Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwartquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach zwart kleedt sowieso af, dus al zou je klokkenspel ongeveer buitenboord hangen valt het nog altijd mee
Oh jaquote:
Dus jij loopt rond in een roze peniscontourbenadrukkende zwembroek?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwart
de rest roze
Stiekem is het idd. best wel leukig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit heb ik lang niet gehoord
Ik vind het nu leuker dan toen.
Oehquote:
Daarom altijd handdoek bij de hand!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus jij loopt rond in een roze peniscontourbenadrukkende zwembroek?
En dan snel het koude water in als er een zwemhunk voorbij komt, omdat die anders kan zien hoe verliefd je bent?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Daarom altijd handdoek bij de hand!
Ik ben afgewerkt, ik ga naar zuhause toe!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Daarom altijd handdoek bij de hand!
Ik ben afgewerkt, ik ga naar zuhause toe!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk is alleen de rand en de ritssluiting zwart
de rest roze
Wow, heel lang niet gehoord maar zodra ik de titel zag, zat ie in mijn hoofdquote:
Je hebt je avatar weer!quote:
't Is wel heel repetitief ...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, heel lang niet gehoord maar zodra ik de titel zag, zat ie in mijn hoofdHad ik vroeger een singeltje van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh morgen wordt het 200 gradenSommigen worden al gaar bij 180 graden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Ik heb geen Lidl pizza's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommigen worden al gaar bij 180 graden hoor
Casa di Mama moet zelfs 250 hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommigen worden al gaar bij 180 graden hoor
Lekker gefietst?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Ben ik even wat kalmer.
Wát kalmer dan he.
Ja, nou ja, dat was Stroekie. Dussssss....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie heeft nou eigenlijk gezegd dat het ergens 37 zou worden? Want ik zie het nergens, niet bij KNMI, niet bij Accu weather.
Stroekie, geen idee hoe hij er bij komtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie heeft nou eigenlijk gezegd dat het ergens 37 zou worden? Want ik zie het nergens, niet bij KNMI, niet bij Accu weather.
Ik hoor/lees het ook via andere kanalen, dus ik neem aan dat Stroekie het niet uit zijn grote teen heeft gezogen, hoewel dat iets is waar ik liever niet te lang over nadenk, anders ga ik mij daar een mental image van vormen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat was Stroekie. Dussssss....
Mooooooiquote:
Geweldig wat een lading plaatsvervangende schaamte gehad in de bios toenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutfilm dat Volle Maan.. hilarisch
Alleen Ellen Ten Damme en Chantal Janzen
En Georgina.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutfilm dat Volle Maan.. hilarisch
Alleen Ellen Ten Damme en Chantal Janzen
nu kan ik mijn eigen post weer makkelijker vindenquote:
ga je dat iedere dag doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik er vandaag uit...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
wat een vaart weer vandaag
dan pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef Deceit het volgende:
ja na de vakantie post ik hier de pics
kan ook weer me cam aandoen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik het maar op je oude foto's doen![]()
weathernews op de radio om 1800 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroekie, geen idee hoe hij er bij komt
meestal m'n duimquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het ook via andere kanalen, dus ik neem aan dat Stroekie het niet uit zijn grote teen heeft gezogen, hoewel dat iets is waar ik liever niet te lang over nadenk, anders ga ik mij daar een mental image van vormen.
haha dat is wel dopequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Doe ik al: http://www.dailymugshot.com/authusers/micham
Ieuw... ben je verliefd op em ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik het maar op je oude foto's doen![]()
nou uhquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... ben je verliefd op em ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik zo ieuw?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... ben je verliefd op em ofzo
Yeah, maar als ik toch de hele dag binnen zit, heb ik daar niet altijd zin inquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha dat is wel dope![]()
kvind je haar trouwens nice als je er iets van product in doet ;-)
Bart vindt 's avonds allesquote:
owh.. en ik was nog wel verliefd op bart....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bart vindt 's avonds alles. Zelfs de dingen die ik zeg! En dan ga je ver hoor.
een ritje in de trein en je bent zo over hem heenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
owh.. en ik was nog wel verliefd op bart....
Oh nu vrouwen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwemmers op Eurosport. G_E, kijk je mee?
nou nou zeg, ik doe t nie zo snel met iemand.. wat denk je wel van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een ritje in de trein en je bent zo over hem heen
moet je maar niet doordenkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
nou nou zeg, ik doe t nie zo snel met iemand.. wat denk je wel van me
Tis heerlijk zomer weer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Mike. Wat voor weer is het bij jou? Ook hoogzomer?
Nee, nog niet. Ben je er al aan begonnen? Is het wat?quote:
Das heul nie zo nie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bart vindt 's avonds alles. Zelfs de dingen die ik zeg! En dan ga je ver hoor.
Waarom denk ik dat dan?!quote:
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.quote:
je hebt het maar zwaar met al die feestjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.![]()
Moet ik op het spoor gaan liggen of zo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een ritje in de trein en je bent zo over hem heen
half. Dingen die ik écht mee wil nemen, ligt al apart. Voor de rest koop ik het daar wel. Tis niet voorgoed.quote:
omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet ik op het spoor gaan liggen of zo?
Dat lijkt maar zo. Tis meer van "Manuel vertrekt feestjes". (tis natuurlijk weer een excuus voor hen om wat te organiseren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt het maar zwaar met al die feestjes
koop straks direct maar een vensterbank vol geraniums want je gaat hier vereenzamen en verpieterenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, druk. regelen and shit. En ook de nodig feestjes. En natuurlijk iedereen die beloftes doen dat ze langskomen, maar we weten allebei dat dat bullshit is.![]()
wanneer komt je terug dan kunnen we je wel opwachten met spandoek en alquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Tis meer van "Manuel vertrekt feestjes". (tis natuurlijk weer een excuus voor hen om wat te organiseren.Ik vind alles best. Maar sommigen doen net alsof ik nooit meer terugkom. aandoenlijk, not!
Wil je het ware antwoord of het lievere antwoord?quote:
mr b levert gewoon een nieuwe schommelquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
half. Dingen die ik écht mee wil nemen, ligt al apart. Voor de rest koop ik het daar wel. Tis niet voorgoed.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koop straks direct maar een vensterbank vol geraniums want je gaat hier vereenzamen en verpieteren
ben je besodermieterd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer komt je terug dan kunnen we je wel opwachten met spandoek en al
nou ja nee liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar het hoeft niet hoor als je echt niet wilt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mr b levert gewoon een nieuwe schommel
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan maker we er wel een suprise party van
in de kelder?quote:
connecties bij de KLM zijn kostbaar hoor ikquote:
quote:
Niet zo heel veel, eigenlijk.quote:
Nee, ik heb houten balken. Dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
plafon is niet sterk genoeg? gewoon ff naar de gamma voor een stalen frame
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had niet eens gedacht dat Nederland zo ver kwam. (WK)
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!quote:
Het lieve!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je het ware antwoord of het lievere antwoord?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
connecties bij de KLM zijn kostbaar hoor ik
is toch al gauw 2 maal 30m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!
SSDD? ben je al aan het schrijven?quote:
homosexuele uil?quote:
kweet het, tis niet echt groot.quote:
Nee, RPG'en.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SSDD? ben je al aan het schrijven?
o, echt waar?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:31 schreef Peter het volgende:
Ik ben er bij om blaren te prikken, dus je geeft maar een gil
Uil is toch het codewoord voor hetero?quote:
dus iedereen mike spotten in het parkquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kweet het, tis niet echt groot.maar tis een leuk huisje. Dichtbij het Vondelpark.
60m2 voor een etage is toch gemiddelde zo een beetjequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kweet het, tis niet echt groot.maar tis een leuk huisje. Dichtbij het Vondelpark.
dan doe je een rode roos in je borstzakje ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, echt waar?!![]()
Dat zal moeilijk gaan. Kweet niet eens waar je staat of hoe je eruit ziet. Maar goed, voor alsnog loop ik geen blaren.. *knock wood*
WHAHAHAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
Nee, Mismo, ik weet ECHT niet wie het is(mijn inbox is bijna vol en ik heb geen zin om hem nu uit te ruimen
)
hoe bedoel je? Dat ie, net zoals ik, on the down low ben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uil is toch het codewoord voor hetero?
Mijn eigen, met mijn maatje.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus iedereen mike spotten in het park
Mr.O zit in A'damquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig dat iedereen aan de andere kant van Nederland woont.
kga bij je langskomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig dat iedereen aan de andere kant van Nederland woont.
ja, woningen zijn sowieso kleiner daar. Maar voor mijn uppie kan het er mee door. Tis niet voor altijd...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
60m2 voor een etage is toch gemiddelde zo een beetje
kheb in rotterdam ook zo gewoond,, ongeveer dan ik had 75m2... super grote woonkamer half open keuken en achter grote slaapkamer, precies die woning in de helft zo wel grappig
60m2? Das toch best ruim?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een etage. Een postzegel. 60m2. Maar voor 1 persoon goed genoeg!
je eigen spel? que? explain..quote:
In Nederland woon je in doosjes serieusquote:
Amsterdam is relatief groot..quote:
Ow... ik ben heel content met m'n 60m2quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
In Nederland woon je in doosjes serieus
Eh... de mensen die je het liefst hebt, krijgen het meest te verduren?quote:
ja, leuk! We gonna hit the town.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kga bij je langskomenzo halverwege de herfst, vlakvoordat nederland écht niet meer te pruimen is qua klimaat :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |