Ze kan wel lekker (en héél expirimenteel!) kokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrijf me vast in voor de CUL-meet van Isa
welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
tickets verkauft toch een marliesje qua bedrag
Leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Ik heb vandaag nog een leuk jurkje gekocht, even een fotootje van de website geplukt.![]()
met een Aure erin is die vast nog leuker!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Ik heb vandaag nog een leuk jurkje gekocht, even een fotootje van de website geplukt.![]()
Tennis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie na het eten gedaan.
Geen voetbal. Wat moet ik nou met m'n avond.
Dan issie ook leuk jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een Aure erin is die vast nog leuker!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie na het eten gedaan.
Geen voetbal. Wat moet ik nou met m'n avond.
Wij moeten ook de hele vakantie weer bij de wereldontvanger naar de ontknoping luisterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig begint dit weekend de tour weerDat vind ik altijd erg leuk! Mooie beelden van waar ze fietsen en 's avonds best een gezellig sportprogramma
Veeeel leuker dan het voetbal en ik krijg er altijd een enorm zomergevoel van
Nou dat hoeft van mij nou ook weer niet, Thijs zoekt het dan wel ff op internet (mobiel) op. Maar de eerste 3 weken ben ik gewoon lekker thuis (al moet ik komende week dus nog wel werken..) en kan ik het gewoon aanzetten als ik er benquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij moeten ook de hele vakantie weer bij de wereldontvanger naar de ontknoping luisteren
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ging jij ook niet nog een keer een of andere boerderij-expeditie organiseren?
Ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Eérst die andere twee avonturen afronden.
Maar in het najaar misschien ja. Lijkt me leuk!
Mooi!quote:
Komt vanzelf!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi!
Volgens mmij was er aardig wat belangstelling destijds, dus het zou moeten lukken om een man of tien bij elkaar te krijgen.
Maar ik moet er wel echt even voor gaan zitten, láter!
Alleen komende week nog werken sun? Als in volgende week?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat hoeft van mij nou ook weer niet, Thijs zoekt het dan wel ff op internet (mobiel) op. Maar de eerste 3 weken ben ik gewoon lekker thuis (al moet ik komende week dus nog wel werken..) en kan ik het gewoon aanzetten als ik er ben![]()
Jup. Rampenweken zijn dit. Kinderen worden vervelend, er is niet echt meer wat te doen, niet alle kinderen kunnen 'zichzelf vermaken' met een simpel werkboekje en dan is het ook nog eens bokheet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen komende week nog werken sun? Als in volgende week?
Hier ook de belangrijkste klussen klaar. Pffffjoew. Nu nog wat zaken voor de VU op poten zetten en mijn eliteklasje laten weten dat ze zijn gekozen en dan ik het klaaaaaaaaar! Ha!
Tropenrooster!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Vroeger had je soms wel eens ijsvrij als het heel erg vroor en en natuurijs lag.
Bestaat er niet ook zoiets als zonnevrij voor wanneer de temperatuur boven de 30 graden komt?
Tropenrooster: 7 uur of half 8 beginnen en dan om 1 uur klaar zijn of zo. Maar dat mogen wij niet. En ijsvrij hebben we ook nog nooit gehad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Vroeger had je soms wel eens ijsvrij als het heel erg vroor en en natuurijs lag.
Bestaat er niet ook zoiets als zonnevrij voor wanneer de temperatuur boven de 30 graden komt?
Zou wel moeten, kinderen in een lokaal waar het >35 graden is lijkt me niet verantwoord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook niet. Arbodienst of schoolinspectie eens bellen hoe die er tegenover staan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Zou wel moeten, kinderen in een lokaal waar het >35 graden is lijkt me niet verantwoord.
Tja.. wat schieten we er mee op? Inspectie is noga op de uren en de gemeente is verantwoordelijk voor het gebouw maar aangezien dat 30 jaar oud is, is het eigenlijk afgeschreven. Gaat dus niets veranderen iig vrees ik..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Arbodienst of schoolinspectie eens bellen hoe die er tegenover staan?
Nja, daar heb je dus geen ruk aanquote:Maatregelen tegen de warmte op de basisschool
Als de temperatuur boven de dertig graden komt, moet de basisschool maatregelen nemen om de belasting voor de leerlingen en leraren zo laag mogelijk te houden. Denk hierbij aan het invoeren van een tropenrooster met kortere lesuren of lesdagen, zo kort mogelijk aaneengesloten werken, pauzeren in koele ruimtes, extra ventilatie en veel drinken. De school stelt de maatregelen op met instemming van de medezeggenschapsraad (mr).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ineens gebombardeerd tot meetingorganisatie?Ik wilde 'iets leuks doen' samen met wat andere mensen waaronder Laydina haha. En Sarabi komt ook!
Ik zal vannacht eens kijken
Minimeets lijkt mij ook fijner hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog![]()
Dus als iemand in mijn plaats wil dan wacht ik wel rustig af, jullie zitten hier al langer
Neem ik opquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Ik ga docu op Ned2 kijken: Kill the referee.
Over de scheidsrechters.
Ben ik ineens gebombardeerd tot meetingorganisatie?Ik wilde 'iets leuks doen' samen met wat andere mensen waaronder Laydina haha. En Sarabi komt ook!
Ik zal vannacht eens kijken
is 10-15 pers massa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog![]()
Nopequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:
P lijken je schoenen op een natte drol in het maanlicht
Dat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een Aure erin is die vast nog leuker!
Dan gaan we toch samen meeten en laten we de rest thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Dan gaan we toch samen meeten en laten we de rest thuis![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Kom je mij een paar daagjes helpen??
Uhm, nou. Morgen moet ik het zand in de tuin maken, want dat ligt midden op de oprit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kom je mij een paar daagjes helpen??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je dieweglaat dan ben ik daar echt wel voor in
Of een klas met 30 verhitte blagen bezig houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort 'meets' zijn ook altijd leukMensen helpen verhuizen, schilderen etc
Zo jammer ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uhm, nou. Morgen moet ik het zand in de tuin maken, want dat ligt midden op de oprit.
Vrijdagochtend moet ik werken.
Zaterdagochtend moet ik werken.
Zondag ben ik vrij.
Maandag moet ik werken.
Dinsdagmiddag moet ik werken.
Woensdagmiddag moet ik werken.
Die donderdag ben ik vrij, maar moeten we maar eens campingspullen verzamelen.
Vrijdagochtend werken, zaterdagochtend werken, zondag vrij.
Maandag werken, dinsdag inpakken, woensdag: op vakantie!!
Dus dat zou wel eens lastig kunnen worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Of een klas met 30 verhitte blagen bezig houden![]()
2 supersoakers en je hebt geen last meer van zequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet hoef te werkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort 'meets' zijn ook altijd leukMensen helpen verhuizen, schilderen etc
Ik kan vanalles met computers als ze werken, maar als ze er mee ophoudenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer ditKan ik ook geen IT-er van je maken. Die kan ik nu ook wel gebruiken eigenlijk
Mijn werk is heel simpelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan vanalles met computers als ze werken, maar als ze er mee ophouden
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet hoef te werkenen dat ze lekker op schoolreisje zijn
krijg jij nooit van die briefjes in de bus van die mediums enzo... voor het antwoord op al je vragen... bel ze altijd als we er niet uitkomen met incidentenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer ditKan ik ook geen IT-er van je maken. Die kan ik nu ook wel gebruiken eigenlijk
En wat moeten ze dan tekenen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..
Dat is wel een goede oplossingquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm... Iets was ze om zich heen zien of zo? Kan wel weer eens een les 'structuren' doen. Dus bomen/struiken ogen anders dan bakstenen en zo.. Ik verzin wel wat. Ergens lekker onder een boom..quote:
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aubquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn werk is heel simpelJe hoeft alleen op Next te klikken
en de nieuwelingen moeten altijd koffie halen voor de hele afdeling
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren ook toen ik op de lagere school zat. Plots met hitte tekenles buiten of wandelingen naar een meertje omdat we ineens waterbeestjes moesten bestuderen.
Dames in bikiniquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm... Iets was ze om zich heen zien of zo? Kan wel weer eens een les 'structuren' doen. Dus bomen/struiken ogen anders dan bakstenen en zo.. Ik verzin wel wat. Ergens lekker onder een boom..
Ja, maar wij trappen daar niet inquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aub
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames in bikini![]()
Past uitstekend bij het weer
Maak je er gelijk een combi van met biologie
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames in bikini![]()
Past uitstekend bij het weer
Maak je er gelijk een combi van met biologie
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aub
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.
Zwart suiker svp.
Dan al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8
Is zomaar een optie iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?
dan schud ik je de hand...aangenaam kennis te maken, laat nooit dingen onaf achter... en zelfs al zit ik op de volgende klus dan mogen ze me nog bellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.
Zwart suiker svp.
Amen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!![]()
(oh niet specifiek naar jou bedoeld hoor Mans, jullie zijn met meer)
Volgens mij zijn ze dan te laat op de school waar ik werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8
quote:
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan al?Bij ons wathet nog 2e klas HAVO
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis, heerlijk gezwommen. dit keer ook buiten *brrrr*. daarna binnen met bommetje in het warme water![]()
de instructrice vroeg of we deze week iets oranjes aan konden trekken dus ik kom aan met mn megabril, waarbij 1 glas al groter is dan mn hele hoofd.. ben ik de enige haha
maar wel leuke les gehad![]()
en jammer Isa dat ik niet mee mag doen met de meet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!![]()
(oh niet specifiek naar jou bedoeld hoor Mans, jullie zijn met meer)
Hehehe oh die gesprekken gaan hier ook hoor in groep 6quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dan te laat op de school waar ik werk
De gesprekken die ik vorige week in groep 6 hoorde..........nouja wel schattig
Ok dan!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.
Kijk het is nog niet het voordoen van een condoom omdoen of zo, niet praktisch nog. Maar wel informatief.. de fabeltjes uit de wereld helpen en zo.
Oja. Joepie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.
Kijk het is nog niet het voordoen van een condoom omdoen of zo, niet praktisch nog. Maar wel informatief.. de fabeltjes uit de wereld helpen en zo.
quote:
Misschien moeten we maar helemaal niets meer zeggen hier danquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hebben we dat niet met voetbal, dieeten, politiek en andere zaken
Jullie draaien de laatste dagen alle onderwerpen om naar seks!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hebben we dat niet met voetbal, dieeten, politiek en andere zaken
Het is gewoon te warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie draaien de laatste dagen alle onderwerpen om naar seks!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Jullie draaien de laatste dagen jaren alle onderwerpen om naar seks!
Lessen en de gedachten aan ongesteld zijn in groep 6/7 dat was in die tijd niet normaal en ik moest maar naar de docententoilettenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef LieLie het volgende:
Haha, thanks. Het is geen nieuw fenomeen inderdaad, maar de laatste dagen, pff.
Well, let's shake handsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lessen en de gedachten aan ongesteld zijn in groep 6/7 dat was in die tijd niet normaal en ik moest maar naar de docententoiletten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het valt wel weer erg op jaHet is net een kleuterklas die je af en toe tot de orde moet roepen
in het vorige topic vroeg ik of we konden meeten en nu lees ik dat je Lay en Sarabi wilt meetenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
in het vorige topic vroeg ik of we konden meeten en nu lees ik dat je Lay en Sarabi wilt meeten
Oh, dan val ik wel onder de doelgroepquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeeeee(err, ja die óók natuurlijk) Ik wil heel graag iedereen meeten die ik nog nooit eerder heb gezien!
Alleen sommig meets worden dan plots binnen no time van die 'laten we met z'n 20en iets gaan doen' meets en daar schrik ik dan weer van terug
![]()
Ik kan natuurlijk gewoon iets redelijk saais verzinnen. Veluwe + Kroller Muller oidDan valt de animo vast reuze mee
Dan ga ik echt wel mee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeeeee(err, ja die óók natuurlijk) Ik wil heel graag iedereen meeten die ik nog nooit eerder heb gezien!
Alleen sommig meets worden dan plots binnen no time van die 'laten we met z'n 20en iets gaan doen' meets en daar schrik ik dan weer van terug
![]()
Ik kan natuurlijk gewoon iets redelijk saais verzinnen. Veluwe + Kroller Muller oidDan valt de animo vast reuze mee
Saai??!!?? Als je dat vanaf de 10e ergens regelt, ga ik mee!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor alle juffen van SC, doe maar liever niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor alle juffen van SC, doe maar liever niet
Nou ja!! Dat DOE je toch ook niet??? Sowieso al niet, maar met 21 kinderen van anderen al helemaaaaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer jij zwemmen of is het iets bijzonders?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis, heerlijk gezwommen. dit keer ook buiten *brrrr*. daarna binnen met bommetje in het warme water![]()
de instructrice vroeg of we deze week iets oranjes aan konden trekken dus ik kom aan met mn megabril, waarbij 1 glas al groter is dan mn hele hoofd.. ben ik de enige haha
maar wel leuke les gehad![]()
en jammer Isa dat ik niet mee mag doen met de meet
ja lekker, een thuis wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Whahahahaha....ik geef ze volkomen gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Pee ze vonden je CDtjes heul professioneel eruit zien & ze willen je next time weer maar dan moest je vooraan gaan staan in het midden & wat meer zwart wit foto's.
Meer niet![]()
OMGquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Pee ze vonden je CDtjes heul professioneel eruit zien & ze willen je next time weer maar dan moest je vooraan gaan staan in het midden & wat meer zwart wit foto's.
Meer niet![]()
Ik wil P wel een keer helpenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Meer niet![]()
nee aquajoggen, aquarobic en aquakaratequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leer jij zwemmen of is het iets bijzonders?
Synchroonzwemmen of zo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een beetje mijn klantjes afpikken hequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil P wel een keer helpen(als dat van hem mag
)
Die zal best brak geweest zijn af en toe. Weet je hoe lastig rood licht te corrigeren isquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vond het zo gek toen iemand in groep 6 en in groep 7 ongesteld werd.... toen ik in groep 8 zat en we gingen gymen en omkleden vond ik het ook zo gek dat sommige meiden echt al flinke ronde bollen boven hun buik hadden...
(ik ben ook tot mn 17e plat gebleven)
Anders ga je er even serieus op inquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zal best brak geweest zijn af en toe. Weet je hoe lastig rood licht te corrigeren is
2 kg is ook wel veel jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De sushi was weer geweldig. Alleen beetje veel gegeten
jawel ik hou van grapjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wou daarnet een grapje maken maar deed hem toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
btw.. na zwemmen krijg ik trek. wat doe ik; ik trek een zak pom bär open.
wat denk je; hijs in één keer op.
waarom pak ik ook niet gewoon een boterham![]()
![]()
ik had beter snoep kunnen pakken. daar blijf ik tenminste van af. na 1 of 2 snoepjes heb ik wel genoeg. chips kan ik echt niet laten staan als ik daaraan begin. en achteraf zo'n vet gevoel in mn buikquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een halve zak snoep opgegeten in mn eentjeIk heb hem nu maar in de snoeppot gedaan, dan blijf ik er tenminste vanaf
Ja tofquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil P wel een keer helpen(als dat van hem mag
)
golfer werkt in HD, die gaat daar altijd naar toe. En het is de lekkerste toko die ik kenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Bluezz; wat bestel jij bij Pandora? ik ga morgen
Ja. Ik ben ff niet scherp meerquote:
Was leuk om te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
Gave docu over de scheidsrechters. Wat een baan is dat ook eigenlijk!
de filters er af halen en weg gooien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ff niet scherp meerIk ga zo nog ff glaswerk poetsen (of mijn UV-filters van de objectieven afhalen....wat zal ik doen
) en dan slapen.
oki! ik laat het morgen wel weten wat het is geworden... en als het niet lekker is kom ik naar jullie toequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
@ FF ik las je post verkeerd.
Ik neem meestal losse dingen, 2 groentes en ajam pedis en een eitje
We zijn op ons werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oki! ik laat het morgen wel weten wat het is geworden... en als het niet lekker is kom ik naar jullie toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, goedkoop zijn ze niet hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef z80 het volgende:
[..]
de filters er af halen en weg gooien.
wie zet er nu een stukje goedkoop glas voor een dure lens,
waarbij de fabrikant alle moeite doet om maar geen afwijkingen te krijgen in het beeld.
en elk stuk glas houd UV licht tegen, daar heb je dus geen extra voorzet ruit voor nodig.
Zo'n slaafje moet ik niet hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
ik ga een poging tot slapen doen, morgen weer heel vroeg opstaan enzo.
P das toch best aardig dat ze al je lenzen wil dragen voor je en steeds de juiste wil aangeven
en maybe wil ze ook wel je SLR's steeds van nieuwe rolletjes voorzien
Wasabiquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Arabi zeg ik steeds![]()
Maar Wasabi is ook leuk
aquakaratequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
nee aquajoggen, aquarobic en aquakarate![]()
vandaag met gewichten in het water getraind [ afbeelding ]
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vooraf
mango age; surimi und mango in seetang gewickelt und im tempurateig gebacken
tsukune; bällchen aus gehacktem hühnerfleisch und sesam mit teriyaki-sauce am spiess
Als sushi's
tai nigiri (dorade)
tamago nigiri (omelet)
tekka maki (tonijn)
horenso maki (spinazi)
karaage maki; mariniertes, in kartoffelteig gebackenes hühnchen und gurke – serviert mit zitrone (super lekker)
yakitori maki; gegrillte hühnchenbrust mit süßer teriyaki-sauce und sesam
hot alaska maki; lachs, gurke und chili-mayonaise (lekker pittig)
popey maki; spinat, sesam und krabbenfleisch
En dan sommige 2x![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar weer erg lekker
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vooraf
mango age; surimi und mango in seetang gewickelt und im tempurateig gebacken
tsukune; bällchen aus gehacktem hühnerfleisch und sesam mit teriyaki-sauce am spiess
Als sushi's
tai nigiri (dorade)
tamago nigiri (omelet)
tekka maki (tonijn)
horenso maki (spinazi)
karaage maki; mariniertes, in kartoffelteig gebackenes hühnchen und gurke – serviert mit zitrone (super lekker)
yakitori maki; gegrillte hühnchenbrust mit süßer teriyaki-sauce und sesam
hot alaska maki; lachs, gurke und chili-mayonaise (lekker pittig)
popey maki; spinat, sesam und krabbenfleisch
En dan sommige 2x![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar weer erg lekker
quote:
Jeetje. heftig hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werkZevende nachtje op rij, joepie.
En hoe gaat het met slapen overdag in de warmte?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
En dan worden die arme jongens hier op de vingers getikt wegens puberaal oversekst gedrag
Haha inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan worden die arme jongens hier op de vingers getikt wegens puberaal oversekst gedrag
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies, en we hadden ze net een beetje gekalmeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hallo die doen het continu en met zn allen tegelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Jeetje. heftig hoor.
Maar lang leve de ORT?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hallo die doen het continu en met zn allen tegelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je ze uitloktLeuke vrijgezelle MeMo maakt een opmerking en hop...hormonen van de mannen weer op hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mormonen slapen al een tijdje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedoelde dat je ze uitloktLeuke vrijgezelle MeMo maakt een opmerking en hop...hormonen van de mannen weer op hol
Dat was het zekerquote:
Mogelijk in september weer doorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
@ D_H Hoe lang moet je nog op-en-neer naar Duitsland?
is er al een einddatum voor dat project?
quote:
quote:
David & Leigh Eddings - De Dromers: Boek 4 - De jonge godenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor boekje, Aure?
* Isabeau is nieuwsgierig naar boekjes
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Afgedanst!! Twee 7,5'en voor Salsa III en Bachata III, en dat was precies het minimum wat ik mezelf ten doel stelde!!
*blij*
Officieel niet-houterig meer zijnde, kan er nu echt wel wat van.![]()
Ouwe swingerd!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Afgedanst!! Twee 7,5'en voor Salsa III en Bachata III, en dat was precies het minimum wat ik mezelf ten doel stelde!!
*blij*
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:12 schreef Aure het volgende:
David & Leigh Eddings - De Dromers: Boek 4 - De jonge goden
Wel geinige serie, beetje raar vertaald af en toe, maar t verhaal is leuk
er is een video gemaakt. mezelf voor de eerste keer zien dansen. confronterend. net als je eigen stem voor de eerste keer op audio terughoren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Steer! Ik wil je best een keer zien dansen
Jupquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een fantasy boekenserie? Daar heb ik er ooit heel veel van verslonden, maar die persoonlijke hype is weer voorbij en nu lees ik veel thrillers.
Gefeliciteerd, Steer! Ik wil je best een keer zien dansen
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, mn eigen stem terughorenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
er is een video gemaakt. mezelf voor de eerste keer zien dansen. confronterend. net als je eigen stem voor de eerste keer op audio terughoren.
Bel me.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, mn eigen stem terughoren
Eerste keer dat ik mijzelf terughoorde wat een rampquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, mn eigen stem terughoren
Ik heb fantasy te koop via Bol.comquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef Aure het volgende:
[..]
JupIk lees echt van alles, maakt me niet zoveel uit wat het is als het verhaal me maar aanspreekt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Maar niet nu want ik ga naar bed.![]()
tot morgen liefjens. Hele dag studeren.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mijzelf terughoorde wat een rampDan te bedenken dat heel NL mee kon luisteren in de ether.
Her en der nog wel eens wat gewonnen op de radioquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:31 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik vind echt dat ik raar klink. Ik vraag me wel eens af wat andere mensen van mn stem vinden
Nicequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Her en der nog wel eens wat gewonnen op de radiooa een mp3speler toen ze nog niet betaalbaar waren
. Was toen de eerste in de klas met een mp3speler
Hmm vervelendquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef LieLie het volgende:
ik vind dat ook heel naar! dan heb ik zo'n rare stem! maar dat hebben de meesten dusik heb buik- en rugpijn :/
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef borisz het volgende:
1 juli. Belgie neemt het voorzitterschap van de EU over.
Gij soepele heupenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
*blij*
Duitsquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het Vlaams of Waals?
Slaap lekker allemaal! En ik vind mijn stem ook niet fraai als ik het van een radio of bandje hoor. Veel te hoog en meisjesachtig.
Tell mequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
jezelf op beeld zien is echt killing ja
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....o-kay
En mocht ik nog iets willen winnen op fok of zo dan moet ik jou dus hebben?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Ik heb het boek Eten, drinken en slapen uit.
En heb Giphart en de uitgeverij op een ernstige zet/drukfout betrapt. Dus maar even een mailtje gestuurd naar ze in de hoop dat ik in ruil daarvoor binnenkort weer ergens bij Oud Sluis of Librije mag eten.
Was het de moeite ward golfer, dat boek?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef golfer het volgende:
Ik heb het boek Eten, drinken en slapen uit.
En heb Giphart en de uitgeverij op een ernstige zet/drukfout betrapt. Dus maar even een mailtje gestuurd naar ze in de hoop dat ik in ruil daarvoor binnenkort weer ergens bij Oud Sluis of Librije mag eten.
Nee. Natuurlijk niet. Maar het is toch het proberen waard?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
.
Op fok ook al het een en ander gewonnenvan Hard Gras tot bios kaartjes tot de nieuwste Walkman(ja het blijft nog steeds een merknaam van Sony
)
Het stomme is dat iedereen gewoon altijd zegt : Ja hoor dat ben jij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mezelf op videobeelden altijd wel een leuke vrouwOp foto's...da's me toch een ramp!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
Nee. Natuurlijk niet. Maar het is toch het proberen waard?
Het is echt een leuk boek. Vlot geschreven. Leuke observaties en sfeerreportages vanuit de keuken van Giphart en vooral erg veel bewondering en liefde voor het koken van Jonnie en Sergio.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
Was het de moeite ward golfer, dat boek?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Het stomme is dat iedereen gewoon altijd zegt : Ja hoor dat ben jij.
En dan denk je altijd over jezelf MY GOD
Ik doe nu ook structureel mee aan alle prijsvragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
.
Op fok ook al het een en ander gewonnenvan Hard Gras tot bios kaartjes tot de nieuwste Walkman(ja het blijft nog steeds een merknaam van Sony
)mp3speler
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe nu ook structureel mee aan alle prijsvragenNu ik heb gevraagd & weet hoe de prijsuitreiking gaat waag ik ook een kansje
Ja!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het stomme is dat iedereen gewoon altijd zegt : Ja hoor dat ben jij.
En dan denk je altijd over jezelf MY GOD
Truequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:51 schreef Isabeau het volgende:
lmao herkenbaar!!
Dat je denkt: yep, ik ben dus echt lelijk & dik
Niet Mod zijn levert zo z'n voordelen op. Ik heb intussen ook al 3x iets gewonnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit iets gewonnen op fokTe lang mod
![]()
Tara heeft ook al zoveel gewonnen, niet normaal meer.
Hoe dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe nu ook structureel mee aan alle prijsvragenNu ik heb gevraagd & weet hoe de prijsuitreiking gaat waag ik ook een kansje
Ik zong AYOOOOOO niet Atioooooooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:
Ja!![]()
Why didn't anyone tell me.![]()
Enfin, ik ga de apendans doen, met de opkeruldein het zand onder de clamtis.
Atjooooo!![]()
O en Isa, werk ze nog vannacht!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:
Ja!![]()
Atjooooo!![]()
Bonobo ze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:
Ja!![]()
Atjooooo!![]()
Uroloog. Why.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ein-de-lijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis; leest DH er overheen
Awww jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Die is er druk mee
http://asset.soup.io/asset/0832/4707_6660.gif
[ afbeelding ]
(zien jullie het filmpje ook op fok?)
Ik kruip achter mijn gorilla aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot naar bed, kwart voor 7 gaat de wekkert
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:07 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen allemaal
isa nog wat leusk bedacht?
Ik vind een picknick wel leuk!quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zoveel leuk, dat is het hele probleem al
- Iets actiefs? Stadswandeling, boswandeling, zwemmen/strand met aansluitend ergens lekker eten
- Culinairs? Kook/bak/chocolade workshop (duur!) Bij iemand thuis met thema (sushi maken)?
- Zelf een picknick maken (allemaal iets maken) en ergens in een park oid (Vondelpark? Strand? ) oppeuzelen terwijl we vooral niets doen en kletsen/mensen kijken. In sommige steden zijn er parkconcerten tijdens de zomer, idee?
- Iets cultureels? Kroller Muller, Groninger Museum, kasteel? En uiteraard ook ergens wat eten (hey, we zijn niet voor niets cul hoor)
- Winkelen in leuke stad, lunchen?
Ik weeeeeeet het niet, cyber!!Ik vind alles leuk! (behalve vissen)
ik was slapen lieverd!quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ein-de-lijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis; leest DH er overheen
quote:
Dankjewelquote:
gewoon lekker knallen! nee heb je, ja kan je krijgen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Voor het eerst in lange tijd zal het een tentamen met open vragen zijn dus probeer zoveel mogelijk rijtjes er in te stampen
hier is het heerlijk buiten!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:40 schreef LieLie het volgende:
goedemorgen! is het al warm?
hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:27 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag lekker vrolijk
goede daad van de dag al verricht
op weg naar metro kwamen drie politie wagens al voorbij scheuren met sirenes... vervolgens stukje verder bij kruispunt ook een ambulance met sirene maar die slaat rijd de andere kant op (mijn richting in dit geval) en ik gebaren andere kant op... raampje open: weet je waar we moeten zijn... en ik toch maar vertellen dat er drie politie wagens richting de snelweg oprit gingen en dus gingen ze toch maar met piepende banden die kant op
Geheel terechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel ook wel voor die picknickDe grote vraag daarna is: waar
En errr...DH, ik sprak de chirurg waar ik goed mee overweg kan en die berispte me
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon lekker knallen! nee heb je, ja kan je krijgen!
en aan het mooie hoogevener stadsparkquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
die picknick in het park klinkt heerlijk Isa... vooral denkend aan zulk weer als nu
Thats the spirit!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Dat tentamen van morgen gaat een stuk moeilijker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |