http://www.mycom.nl/Produ(...)rage%20Casing/248946quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Zijn er hier ook Fok!kers die weten waar ik een niet zo dure imagebank kan kopen voor maandag?In Drenthe het liefst
Watje...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
Ik vond het nog te koud om de zee in te gaandurfde tot mijn knieen het water in
brrrrr
ideaal? Boven de 35 functioneer ik totaal niet meer (maag doet niks meer), boven de 30 gaat het al moeizaam. Geef mij maar een stuk frisser. Zo 10-15 graden is een ideaal weertje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vind 30-35 ideaal hoor, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Ik ga toch voor de 20 - 25. Niet meer dan 25 gr.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ideaal? Boven de 35 functioneer ik totaal niet meer (maag doet niks meer), boven de 30 gaat het al moeizaam. Geef mij maar een stuk frisser. Zo 10-15 graden is een ideaal weertje.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef kres het volgende:
Oei..
Bij die laatste actie is volgens mij een camera gesneuveld dat achter de doel stond
Tsja, ik hou niet van kou.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef ultra_ivo het volgende:
ideaal? Boven de 35 functioneer ik totaal niet meer (maag doet niks meer), boven de 30 gaat het al moeizaam. Geef mij maar een stuk frisser. Zo 10-15 graden is een ideaal weertje.
Het is een gruwelijk tenenkrommend gezicht..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Viel me bij een eerdere wedstrijd ook al op... Toch niet zo'n vrolijk gezicht, om al die 1D's, rode ringetjes, zonnekappen en overige onderdelen in het rond te zien vliegen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef kres het volgende:
[..]
Het is een gruwelijk tenenkrommend gezicht..
Of als je thuis ben en binnen 32 gr is..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef Ladysin het volgende:
ik ben t met Omniej eens hoor! lekker zo. ik ga er zeker niet om klagen want dit is wat ik wou toen de winter er was.. ik haat winter/ijs/sneeuw/hagel en alles wat koud is. maargoed.. ik hoef dan ook niks te doen verder en kan me wel voorstellen dat t niet lekker is als je ergens binnen hard moet werken zonder airco etc.
ach, heb de deur en raam open ventilator aan , niks aan t handjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef kres het volgende:
[..]
Of als je thuis ben en binnen 32 gr is..![]()
Maar ja we moeten wat te zeiken hebben natuurlijk..![]()
t gaat verrassend goed ineensquote:
Ik heb het echt altijd koudquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:40 schreef kres het volgende:
[..]
Watje...![]()
Ik had het gedaan..
Denk dat de strand ook behoorlijk leeg is gelopen .. ? !![]()
Dat laatste zeker. Ik werk deze week in een beveiligde ruimte waar geen raam open kaan en maar 1 deur is. (en geen airco)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef Ladysin het volgende:
ik ben t met Omniej eens hoor! lekker zo. ik ga er zeker niet om klagen want dit is wat ik wou toen de winter er was.. ik haat winter/ijs/sneeuw/hagel en alles wat koud is. maargoed.. ik hoef dan ook niks te doen verder en kan me wel voorstellen dat t niet lekker is als je ergens binnen hard moet werken zonder airco etc.
bah das niet lekker neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Ik werk deze week in een beveiligde ruimte waar geen raam open kaan en maar 1 deur is. (en geen airco)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Omniej het volgende:
Fuuuuck wat een zenuwslopende wedstrijd was dit zeg.
Nou hier in Amersfoort heb ik net binnen 10 min al drie politie auto's voorbij zien komen. Niet stilletjes maar met alles er op en aan..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
understatement of the year.
Denk dat de ziekenhuizen het druk hebben nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |