Ze kan wel lekker (en héél expirimenteel!) kokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrijf me vast in voor de CUL-meet van Isa
welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
tickets verkauft toch een marliesje qua bedrag
Leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Ik heb vandaag nog een leuk jurkje gekocht, even een fotootje van de website geplukt.![]()
met een Aure erin is die vast nog leuker!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Ik heb vandaag nog een leuk jurkje gekocht, even een fotootje van de website geplukt.![]()
Tennis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie na het eten gedaan.
Geen voetbal. Wat moet ik nou met m'n avond.
Dan issie ook leuk jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een Aure erin is die vast nog leuker!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie na het eten gedaan.
Geen voetbal. Wat moet ik nou met m'n avond.
Wij moeten ook de hele vakantie weer bij de wereldontvanger naar de ontknoping luisterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig begint dit weekend de tour weerDat vind ik altijd erg leuk! Mooie beelden van waar ze fietsen en 's avonds best een gezellig sportprogramma
Veeeel leuker dan het voetbal en ik krijg er altijd een enorm zomergevoel van
Nou dat hoeft van mij nou ook weer niet, Thijs zoekt het dan wel ff op internet (mobiel) op. Maar de eerste 3 weken ben ik gewoon lekker thuis (al moet ik komende week dus nog wel werken..) en kan ik het gewoon aanzetten als ik er benquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij moeten ook de hele vakantie weer bij de wereldontvanger naar de ontknoping luisteren
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ging jij ook niet nog een keer een of andere boerderij-expeditie organiseren?
Ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Eérst die andere twee avonturen afronden.
Maar in het najaar misschien ja. Lijkt me leuk!
Mooi!quote:
Komt vanzelf!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi!
Volgens mmij was er aardig wat belangstelling destijds, dus het zou moeten lukken om een man of tien bij elkaar te krijgen.
Maar ik moet er wel echt even voor gaan zitten, láter!
Alleen komende week nog werken sun? Als in volgende week?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat hoeft van mij nou ook weer niet, Thijs zoekt het dan wel ff op internet (mobiel) op. Maar de eerste 3 weken ben ik gewoon lekker thuis (al moet ik komende week dus nog wel werken..) en kan ik het gewoon aanzetten als ik er ben![]()
Jup. Rampenweken zijn dit. Kinderen worden vervelend, er is niet echt meer wat te doen, niet alle kinderen kunnen 'zichzelf vermaken' met een simpel werkboekje en dan is het ook nog eens bokheet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen komende week nog werken sun? Als in volgende week?
Hier ook de belangrijkste klussen klaar. Pffffjoew. Nu nog wat zaken voor de VU op poten zetten en mijn eliteklasje laten weten dat ze zijn gekozen en dan ik het klaaaaaaaaar! Ha!
Tropenrooster!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Vroeger had je soms wel eens ijsvrij als het heel erg vroor en en natuurijs lag.
Bestaat er niet ook zoiets als zonnevrij voor wanneer de temperatuur boven de 30 graden komt?
Tropenrooster: 7 uur of half 8 beginnen en dan om 1 uur klaar zijn of zo. Maar dat mogen wij niet. En ijsvrij hebben we ook nog nooit gehad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Vroeger had je soms wel eens ijsvrij als het heel erg vroor en en natuurijs lag.
Bestaat er niet ook zoiets als zonnevrij voor wanneer de temperatuur boven de 30 graden komt?
Zou wel moeten, kinderen in een lokaal waar het >35 graden is lijkt me niet verantwoord.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook niet. Arbodienst of schoolinspectie eens bellen hoe die er tegenover staan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Zou wel moeten, kinderen in een lokaal waar het >35 graden is lijkt me niet verantwoord.
Tja.. wat schieten we er mee op? Inspectie is noga op de uren en de gemeente is verantwoordelijk voor het gebouw maar aangezien dat 30 jaar oud is, is het eigenlijk afgeschreven. Gaat dus niets veranderen iig vrees ik..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Arbodienst of schoolinspectie eens bellen hoe die er tegenover staan?
Nja, daar heb je dus geen ruk aanquote:Maatregelen tegen de warmte op de basisschool
Als de temperatuur boven de dertig graden komt, moet de basisschool maatregelen nemen om de belasting voor de leerlingen en leraren zo laag mogelijk te houden. Denk hierbij aan het invoeren van een tropenrooster met kortere lesuren of lesdagen, zo kort mogelijk aaneengesloten werken, pauzeren in koele ruimtes, extra ventilatie en veel drinken. De school stelt de maatregelen op met instemming van de medezeggenschapsraad (mr).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ineens gebombardeerd tot meetingorganisatie?Ik wilde 'iets leuks doen' samen met wat andere mensen waaronder Laydina haha. En Sarabi komt ook!
Ik zal vannacht eens kijken
Minimeets lijkt mij ook fijner hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog![]()
Dus als iemand in mijn plaats wil dan wacht ik wel rustig af, jullie zitten hier al langer
Neem ik opquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Ik ga docu op Ned2 kijken: Kill the referee.
Over de scheidsrechters.
Ben ik ineens gebombardeerd tot meetingorganisatie?Ik wilde 'iets leuks doen' samen met wat andere mensen waaronder Laydina haha. En Sarabi komt ook!
Ik zal vannacht eens kijken
is 10-15 pers massa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den Haag!! ik heb een afspraak gemaakt bij de uroloog![]()
Nopequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef flying-dutchman het volgende:
P lijken je schoenen op een natte drol in het maanlicht
Dat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een Aure erin is die vast nog leuker!
Dan gaan we toch samen meeten en laten we de rest thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Dan gaan we toch samen meeten en laten we de rest thuis![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Kom je mij een paar daagjes helpen??
Uhm, nou. Morgen moet ik het zand in de tuin maken, want dat ligt midden op de oprit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kom je mij een paar daagjes helpen??
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je dieweglaat dan ben ik daar echt wel voor in
Of een klas met 30 verhitte blagen bezig houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort 'meets' zijn ook altijd leukMensen helpen verhuizen, schilderen etc
Zo jammer ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uhm, nou. Morgen moet ik het zand in de tuin maken, want dat ligt midden op de oprit.
Vrijdagochtend moet ik werken.
Zaterdagochtend moet ik werken.
Zondag ben ik vrij.
Maandag moet ik werken.
Dinsdagmiddag moet ik werken.
Woensdagmiddag moet ik werken.
Die donderdag ben ik vrij, maar moeten we maar eens campingspullen verzamelen.
Vrijdagochtend werken, zaterdagochtend werken, zondag vrij.
Maandag werken, dinsdag inpakken, woensdag: op vakantie!!
Dus dat zou wel eens lastig kunnen worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Of een klas met 30 verhitte blagen bezig houden![]()
2 supersoakers en je hebt geen last meer van zequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet hoef te werkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort 'meets' zijn ook altijd leukMensen helpen verhuizen, schilderen etc
Ik kan vanalles met computers als ze werken, maar als ze er mee ophoudenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer ditKan ik ook geen IT-er van je maken. Die kan ik nu ook wel gebruiken eigenlijk
Mijn werk is heel simpelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan vanalles met computers als ze werken, maar als ze er mee ophouden
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet hoef te werkenen dat ze lekker op schoolreisje zijn
krijg jij nooit van die briefjes in de bus van die mediums enzo... voor het antwoord op al je vragen... bel ze altijd als we er niet uitkomen met incidentenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer ditKan ik ook geen IT-er van je maken. Die kan ik nu ook wel gebruiken eigenlijk
En wat moeten ze dan tekenen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..
Dat is wel een goede oplossingquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaasch.. wij zitten gewoon tot 15.30 gezellig met zijn allen in een oververhit schoolgebouw. Maar misschien geef ik wel een leuke tekenles.. buiten..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm... Iets was ze om zich heen zien of zo? Kan wel weer eens een les 'structuren' doen. Dus bomen/struiken ogen anders dan bakstenen en zo.. Ik verzin wel wat. Ergens lekker onder een boom..quote:
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aubquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn werk is heel simpelJe hoeft alleen op Next te klikken
en de nieuwelingen moeten altijd koffie halen voor de hele afdeling
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren ook toen ik op de lagere school zat. Plots met hitte tekenles buiten of wandelingen naar een meertje omdat we ineens waterbeestjes moesten bestuderen.
Dames in bikiniquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm... Iets was ze om zich heen zien of zo? Kan wel weer eens een les 'structuren' doen. Dus bomen/struiken ogen anders dan bakstenen en zo.. Ik verzin wel wat. Ergens lekker onder een boom..
Ja, maar wij trappen daar niet inquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aub
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames in bikini![]()
Past uitstekend bij het weer
Maak je er gelijk een combi van met biologie
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames in bikini![]()
Past uitstekend bij het weer
Maak je er gelijk een combi van met biologie
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als externe geef daar ik altijd een passend antwoord op... aangezien ik een hoger uurtarief heb dan jouw salaris... is het econimsch veel verantwoorder als jij dat gaat doen... capo /weinig suiker aub
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.
Zwart suiker svp.
Dan al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8
Is zomaar een optie iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met een natuurdocumantaire over het paringsgedrag van mensen erbij zeker?
dan schud ik je de hand...aangenaam kennis te maken, laat nooit dingen onaf achter... en zelfs al zit ik op de volgende klus dan mogen ze me nog bellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat soort mensen leg ik altijd uit dat ik de eerste externe die iets fatsoenlijks achterlaat nog moet tegenkomen, dus je kunt net zo goed koffie halen, we missen er niets aan.
Zwart suiker svp.
Amen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!![]()
(oh niet specifiek naar jou bedoeld hoor Mans, jullie zijn met meer)
Volgens mij zijn ze dan te laat op de school waar ik werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff... nee dank u, dat krijgen ze in groep 8
quote:
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan al?Bij ons wathet nog 2e klas HAVO
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis, heerlijk gezwommen. dit keer ook buiten *brrrr*. daarna binnen met bommetje in het warme water![]()
de instructrice vroeg of we deze week iets oranjes aan konden trekken dus ik kom aan met mn megabril, waarbij 1 glas al groter is dan mn hele hoofd.. ben ik de enige haha
maar wel leuke les gehad![]()
en jammer Isa dat ik niet mee mag doen met de meet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff ik begin het oversekste gedoe hier wel een beetje moe te worden trouwens.. De hormonen vliegen me hier om de oren. Jullie lijken groep 8 wel!![]()
(oh niet specifiek naar jou bedoeld hoor Mans, jullie zijn met meer)
Hehehe oh die gesprekken gaan hier ook hoor in groep 6quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dan te laat op de school waar ik werk
De gesprekken die ik vorige week in groep 6 hoorde..........nouja wel schattig
Ok dan!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.
Kijk het is nog niet het voordoen van een condoom omdoen of zo, niet praktisch nog. Maar wel informatief.. de fabeltjes uit de wereld helpen en zo.
Oja. Joepie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik krijg ze in groep 7 al ongesteld binnen soms en in groep 8 denken ze al heel wat te weten!! Dus dan maar beter uitleggen hoe het echt zit.
Kijk het is nog niet het voordoen van een condoom omdoen of zo, niet praktisch nog. Maar wel informatief.. de fabeltjes uit de wereld helpen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |