotterdam wordt het morgen 'maar' 31 graden, in Leiden zelfs 25. O ja, met een briesje vanaf zee uiteraard
Ja. Vaarwel Brabander, hello arrogante bovenderivierderquote:
Spannendquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag de sleutel, morgen en overmorgen verhuizen.
Veel plezier met je 10 m2.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag de sleutel, morgen en overmorgen verhuizen.
En toch, TOCH denk ik dta het op kamers wonen een ervaring is die ik had moeten meemaken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Veel plezier met je 10 m2.
Absoluut. Hoewel, mijn Grote Liefde was ook thuis blijven wonen, maar die woonde dan ook in het centrum van Amsterdam. Beetje raar om dan op kamers te gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch, TOCH denk ik dta het op kamers wonen een ervaring is die ik had moeten meemaken.
Ja ik ging in Eindhoven studeren. Dat half uurtje metd e bus was geen ramp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Absoluut. Hoewel, mijn Grote Liefde was ook thuis blijven wonen, maar die woonde dan ook in het centrum van Amsterdam. Beetje raar om dan op kamers te gaan.
kan nog steeds, ik denk dat als ik naar Amsterdam verhuis die ervaring weer ruimschoots kan opdoenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ging in Eindhoven studeren. Dat half uurtje metd e bus was geen ramp.
En daarna kon voor Tilburg die 20 min extra met de trein er ook wel bij voor 1,5 jaar.
Mijn afstudeerstage daarna was weer IN mijn geboortedorp, dus dat was alleen maar handig, thuiswonen.
En toch!Gemiste ervaring denk ik wel eens.
Waarom zou ik dat nu in godesnaam nog willen, als volwassen vent op 10m2 tussen studenten gaan zitten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan nog steeds, ik denk dat als ik naar Amsterdam verhuis die ervaring weer ruimschoots kan opdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |